Gå til innhold

Hvilken farge har dere på soverommet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En dus blåfarge. Fordi den var der da vi flyttet inn, og vi syntes den var helt ok, og så ikke noe vits i å bruke tid og penger på å male om. 

Anonymkode: 867d2...75f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevada. Fordi fargen kler meg / oss begge, slik at vi ser bra ut i speilet 😊

Anonymkode: 5d47a...958

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomull, fordi vi ikke har pusset opp 😳

Anonymkode: a8adc...e39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daryl Dixon

Tror fargen het nordisk hav eller noe, den er blå og var den som jeg syntes var finest. Har tak og en vegg i hvit (chi). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hvite vegger og en mørkegrå. Jeg leier, så det er fargene de malte ved oppussing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blåtoner med mye grønt i. Grønnblå virker visstnok avslappende og litt kjølig uten å føles kald, det er fint på et soverom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

St Pauls Blue og bomull. Sikkert mange som er lei den, men synes fargen er helt nydelig! Har prøvd meg frem med flere ulike blåfarger, men endelig endt på en jeg synes er fin. Vokst opp med blått soverom, så kommer kanskje derfra?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Retro blå, og elsker den! Er generelt veldig glad i blått, og denne fargen gir meg en lun og avslappet følelse. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heart wood. Lilla grå farge.  Fordi jeg syntes den var fin. 

Anonymkode: 1b1cc...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dempet sort. 

Alltid ønsket meg svart soverom, men har aldri fått lov, haha. Da vi kjøpte dette huset var soverommet kjempestygt så vi måtte male likevel og samboeren gav meg frie tøyler. 

Har også et stort lerretsbilde av en nydelig skog som dekker hele veggen over senga. Fin og rolig kombinasjon. Elsker soverommet vårt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jotun pale green. Hadde lyst på en farge, men noe annet enn blått som jeg har sett meg litt lei på (når det er sagt så synes jeg blått og grønt er de fineste fargene til soverom 😊). Dørene mellom soverommet og stuen står alltid åpne, så derfor var det dessuten viktig for oss at fargen matchet veggfargen i stuen (antikkhvit).

Anonymkode: 3075d...380

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fabrikk. Det var knall gult da jeg flyttet inn, og etter en stund trengte jeg noe som var alt annet en knall gult, så da ble det lyst blågrått i stedet.

Anonymkode: ba5c0...33d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaragdgrønn, svart, hvitt og gull.

Anonymkode: 69b74...9eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophisticated blue, fordi mannen ikke gikk med på dempet sort :) Brukte helmatt maling. Ønsket et mørk soverom da rommet er nordøstvendt og solen aldri går ned på sommeren.

Anonymkode: 204a4...65d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...