Gå til innhold

Er så drittlei alt


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Er så drittlei alt!!! Er drittlei livet også, er ikke deppa, men sur!. JÆVLIG LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!! FORBANNA SLITSOMT!!! EVIG MAS!!! EVIGE TANKER OG BEKYMRINGER!!!!!!!          :link::fart2::fart2:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og nå er jeg trøtt, er sikkert derfor jeg er ekstra drittlei, har ikke sovet i natt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to.. 

Møkklei alt vondt, og at hva man enn gjør blir det aldri bedre. Nå er krefter og motivasjon borte. 

Orker ikke bry meg lenger.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Jeg er også drittlei alt, unntatt sex og vennene mine. Fuck life. Sånn føler jeg det selv om jeg ikke er trøtt. 

Bare mas og sutring hele tiden. Så gir de meg skylden for alt. Nå blir jeg snart homo! 

Trøst deg med at du sikkert får sove i natt og det blir bedre i morgen. Jeg er ikke så heldig. 

Endret av Axl Rose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Evilposelos skrev:

Og nå er jeg trøtt, er sikkert derfor jeg er ekstra drittlei, har ikke sovet i natt. 

 

2 timer siden, Evilposelos skrev:

Er så drittlei alt!!! Er drittlei livet også, er ikke deppa, men sur!. JÆVLIG LEI!!!!!!!!!!!!!!!!!! FORBANNA SLITSOMT!!! EVIG MAS!!! EVIGE TANKER OG BEKYMRINGER!!!!!!!          :link::fart2::fart2:

Mangel på søvn gjør negative tanker ekstra ille. Mangel på søvn gjør faktisk at man starter dagen med negative tanker, i motsetning til at med tilstrekkelig søvn starter man den med positive tanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catalina Culès
10 minutter siden, Axl Rose skrev:

Jeg er også drittlei alt, unntatt sex og vennene mine. Fuck life. Sånn føler jeg det selv om jeg ikke er trøtt. 

Bare mas og sutring hele tiden. Så gir de meg skylden for alt. Nå blir jeg snart homo! 

Trøst deg med at du sikkert får sove i natt og det blir bedre i morgen. Jeg er ikke så heldig. 

Hvorfor vil det hjelpe å bli homo:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Calandria skrev:

Hvorfor vil det hjelpe å bli homo:klo:

Tror han tenker på mas fra damer og at det ville vært enklere å være homofil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
2 minutter siden, Winza skrev:

Tror han tenker på mas fra damer og at det ville vært enklere å være homofil

Men menn kan jo også masse og lage drama...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
10 minutter siden, Calandria skrev:

Hvorfor vil det hjelpe å bli homo:klo:

Mindre drama hvis jeg noen gang skal i et forhold igjen, kanskje homser er mindre dramaqueens. Ikke vet jeg :P Kanskje jeg bare har falt for feil kvinnfolk. 

Ikke minst sånn at jeg bare kan gå etter menn. Er så lei av kvinner som forelsker seg når jeg sier jeg ikke er ute etter forhold. Så blir jeg den store stygge ulven som sårer de. Men livet skal ikke være lett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, Axl Rose skrev:

Mindre drama hvis jeg noen gang skal i et forhold igjen, kanskje homser er mindre dramaqueens. Ikke vet jeg :P Kanskje jeg bare har falt for feil kvinnfolk. 

Ikke minst sånn at jeg bare kan gå etter menn. Er så lei av kvinner som forelsker seg når jeg sier jeg ikke er ute etter forhold. Så blir jeg den store stygge ulven som sårer de. Men livet skal ikke være lett. 

Har du sett Erlend Elias :fnise: Det er en ekte dramaqueen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Haha, wow.  Som at jeg skulle sagt det selv! I tillegg sov ikke jeg heller i natt. Sov litt i senga nå nettopp og vil bare gå og legge meg for kvelden igjen, men får prøve vente til 9 i alle fall. Er du meg?? :sjenert:

Virkelig: EVIGE TANKER OG BEKYMRINGER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Calandria skrev:

Har du sett Erlend Elias :fnise: Det er en ekte dramaqueen

Han er jo selve Farao av Farmen :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
2 minutter siden, Calandria skrev:

Har du sett Erlend Elias :fnise: Det er en ekte dramaqueen

Å faen han glemte jeg:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Axl Rose skrev:

Mindre drama hvis jeg noen gang skal i et forhold igjen, kanskje homser er mindre dramaqueens. Ikke vet jeg :P Kanskje jeg bare har falt for feil kvinnfolk. 

Ikke minst sånn at jeg bare kan gå etter menn. Er så lei av kvinner som forelsker seg når jeg sier jeg ikke er ute etter forhold. Så blir jeg den store stygge ulven som sårer de. Men livet skal ikke være lett. 

Jeg syns det er trist at du ikke er åpen for forhold. Hvis alt hva du sier her inne stemmer, og at du drar så masse damer, så er det mange menn som er misunnelig på at du i det hele tatt får muligheten til å komme i et forhold.

Hvis du mener at det at damer forelsker i deg gjør at livet ditt ikke er lett... Ja, da vet jeg ikke hva jeg skal si. Kan iallefall ikke si at jeg liker verdiene dine helt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Axl Rose skrev:

Mindre drama hvis jeg noen gang skal i et forhold igjen, kanskje homser er mindre dramaqueens. Ikke vet jeg :P Kanskje jeg bare har falt for feil kvinnfolk. 

Ikke minst sånn at jeg bare kan gå etter menn. Er så lei av kvinner som forelsker seg når jeg sier jeg ikke er ute etter forhold. Så blir jeg den store stygge ulven som sårer de. Men livet skal ikke være lett. 

Misunner deg veldig, har aldri opplevd at noen har vært interessert i meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får ikke sitert dere, kanskje pcen min er mongo?

Rainstorm: Vi er nok tvillinger haha .

Axl Rose: Det problemet hadde jeg også da jeg var ung og pen, så jeg vet hvordan det er, men det er et luksusproblem da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
42 minutter siden, stf skrev:

Jeg syns det er trist at du ikke er åpen for forhold. Hvis alt hva du sier her inne stemmer, og at du drar så masse damer, så er det mange menn som er misunnelig på at du i det hele tatt får muligheten til å komme i et forhold.

Hvis du mener at det at damer forelsker i deg gjør at livet ditt ikke er lett... Ja, da vet jeg ikke hva jeg skal si. Kan iallefall ikke si at jeg liker verdiene dine helt.

Det er kanskje trist, men jeg har en grunn for det. Etter alle forhold som har gått til helvete så får jeg angst for å gå i et nytt seriøst forhold.

Hun jeg egentlig vil ha kan jeg aldri få og jeg forelsker meg ikke lett ellers. Synes det bør være nok at jeg gir beskjed på forhånd at jeg ikke er ute etter forhold. Det må folk respektere. De går ikke glipp av noe og kanskje de egentlig burde være glad for å ikke være i et forhold med meg. Det finnes nok av snille og gode menn de kan bli sammen med.

40 minutter siden, Winza skrev:

Misunner deg veldig, har aldri opplevd at noen har vært interessert i meg :fnise:

Du er jo den hyggelige fyren! Hva feiler det kvinnfolk.. 

Du har ikke så mye å misunne meg for. Selv om jeg drar damer og ligger rundt så er det det eneste jeg duger til og kan skryte av. Livet mitt ellers er ikke noe bra og langt i fra noe å skryte av. Det er heller jeg som er sjalu på alle andre som lever et bra liv. Som er blitt skikkelige mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Får ikke sitert dere, kanskje pcen min er mongo?

Rainstorm: Vi er nok tvillinger haha .

Axl Rose: Det problemet hadde jeg også da jeg var ung og pen, så jeg vet hvordan det er, men det er et luksusproblem da :) 

Tipper du er pen enda jeg :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Evilposelos skrev:

Får ikke sitert dere, kanskje pcen min er mongo?

Rainstorm: Vi er nok tvillinger haha .

Axl Rose: Det problemet hadde jeg også da jeg var ung og pen, så jeg vet hvordan det er, men det er et luksusproblem da :) 

Du er jo ung fortsatt og utifra bilder du la ut for 3 år siden så er det ikke noe gale med utseende ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...