Gå til innhold

Noen andre som blir veldig deprimert når julen er over?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir "lei meg" ca. 18. desember fordi jeg innser at jula er uunngåelig. Så blir jeg lettet på morgenen andre juledag når samboer og jeg setter oss i bilen og kjører til fjells. Så blir jeg "lei meg" igjen første nyttårsdag, fordi det er et eller annet tomt med den dagen. Så blir jeg lettet på kvelden når jeg gjør klar til jobb dagen etter og innser at hverdagen er tilbake. Så har jeg det fint hele året :)

Anonymkode: f7f74...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere som føler seg bedre nå? Nå går vi mot lysere tider dere 😊 Hverdagen er tilbake med jobb og rutiner. 2-3 måneder til nå så er våren her 👏🏻

Anonymkode: eccbe...481

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2018 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Elsker alt som har med jul å gjøre, og ser hver gang 1. januar er her, blir jeg virkelig deprimert at enda en til  jul er over :( 

Anonymkode: a3a4d...fee

Kjenner litt på det. Det er på en måte adventstiden som er koselig, man går å gleder seg. Kjøper julegaver, nisser som deler ut klementiner, julemusikk på radion, jul over alt. Men som et blaff er julen over. For meg er romjula drittkjedelig og nyttårsaften er bare en fest egentlig. Så jula for meg er over 1. juledag... Men begynner å gå over nå da...

Anonymkode: 47a6f...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, egentlig ikke. "Deppa" over at jeg måtte tilbake til jobb (trives ikke så godt lenger, men det har ikke noe med at jula er ferdig å gjøre, føler det sånn etter hver ferie), men er glad for at man går mot lysere tider :) For all del, jula var hyggelig, men veldig stressende. Mye å gjøre på jobb, litt ekstra styr med gaver i år siden vi var så mange, flere jobbjulebord/førjulsmiddag fra slutten av november, samt noen private tradisjoner. Pluss nok noen julemiddager og jobb i romjulen, så jeg var egentlig helt pumpet til nyttårsaften og slappet av i stedet for å feire. 

Det er bedre å se frem til vår og sommer, som er langt nærmere nå :nordvesta:Har alltid mer energi i den lysere delen av året. 

Anonymkode: e9cb2...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, heller lettet over at jeg slipper å sitte i bestemor sine bollebesøk og snakke overfladisk med familie jeg ser en gang i året og som jeg egentlig ikke har noe til overs med.

Anonymkode: 1066b...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg har vært deprimert og vet hvor viktig det er å ta seriøst. Du bør snakke med legen din sånn at du får en ordentlig diagnose og får kommet i gang med behandling.

Anonymkode: f3e0f...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Januarblues, åjada. Men det går ganske raskt over.

Anonymkode: af066...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir alltid trist etter at julen er over. 

Jeg synes at januar og delvis februar er kjipe måneder. Da er det liksom bare hverdag og våren er langt unna. Stort sett så er det de kaldeste og mest snørike månedene der jeg bor også.Når det begynner å bli uti februar så synes jeg det blir bedre. 

Dessuten så kan man bli deprimert. Jeg vil ikke si at jeg er det nå, men husker et år hvor jeg virkelig var deprimert. Da var jeg nok litt nede fra før og julen ble et lyspunkt i en vanskelig tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...