Gå til innhold

Hvilken farge har dere på soverommet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vegger i antikk gul, mattlakkert natur trepanel i tak med dimbare spotlights, furu laminat, mørk gyllenbrune gardiner, skyvedørsgarderobe med dører som dekker hele den ene veggen og er av speil med kobberkant. Profilert listverk. Og tilgang til pipe og mulighet for peis - som vi aldri helt har bestemt oss for om vi vil ha.) ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har valmuefrø, den var her da jeg flyttet inn. Har veldig lyst til å male soverommet i Byge fra jotun :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt. Har ikke malt det fordi hele rommet er nytt, så sitter her og følger med for å kopiere den første og beste fargen. Ellers beholder jeg det hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Det er helt motsatt. Rommet føles lite og lunt.

Anonymkode: efc6f...f9f

 

På 8.1.2018 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Jeg sover ikke mot døren. Ser ikke døra fra senga mi. Sover godt likevel.

Anonymkode: 7f773...65f

Jeg skulle også ha klart å sove godt med kullsvart rom og med døren bak hodet. :-) Det har nok bare en marginal betydning om noe. Akkurat som det sies at noen farger gjør en mer seksuelt opphisset, så tviler jeg på at en farge alene klarer å gjøre store endringen på sexlivet.

Men personlig ville jeg valgt lysere av mer praktiske årsaker da det er lettere å se noe den tiden man er våken, og så sover jeg med lyset av og øynene lukket, og da blir det mørkt uansett. :-)

Anonymkode: 27886...24b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deco blue, men planen er å pusse opp soverommet nå. Tror jeg havner på green leaf i stede 😊

Anonymkode: 519e0...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mørk lillafarge, mener å huske det er Aubergine fra Jotun. Rolig, mørk og avslappende, som blir passe sexy med dempet belysning.

Anonymkode: bb0eb...026

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...