Gå til innhold

Din beste truse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Zeitgeist
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kommandotrusen.

 

Anonymkode: e3b55...3be

Er kommandotrusa det samme som lykketrusa? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest prinsessethea

Liker trusene fra Bjørn Borg. Vaskes aldri ut og er like fine/bra år etter år. Ren investering :alice:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, prinsessethea said:

Liker trusene fra Bjørn Borg. Vaskes aldri ut og er like fine/bra år etter år. Ren investering :alice:

De jeg har hatt fra BB har sømmen gått opp i linningen/strikken etter en stund :(. Men kanskje jeg bare var uheldig. Er på jakt etter nytt undertøy, så følger denne tråden her :). Har brukt boxere fra Pierre Robert leeenge, men kunne kanskje tenkt meg noe annet snart. Liker best boxere/hipsters. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prinsessethea
1 time siden, Gravity skrev:

De jeg har hatt fra BB har sømmen gått opp i linningen/strikken etter en stund :(. Men kanskje jeg bare var uheldig. Er på jakt etter nytt undertøy, så følger denne tråden her :). Har brukt boxere fra Pierre Robert leeenge, men kunne kanskje tenkt meg noe annet snart. Liker best boxere/hipsters. 

Kjøp en str større? :nori:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, prinsessethea said:

Kjøp en str større? :nori:

Hvorfor skulle det hjelpe på kvaliteten på sømmen ;) ? Insinuerer du at jeg bruker feil størrelse :P ? Bruker heeeelt riktig størrelse altså :ler: . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 7.1.2018 den 14.10, Gravity skrev:

Hvorfor skulle det hjelpe på kvaliteten på sømmen ;) ? Insinuerer du at jeg bruker feil størrelse :P ? Bruker heeeelt riktig størrelse altså :ler: . 

:P

Anonymkode: c9223...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pierre Robert sin sportsbokser i ull, og de fra den gamle sportskolleksjonen i glatt materiale. Testet nettopp fra den nye sportskolleksjonen med laserkuttede kanter, og de krøllet seg under klærne. Blir å grave i alle tilbudskurvene på matbutikken fremover, så jeg får hamstret fra gammelkolleksjonen :D

Anonymkode: 3cdcd...9e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipster fra Sloggi og string i microfiber fra Calvin Klein. 

Anonymkode: d59ff...61f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå lo jeg godt da jeg så merket bakpå :huh::rulle::duskedame:

images?q=tbn:ANd9GcRFr3iD8Gaa6KuiQzTMkJc

 

Røsket med meg masse fra loklabutikken her,,,og da hadde jeg visst kjøpt masse Britney Spears herfra Oslo City 

change-719.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...