Gå til innhold

Hvor dyrt sengetøy unner du deg?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har mye bomullsateng som koster 5-600 kroner fullpris, men prøver å kjøpe på salg. 

 

Anonymkode: 7847a...65c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å handle nytt sengetøy nå på januarsalget. Noen som har noen gode tips til bra sengetøy nå, linker? Jeg er åpen for det meste!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter til det er hslv pris. Kjøper kun bomullsateng.

Anonymkode: 7f0f8...44d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å kjøpe sengesett når de er på salg. Husker ikke nøyaktig sum på de jeg pleier å kjøpe, men ligger sikkert rundt 500 kr. (Dobbeldyne + to putevar). Så lenge de kjennes gode ut, og ser fine ut, er alle mine krav oppfyllt.

Det dyreste jeg noensinne har kjøpt var 800-900 kr. Aldri i livet om jeg ville ha betalt noe mer enn det. Og absolutt ikke over 1000-lappen. Det er sengetøy, som brukes, vaskes, og til slutt en dag blir kastet. Synes det blir unødvendig å bruke mer penger enn det. Men for all del, hvis folk vil kaste bort masse penger på en tøybit som ingen andre enn deg og eventuelt en håndfull andre personer vil se så værsågod. :fnise: 

Anonymkode: 693d9...d73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker kun egyptisk bomull, og har funnet det på tilbud  en gang og to. Bruker også kun bomull-laken av den eksklusive sorten. Men kommer ikke opp i kjempedyre summer, jeg hadde ikke betalt 3000 +  for sengetøyet. På tilbud, dvs 40-50% avslag, så betaler jeg ca 500 kr pr sett sengetøy, og 1100 kr for lakenet. Men for meg, er det kjempeluksus, mykt, svalt og eksklusivt, ville ikke byttet med noe annet :) 

Anonymkode: ea065...857

Hvor kjøper du/dere dette? :)

Jeg har holdt meg til Kid. Kjøper egyptisk bomull og sateng. Kjøper alltid på tilbud så dyreste er vel 450 tror jeg på sengesett :P Ønsker gjerne å vite hvor de har lignende kvalitet andre steder, og gjerne litt friskere farger eller mer romantisk design. Har alltid ønsket meg silke men vet ikke helt hvor man kjøper dette og har vel egentlig ikke råd til slikt heller :fnise: For meg er det uansett superviktig med kvalitet på både sengesett og dyne og pute. Bruker Høies dyner og puter.

Anonymkode: d4e6a...d65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

48 minutter siden, miaw skrev:

Jeg tenkte å handle nytt sengetøy nå på januarsalget. Noen som har noen gode tips til bra sengetøy nå, linker? Jeg er åpen for det meste!

De har mye bra på salg nå hos Kid interiør

Anonymkode: 5e58f...c85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men for all del, hvis folk vil kaste bort masse penger på en tøybit som ingen andre enn deg og eventuelt en håndfull andre personer vil se så værsågod. :fnise: 

Anonymkode: 693d9...d73

Det er jo ikke for at noen andre skal SE at vi har fint sengetøy! Det er for at VI synes ar det er deilig å ligge i lin sengetøy! 

Derfor betaler vi det det koster for å få den komforten det gir oss.  

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jakte på noe som er svalt og/eller glatt på en ok måte. Godt å ligge i. Har hatt noe billige greier en gang
og måtte gi det bort, for det ble elektrisk hele tiden og satt fast på beina. :fnise:  Ekkelt rett og slett. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg skal jakte på noe som er svalt og/eller glatt på en ok måte. Godt å ligge i. Har hatt noe billige greier en gang
og måtte gi det bort, for det ble elektrisk hele tiden og satt fast på beina. :fnise:  Ekkelt rett og slett. 

Hei. Mange trives med sengetøy i bomullsflanell. Kanskje det er noe for deg?

Anonymkode: 5e58f...c85

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daryl Dixon

Vil ha god myk sateng og frottelaken. Hvis det er veldig bra kvalitet og godt å ligge i så kan jeg legge i 500-1000kr for settet. Det holder jo en stund. Et skikkelig godt sett i flanell er godt å ha på vinteren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes kvalitet er ganske viktig med tanke på hvor mye tid man bruker i sengen i løpet av livet:fnise: Er selv veldig glad i både Lin og Egypisk Bomull, handler som regel dette på Kid/Jysk/H&M Home når det er kampanje. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett sengetøy der 1 dyne + pute koster 1300kr (fikk 2 for 1500kr), men det er vel verdt det så mykt og behagelig som det er. Ellers kjøper jeg bare sengetøy til halv pris på Kid/Princess/Ikea. De har innimellom noen fine i bomull til spesialpris.

Endret av Moonwalker
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Max 400 kr pr sett. Jeg fatter ikke hva man skal med dyrere sengetøy enn det. 

Anonymkode: 2ecb4...e7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Det koster vel rundt 300 kr for et enkelt og jeg kjøper to stk, så mellom 600-700 kr. Det er ikke noe jeg har giddet å bruke masse penger på, men kunne faktisk tenkt meg å kjøpe noe finere og av bedre kvalitet nå. Men å bruke 1000 kr eller mer på sengesett, missoni f.eks, synes jeg er helt latterlig. Jeg er genrelt lite opptatt av hvordan sengetøy, håndklær og kluter ser ut. 

Endret av justcurious
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, Moonwalker said:

Jeg har ett sengetøy der 1 dyne + pute koster 1300kr (fikk 2 for 1500kr), men det er vel verdt det så mykt og behagelig som det er. Ellers kjøper jeg bare sengetøy til halv pris på Kid/Princess/Ikea. De har innimellom noen fine i bomull til spesialpris.

Fra hvor?

Anonymkode: 48b94...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, justcurious said:

Det koster vel rundt 300 kr pr sett og jeg kjøper to stk. Det er ikke noe jeg har giddet å bruke masse penger på, men kunne faktisk tenkt meg å kjøpe noe finere og av bedre kvalitet nå. Men å bruke 1000 kr eller mer på sengesett, missoni f.eks, synes jeg er helt latterlig. Jeg er genrelt lite opptatt av hvordan sengetøy, håndklær og kluter ser ut. 

fra?

Anonymkode: 48b94...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to sett med sengetøy fra Beach House og to sett fra Lexington. 

Begge to kostet over 3000kr for et sett. Dyrt ja, men jeg elsker å ligge i det. 💓

Anonymkode: 43a7a...652

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengetøy er det kjedeligste jeg vet å bruke penger på! Kjøper på salg, helst ikke over 400 pr sett. Må jo ha to😝😝 har en barnslig forkjærligjet for krepp😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...