Gå til innhold

Hvorfor leser du (rosa) blogger?


Gjest Optimo

Anbefalte innlegg

Gjest Optimo

"Alle" hater (rosa)blogger. Bare scroll nedover dette underforumet, så ser du selv. 

Likevel har de lesertall i tusenvis. Det er sikkert mange her inne som leser også (det må det være, siden diskusjonene går og går og går og....). 

Hvorfor leser du (rosa)blogger? Hvorfor er det interessant å lese det?

Genuint spørsmål, for jeg skjønner virkelig ikke greia. Jeg tittet litt på bloggene til Fotballfrue og Sophie Elise, og det var side opp og side ned med intetsigende møl. Synes jeg. Så leste jeg litt hos Helene Drage, og det var like kjedelig (regnes hun som "rosa"? Ja? Nei?). 

Hva er det i disse bloggene som fenger deg? 

Og alle som hater, man skjønner at de lever av annonsekroner og klikk, så eneste måten å bli kvitt dævelskapen på er å ikke gå inn på bloggene? Ja? Virker ikke helt sånn, ut fra engasjementet på diskusjonene her inne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det lurer jeg også på. Bare å lese på dtte forumet, så ser du MANGE klager på hva disse bloggernes legge ut på Snapchat. Da lurer jeg på hvorfor følger du dem på Snapchat hvis du irriterer deg over alt de legge ut... jeg følger ikke en eneste blogger på Snapchat. Jeg tror mange av debatttantene her inne, er bloggerne største "fans" enten det er missuenlse, eller en slags form for besettelse. Jeg kan ikke ikke skjønne det enrome engasjemnaget noen her viser hvis de virkelig ikke liker dem. Nå snakker jeg om de som klager på bloggerne, men alikvel følger dem på Snapchat. Instagram, og leser slavisk bloggen....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...