Gå til innhold

Alder og klær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg lurer litt påer det alderen eller kroppen som bestemmer hva en kvinne skal ha på seg? 

F.eks. Ser genserer med tegninger og skrift på for unge kvinner, kan en dame som har fint kropp på 60 år ta på seg den??

hva er reglene når det gjelder dette? 

Nb! Nå snakker jeg ikke om formelte møter eller jobb, det handler om hverdagen og fritiden og sånt

Anonymkode: 02c7d...0df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det er veldig ulike meninger om dette, personlig synes jeg det får være opp til hver enkelt hva de føler seg best i.

Selv merker jeg at smaken min endrer seg over tid og det tror jeg den naturlig gjør for mange av oss - den blir modnere på en måte. Men det finnes godt voksne som trives best i plagg der målgruppen er langt yngre og for min del så må de gjerne gå kledd akkurat som de selv vil.

Anonymkode: 2f29c...46c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg lurer litt påer det alderen eller kroppen som bestemmer hva en kvinne skal ha på seg? 

F.eks. Ser genserer med tegninger og skrift på for unge kvinner, kan en dame som har fint kropp på 60 år ta på seg den??

hva er reglene når det gjelder dette? 

Nb! Nå snakker jeg ikke om formelte møter eller jobb, det handler om hverdagen og fritiden og sånt

Anonymkode: 02c7d...0df

Folk må få kle seg i hva de vil men personlig syns jeg det ser veldig rart ut. Jeg er rundt 40 med samme kroppsform og klesstørrelse som da jeg var 18 men ville ikke kledd meg i gensere med tegninger og skrift på. Jeg syns det lett kan se ut som et desperat forsøk på å se ung ut, med motsatt virkning.

Anonymkode: 2bb29...761

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både òg. En kvinne på 120 kg ville ikke kledd en crop top, og en dame på 60 ville ikke kledd en tee med teksten "snap me, bitch" (uansett hvor perfekt kroppen hennes er) :fnise:

Jeg ser ofte menn 50+ som kler seg i skinnjakker, trange dungeribukser full av hull og ungdommelige t-skjorter. Sorry, men det ser bare rart ut.

Det lages klær for alle kroppstyper og for alle aldre : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Tibbie said:

Både òg. En kvinne på 120 kg ville ikke kledd en crop top, og en dame på 60 ville ikke kledd en tee med teksten "snap me, bitch" (uansett hvor perfekt kroppen hennes er) :fnise:

Jeg ser ofte menn 50+ som kler seg i skinnjakker, trange dungeribukser full av hull og ungdommelige t-skjorter. Sorry, men det ser bare rart ut.

Det lages klær for alle kroppstyper og for alle aldre : )

Ja, den kombinasjonen ser rar ut men skinnjakker kan man egentlig bruke i alle aldre. Moren min er i midten av sekstiårene og har skinnjakker men det er ikke samme type skinnjakker som en tyveåring ville brukt :)

Anonymkode: 2bb29...761

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...