Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2018


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Skulle ønske en av de hadde tolka en av låtene på Contakt. Forbinder det albumet med en eneste stor fest med andre norske artister :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, Nuna skrev:

Tone kan virkelig ikke synge 😳

Enig. Svak og kjedelig i forhold til resten 😔

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silya var rå! Tone var snoork. I utgangspunktet en ålreit tolkning, men Tone mangler pondus. Prestasjonen blir svak, og bandet overdøver henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor Endresen vant kvelden, uten tvil, med Claudia rett ved siden av.

Tone har lite der å gjøre. Hun er ikke musiker på noe plan. Når det blir hennes kveld kommer hun til å felle noen tårer over hvor fæl pressen har vært og hvor misforstått hun er og at det å spille på sex ikke er noe hun har gjort noensinne, hun er bare feminist (eller noe i den retningen...) og alle som ikke elsker henne lider av misunnelse. Noen som vil vedde i mot? :biggrin: TV2 lot henne til og med avslutte kvelden, noe som bare virker forferdelig dårlig gjort, etter flere bunnsolide opptredener av gode artister. Men hun er jo så pen, så vi sluker den, altså. Uff, bare pinlig. Hun er ikke musiker, kommer aldri til å bli.

Tshawe virker som en klovn når han er showmannen, men det er kult å høre hans historie - og viktig. Positivt overrasket over hele fyren. Gleder meg til han skal opptre!

Christel Alsos overrasket positivt - hun tilføyde et ekstra lag til låten, veldig bra. Det var en dybde der som fungerte glimrende.

Han Trang fødsel-duden virker like interessant som Tone, nemlig ikke så veldig, men jeg håper å bli overrasket. Ikke blitt det av kveldens episode. Admiralen reddet det.

Silya!!! Silya er jo helt insane, for en entertainer! Fullblods! Der har man talent! Det er som nevnt nesten dårlig gjort å putte rosa tyggispopdamer i selskap med seriøse musikere, og Silya bare bekrefter hvor stor kløft det er mellom genuine talenter og syngedamebabes.

Claudia gleder jeg meg til å få historien til. Hun er genuint en musiker, hatt suksess internasjonalt og er av den generasjonen som ikke har latt sladreblader kjøpe sjela - eller kroppen. Gull.

Synes kontrastene mellom artistene er stor i år. Det har alltid vært et mangfold av sjangre, men i år er også kvaliteten på artistene veldig sprikende. Må likevel si at første episode overrasket positivt, men det var nok mye Tshawes karisma. Blir spennende å følge med videre, jeg elsker virkelig programkonseptet!

 

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sett igår kveld men så på opptaket nå.

Synes egentlig ikke at det var en dårlig start på en ny sesong. Likte Christel, Hans Petter og Tor sine versjoner best. Tone var nok dårligst ja...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte veldig godt programmet i går, men er usikker på om resten av sesongen kan bli like bra. Her fikk vi jo en veldig sterk historie, og en sprudlende hovedperson med masse gode låter å velg i. De andre er vel neppe på samme nivå. Men jeg gleder meg til resten likevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, pusla skrev:

Likte veldig godt programmet i går, men er usikker på om resten av sesongen kan bli like bra. Her fikk vi jo en veldig sterk historie, og en sprudlende hovedperson med masse gode låter å velg i. De andre er vel neppe på samme nivå. Men jeg gleder meg til resten likevel. 

Kjenner du ikke til de andre artistene? Her kan det bli mye bra utover.

Anonymkode: 85ded...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tor og Silya var uten tvil de beste! Wow sier jeg bare! Fortjener stående applaus :klappe: Skjønner godt Silya vant stjernekamp.

Skjønner ikke hva Tone gjør der. Fin stemme, men ikke mer enn det. Hennes opptreden var kjedelig, som forventet. Hun når ikke Silya opp til knærne en gang. Nei, synes det var tåpelig at den kjedelgste fikk avslutte! :roll:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk at Tone fikk avslutte, ja. Silya skulle avsluttet, hun var helt rå! Jeg skjønner ikke greia med Tone. Helt grei stemme, men ikke noe mer enn det. Det er ikke noe kraft i den. Musikken hennes er intetsigende og dritkjedelig og hun har vel ikke akkurat gitt ut så mange singler heller? Husker bare butterflies og bliss, tror nesten ikke jeg har hørt flere låter av henne jeg, ikke som jeg husker i hvert fall. Mulig jeg har hørt uten å huske det da. 

Skulle ønske Sivert Høyem, Morten Harket og Prepple Houmb kunne vært med en gang. Det hadde vært kult! Sivert Høyem er helt fantastisk! Av kvinnelige artister hadde Susanne Sundfør og Aurora vært fint. Har ikke hørt så mye av noen av dem, men syns de er veldig flinke begge to. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tor Endresen vant kvelden, uten tvil, med Claudia rett ved siden av.

Tone har lite der å gjøre. Hun er ikke musiker på noe plan. Når det blir hennes kveld kommer hun til å felle noen tårer over hvor fæl pressen har vært og hvor misforstått hun er og at det å spille på sex ikke er noe hun har gjort noensinne, hun er bare feminist (eller noe i den retningen...) og alle som ikke elsker henne lider av misunnelse. Noen som vil vedde i mot? :biggrin: TV2 lot henne til og med avslutte kvelden, noe som bare virker forferdelig dårlig gjort, etter flere bunnsolide opptredener av gode artister. Men hun er jo så pen, så vi sluker den, altså. Uff, bare pinlig. Hun er ikke musiker, kommer aldri til å bli.

Tshawe virker som en klovn når han er showmannen, men det er kult å høre hans historie - og viktig. Positivt overrasket over hele fyren. Gleder meg til han skal opptre!

Christel Alsos overrasket positivt - hun tilføyde et ekstra lag til låten, veldig bra. Det var en dybde der som fungerte glimrende.

Han Trang fødsel-duden virker like interessant som Tone, nemlig ikke så veldig, men jeg håper å bli overrasket. Ikke blitt det av kveldens episode. Admiralen reddet det.

Silya!!! Silya er jo helt insane, for en entertainer! Fullblods! Der har man talent! Det er som nevnt nesten dårlig gjort å putte rosa tyggispopdamer i selskap med seriøse musikere, og Silya bare bekrefter hvor stor kløft det er mellom genuine talenter og syngedamebabes.

Claudia gleder jeg meg til å få historien til. Hun er genuint en musiker, hatt suksess internasjonalt og er av den generasjonen som ikke har latt sladreblader kjøpe sjela - eller kroppen. Gull.

Synes kontrastene mellom artistene er stor i år. Det har alltid vært et mangfold av sjangre, men i år er også kvaliteten på artistene veldig sprikende. Må likevel si at første episode overrasket positivt, men det var nok mye Tshawes karisma. Blir spennende å følge med videre, jeg elsker virkelig programkonseptet!

 

Anonymkode: 5f072...a2f

Helt enig ang Tone. Men syns ikke hun er så pen som alle skal ha det til. For all del, hun er ikke stygg, hun er jo pen, men hun har ikke noe særpreg. Bare vanlig, ordinært pen syngedame, liksom. Ikke noe spesiell eller unik. 

Anonymkode: 899f6...b2e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til de andre deltagerne har ikke Tone noe identitet sangmessig. I går tolket hun låta i en slags hybrid countrypop ala Claudia, neste gang får vi vel en type EDM låt. Synd hun ikke prøver å gå sin egen vei, men samtidig er det lite å bygge videre på dessverre. 

Anonymkode: 2b192...b5d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner du ikke til de andre artistene? Her kan det bli mye bra utover.

Anonymkode: 85ded...c04

Jo det gjør jeg, men om de kan matche historiene + personlighet + låtmateriale er jeg litt usikker på. Men jeg tror det kan bli en bra sesong, ja. God start iallefall! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C.Tramell
1 hour ago, Salka said:

Skulle ønske Sivert Høyem, Morten Harket og Prepple Houmb kunne vært med en gang. Det hadde vært kult! Sivert Høyem er helt fantastisk! Av kvinnelige artister hadde Susanne Sundfør og Aurora vært fint. Har ikke hørt så mye av noen av dem, men syns de er veldig flinke begge to. 

Jeg håper inderlig at alle disse takker nei til å bli med i et sånt program. Jeg vil helst ikke se artister jeg liker frivillig la seg hylle, snakke ut og gråte selvmedlidende tårer under alkoholpåvirkning, ukritisk juble for middelmådige prestasjoner og klovne rundt i teite konkurranser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, C.Tramell skrev:

Jeg håper inderlig at alle disse takker nei til å bli med i et sånt program. Jeg vil helst ikke se artister jeg liker frivillig la seg hylle, snakke ut og gråte selvmedlidende tårer under alkoholpåvirkning, ukritisk juble for middelmådige prestasjoner og klovne rundt i teite konkurranser...

Det er ingen konkurranse, da har du misforstått totalt. Ikke tror jeg de drikker så mye alkohol at de blir påvirket heller. Det er tross alt et program som også barn og veldig unge ser på, så det er ingen fyllefest. Syns programmet er koselig jeg og det er fint å se ulike artister tolke hverandres låter. Men bra man har forskjellig smak... 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å se de fire første programmene (dvs., jeg så i går, så de neste tre i tillegg da), men Tor Endresen, Claudia Scott og Christel Alsos sin musikk har jeg aldri hørt og da er det ikke så gøy heller. 

Synd de tok Tshawe først, han er desidert den med best låter av de jeg kjenner til i programmet. 

Synes Tor Endresen hadde den beste versjonen i går. Christel lagde og en bra versjon. Silya er en dyktig vokalist, men hennes versjon av Beggin' var bare fryktelig masete og dårlig. I utgangspunktet en sang i verdensklasse. Hun skreik og gjorde for mye ut av det. Tone var kjedelig og traust, som forventet. Liker Freaky like me veldig godt, men synes ikke Hans Petter gjorde den spesielt bra. Admiralen reddet. Claudia Scott gjorde ikke noe inntrykk på meg med sin versjon, den var helt grei. 

Gleder meg til Hans Petter sitt program neste uke, det lille de viste av Tshawe sin versjon hørtes skikkelig kult ut!

Anonymkode: 1f2c3...966

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få sagt det.. Herregud, så pen Tone er!! Blir aldri lei av å hvile øynene på henne.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Hårstrikk79 skrev:

Må bare få sagt det.. Herregud, så pen Tone er!! Blir aldri lei av å hvile øynene på henne.  

Det er derfor hun er der. Selv i introduksjonen blir hun ikke presentert som musiker eller artist, men som mediefenomen eller noe liknende. Hun gir klikk og seere. Det er greit nok det helt til hun klager over at eneste grunnen til labert platesalg er janteloven :ler:  Ja, for når noen er pene så blir vi andre også døve????

Anonymkode: 5f072...a2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk ikke Tone er SÅ pen. Ser på henne som en helt alminnelig pen jente. Ikke noe mer enn det. Også er hun en utrolig kjedelig sanger

Anonymkode: ed858...6ba

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...