Gå til innhold

Chippendales


Linnea444

Anbefalte innlegg

Skal på Chippendales i drammen i april for første gang. Gleder meg villt. Lurer på om det er noen her som har vært på det før, og som kan si noe om hvor mye kjøtt man får se, og hvor mye nærkontakt man får med gutta. Vi sitter på tredje rad og skal på afterparty også🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres skikkelig nedtur ut! Kan ikke se for meg noe mindre sexy enn homoer som stipper.

Anonymkode: 64e26...07f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres skikkelig nedtur ut! Kan ikke se for meg noe mindre sexy enn homoer som stipper.

Anonymkode: 64e26...07f

Da mener du det. Også kan vi andre få mene noe annet. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, man får ikke nærkontakt med de. De er underholdere i kostymer, som kler av seg noen plagg, og ikke strippere og prostituerte.  Helt ærlig har jeg aldri skjønt greia med chippendales, finner ikke noe seksuelt eller tennende med det i det hele tatt.
Er som å se en klein broadway musikal

Anonymkode: af412...7b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er muskuløse og deilige. Og har hørt at de tar se noen runder ut blandt publikum, det var dette jeg lurte på. Men fint for deg at du mener det....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Linnea444 skrev:

De er muskuløse og deilige. Og har hørt at de tar se noen runder ut blandt publikum, det var dette jeg lurte på. Men fint for deg at du mener det....

Jeg skjønner da godt at du gleder deg til å se Chippendales! Jeg har aldri vært på noe show altså, men jeg tror kanskje de som sitter fremst får kjenne litt på dem.... uten at jeg er sikker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Hottrio skrev:

Jeg skjønner da godt at du gleder deg til å se Chippendales! Jeg har aldri vært på noe show altså, men jeg tror kanskje de som sitter fremst får kjenne litt på dem.... uten at jeg er sikker. 

Håper det🙂 ellers så får jeg tafse litt på afterpartyet😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA Dette er garantert en mann som prøver å få i gang en diskusjon om kvinner dobbeltmoralitet når det kommer til Chippendales og negativiteten til at menn drar på strippeklubber. Hvor mye kjøtt man får se :fnise: Vel, de pleier jo å være ganske muskuløse de mannlige stripperne, så da får man jo sett en del kjøtt. 

Ellers så pleier det vel å være noen som blir plukket ut fra publikum til å komme opp på scenen. 

Anonymkode: f5457...db1

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Linnea444 skrev:

Håper det🙂 ellers så får jeg tafse litt på afterpartyet😉

#MeToo kommer til å få en oppblomstring i april skjønner jeg...

Anonymkode: c6d1c...eea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke interessert i noen moralske vurderinger den ene eller andre veien. Er interessert i svar fra andre damer som har opplevd showet og møtt gutta.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#MeToo kommer til å få en oppblomstring i april skjønner jeg...

Anonymkode: c6d1c...eea

Tror twitter hadde kræsjet dersom det var metoo hver gang en chippendale ble tafset på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FrodeF skrev:

Snakk om diskriminering av menn. Vi er mennesker og skal ikke behandles som objekter. 

Så det er ingen menn som går på show og ser på damer som stripper altså....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Linnea444 skrev:

Håper det🙂 ellers så får jeg tafse litt på afterpartyet😉

Det er lov å tafse litt!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da de hadde show i hjembyen min sist så trente jeg tilfeldigvis ved de da de trente på treningsstudioet jeg trener på. Herregud for noen kropper:rodmer: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Apekatten skrev:

Da de hadde show i hjembyen min sist så trente jeg tilfeldigvis ved de da de trente på treningsstudioet jeg trener på. Herregud for noen kropper:rodmer: 

Har hørt at de har noen sinssyke kropper ja😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

30 minutter siden, Linnea444 said:

Er ikke interessert i noen moralske vurderinger den ene eller andre veien. Er interessert i svar fra andre damer som har opplevd showet og møtt gutta.... 

Gled deg til show! :) Man hører alltid ditt og datt, veldig mye rykter fra sinte feminister og småbitre menn om at hele bunten er homofile, overgripere, at det er dobbeltmoralsk og what not... Dra og gjør opp din egen mening. Showet er uskyldig, de viser ikke alt og det blir mer humoristisk på en måte. Etter showet tar de oftest bilder med folk før mange stikker på afterparty (i fjor delte de seg opp og noen gikk på Goggen(?)) Veldig morsomme å feste med, men mye gale og desperate kvinnfolk som vi ha sin del av kaka! :fnise: Ryddige folk, men det er jo klart. De er (fleste; heterofile) menn og på afterparty så er de litt mer frie, men de har forholdsvis strenge regler fortsatt om at de alltid skal være høflige og "uoppnålige", men de har nok mange jenter i hver havn, hehe!
Har vært på mange morsomme afterparties, og det er gøy å ikke bare dra rett hjem etter showet! :D
Skal selv i en annen by :)

Anonymkode: 8b63d...9d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og, de går rundt i salen, var mange ganger på 3 rad, men synes det blir superkleint selv:ler:

Anonymkode: 8b63d...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gled deg til show! :) Man hører alltid ditt og datt, veldig mye rykter fra sinte feminister og småbitre menn om at hele bunten er homofile, overgripere, at det er dobbeltmoralsk og what not... Dra og gjør opp din egen mening. Showet er uskyldig, de viser ikke alt og det blir mer humoristisk på en måte. Etter showet tar de oftest bilder med folk før mange stikker på afterparty (i fjor delte de seg opp og noen gikk på Goggen(?)) Veldig morsomme å feste med, men mye gale og desperate kvinnfolk som vi ha sin del av kaka! :fnise: Ryddige folk, men det er jo klart. De er (fleste; heterofile) menn og på afterparty så er de litt mer frie, men de har forholdsvis strenge regler fortsatt om at de alltid skal være høflige og "uoppnålige", men de har nok mange jenter i hver havn, hehe!
Har vært på mange morsomme afterparties, og det er gøy å ikke bare dra rett hjem etter showet! :D
Skal selv i en annen by :)

Anonymkode: 8b63d...9d7

Høres utrolig gøy ut! Afterparties er nok tingen ja! Selv om man nok blir mange om beinet😂 så du noen som fikk bli med på naschspiel?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Linnea444 skrev:

Har hørt at de har noen sinssyke kropper ja😉

Ja fantastisk hva steroider kan gjøre med en kropp:edie: Dere som tror at disse mennene har tid til å trene som toppidrettsutøvere og har bedre kropp enn olympiske utøvere, kan lite om kosthold og trening. Alle menn kan få sånn kropp med å trene 3 ganger i uken å bruke steroider. Syns ikke det er noen prestasjon å jukse seg til en fin kropp. 

Anonymkode: c1e67...13e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...