Gå til innhold

Hundemennesker, hva slags hund har dere og hvor mye betyr den?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bichon Havanais, 7 mnd gammel. Betyr vel ikke alt som mange andre skriver, men kanskje omtrent 37,36362883.

Anonymkode: 44081...004

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den kuleste lille fillebikkja som finnes. 😍 Han er ubeskrivelig høyt elsket, mitt alt. 🧡 Blir susset og nusset på mange ganger daglig og er et fullverdig medlem av familien.

Anonymkode: 7d472...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei nydelig Japansk Spisshund, tispe. Hun er mitt alt! 🤩

Anonymkode: a900d...8c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mange ulike hunder gjennom årene. For tur, kos, «familiehund», lydighet og brukshundtrening. Har det definitivt ekstremt mye bedre med hund enn uten, men ikke til hvilken pris som helst. Ungene betyr ALT, og om det å ha hund på noe vis gjør livet deres dårligere i form av allergi, hunden ikke takler å være i et hjem med barn osv, så lever jeg uten. 

Anonymkode: 9ca36...e01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.1.2018 den 21.17, Fandenivoldsk skrev:

Eurasier, og hun betyr helt vanvittig mye for meg. Får nesten vondt i meg noen ganger bare av å se på bilder av henne :fnise: Hun blir sju år i Februar og jeg vil ikke tenke på at jeg bare har en fem-sju år igjen med henne.

Vi har også en eurasier. Veldig snill hund men ekstremt selskapssyk. Nå er det ikke jeg som er dyreelskeren i familien, men mann og barn, så da vi skulle kjøpe hund så skulle jeg ha en finger med i spillet! Tåler ikke hunder som står ute og bjeffer hele dagen. Vår lager omtrent ikke lyd og kan være løs utenfor huset hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har levd med hunder hele livet og hatt et spesielt forhold til alle, når jeg flyttet for meg selv kjøpte jeg meg husky. Min bestevenn i snart 8 år 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, i så fall skrev:

Han betyr alt, rett og slett. Beste hunden og vennen som finnes. Åhh! <3

Det er ikke den beste hunden, høyst sannsynlig er det en helt ordinær, middelmådig hund. Men kan selvsagt være din beste venn for det!

Anonymkode: c1dcc...317

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke den beste hunden, høyst sannsynlig er det en helt ordinær, middelmådig hund. Men kan selvsagt være din beste venn for det!

Anonymkode: c1dcc...317

Jeg er naturligvis klar over at han objektivt sett ikke er den beste hunden i hele verden, og det tror jeg de aller fleste som leser innlegget mitt forstår at jeg ikke mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
1 time siden, i så fall skrev:

Jeg er naturligvis klar over at han objektivt sett ikke er den beste hunden i hele verden, og det tror jeg de aller fleste som leser innlegget mitt forstår at jeg ikke mente.

MIN hund er best 😁😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et menneske barn og tre barn på fire barn, say no more 😂🙈

Anonymkode: 30500...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en hund som elsker å kose og elsker lange turer i skogen. Hunden betyr alt, den hjelper oss å få nok mosjon, og er en ordentlig kosebamse. Klart hunder forebygger depresjon, av mange grunner: å klappe hund virker beroligende, å ha ansvar for et levende vesen oppleves betydningsfullt, og komme seg opp av sofaen og ut tre ganger daglig gir frisk luft, dagslys og mosjon. Masse positivt der med andre ord

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Carressa skrev:

MIN hund er best 😁😄 

Da har vi hver vår helt ordinære, middelmådig hund som allikevel er verdens beste, begge to. 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tibetansk Spaniel på 1,5 år<3 Bestevennen min og svikter meg aldri... Vet ikke hva jeg skulle gjort uten han :hjerte::hjerter::link:

Anonymkode: 798d3...0e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa
38 minutter siden, i så fall skrev:

Da har vi hver vår helt ordinære, middelmådig hund som allikevel er verdens beste, begge to. 😁

Perfekt 👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...