Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2018


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Tror i dag og neste gang blir bra. Alltid mest spennende å høre på folk som har vært lenge i gamet, de har sett og opplevd mye og historiene er mer interessante :) 

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tone sang kjempefint idag! Hun overrasket meg veldig. Jeg er ikke overbegeistret for henne, men dette er det beste jeg har hørt av henne til nå. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og ble veldig imponert over Tone (sist gang når hun covret Christel også faktisk) Country sjangeren passer henne veldig godt. I dag sang hun nydelig:hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært i tvil om at dette ble det Tone kunne best. Det beste hun gjorde i Idol var da hun sang Songbird av Eva Cassidy. Hadde hun vært litt mindre overfladisk som person kunne hun sikkert gjort genuin musikk som passer stemmen, men det virker som hun trives best som popbabe og kjendis. Kanskje med noen flere års levd liv?

Synes egentlig alle hadde gode versjoner i dag, mest spennende når låtene blir veldig ulike :) Musikalsk det beste programmet i denne sesongen.

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Claudia Scott...Fy fader...Hva skal man si...? Hun er SMELLVAKKER!

Hun danker ut ALLE de andre der inne...Hun er i en helt annen liga...

Anonymkode: b8f93...e14

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Claudia Scott...Fy fader...Hva skal man si...? Hun er SMELLVAKKER!

Hun danker ut ALLE de andre der inne...Hun er i en helt annen liga...

Anonymkode: b8f93...e14

Enig! Mange unge kan lære noe av henne. Klasse har fått vike for hud og kløft. Lurer på om Tone i det hele tatt hørte etter da Claudia fortalte om hvordan hun bevisst la om stilen pga utseendefiksering? Da Claudia kjente på kroppen hvordan fokuset var på klær og utseende foran musikken valgte hun bevisst å gå med bukser og Dr. Martens. Vedder mye på at Tonebabe aldri kommer til å ofre imaget for musikkens skyld! 

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så rørt av noe som Tone Damli har sunget. Det var en fin side av tone jeg ikke har sett før. 

Håper å se mer av country-Tone. 

Og Claudia Scott, for en babe! Hun er rett og slett vakker. Levende bevis på at man er vakrere uten fillers og botox. 

Anonymkode: 881b8...17e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp så intens, høylytt og turbo hun Silya er! Jeg hadde ikke overlevd en uke under samme tak som henne. Hun er så mye at jeg nesten begynner å like Tone Damli bare fordi hun tar litt mindre plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var Tshawe bra! Likte Silya og Claudia også. Tone var grei nok, men det blir litt kjedelig. I den grad stemmen hennes har noe særpreg, den lille knekken, så blir den utnyttet slik at det kan bli litt mye til slutt. Det er en kunst å kunne bruke stemmen hensiktsmessig, slik at det blir akkurat passe dose.

Fint program i dag, med duetter :) Tor og Claudia som sang Christel sin sang var et høydepunkt! Tshawe og Silya var gøy.

Sesongen vokste litt på meg underveis i år. Tenker at de vil tjene litt på å starte sesongen med de mest rutinerte artistene, for det går litt igjen at de har de mest varierte historiene, naturlig nok. De unge er også fine å høre på, men det blir mye repetisjon av "det var vanskelig først og så ble det bra".

Anonymkode: 5f072...a2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.2.2018 den 2.39, AnonymBruker skrev:

Claudia Scott...Fy fader...Hva skal man si...? Hun er SMELLVAKKER!

Hun danker ut ALLE de andre der inne...Hun er i en helt annen liga...

Anonymkode: b8f93...e14

Jeg synes at alle artistene er vakre. Claudia er 61 år mener jeg å ha lest? Kan det stemme? Hun ser jo så ung ut!. Hun er en meget vakker dame :). Jeg liker måten hun prater på også. Hun virker så jordnær og fornuftig dame. 

Endret av Melissasolstråle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...