Gå til innhold

Hvem har gjort kosmetiske inngrep?


Dolly1982

Anbefalte innlegg

Gjest C.Tramell

Hva er det de som liksom ser hovne og oppblåste ut i ansiktet har fått gjort? Sånn som kona til Dr.Phil, Madonna og halve Hollywood. Jeg synes de blir seende veldig rare ut og skjønner ikke hvorfor i alle dager de gjør det. Litt rynker er mye finere enn det der, spør du meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, miamiamia skrev:

Syns Synnøve Skarbø er rimelig stram i hele fjeset. Helt fylt opp opp til øynene så det holder. Så trist!

Det samme med Linda Johansen og Jan Thomas. De blir helt «oppblåste» i ansiktet av fillers, pluss at mimikken blir borte av botoxen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lovelulu skrev:

Jeg har gjort kosmetiske inngrep, og angrer ikke et sekund! 😊

Vet du, det har vi faktisk fått med oss......

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Carina Maria
2 timer siden, Lovelulu skrev:

Jeg har gjort kosmetiske inngrep, og angrer ikke et sekund! 😊

Nei det gjør du tydelig ikke..... Den dagen jeg blir så gammel som deg skal jeg eldes med stil med rynker og være  hundre prosent ekte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lovelulu skrev:

Jeg har gjort kosmetiske inngrep, og angrer ikke et sekund! 😊

Hva har du fikset på? Har faktisk ikke fått med meg det tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Stupine skrev:

Hva har du fikset på? Har faktisk ikke fått med meg det tidligere.

Juvederm, botox i ansiktet over flere år 😊 Veldig fornøyd med behandleren og resultatet ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lovelulu skrev:

Juvederm, botox i ansiktet over flere år 😊 Veldig fornøyd med behandleren og resultatet ☺️

Takk for svar. Bra du er fornøyd med resultatet. :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynte du med botox, Restylane og Juvederm, @Lovelulu? Hvor ofte går du? Er det vondt? Jeg er bare nysgjerrig.

Folk får gjøre som de vil, men selv vil jeg eldes med stil selv om jeg innrømmer at jeg gruer meg litt til rynkene kommer. Men er flink med hudpleie og solfaktor, soler meg ikke og unngår solarium. Kosmetiske inngrep kommer ikke til å skje her. Jeg vil ha et ansikt med mimikk og dessuten syns jeg det er altfor dyrt. Bruker heller pengene mine på ordentlig hudpleie og sminke tilpasset min hud. Blir dessuten skeptisk til sånt når jeg ser hvordan mange kjendiser har ødelagt seg selv. De blir jo helt ødelagte! Det er bare fryktelig trist og jeg tror nesten hvem som helst som begynner med dette kan bli avhengig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Salka skrev:

 

Folk får gjøre som de vil, men selv vil jeg eldes med stil selv om jeg innrømmer at jeg gruer meg litt til rynkene kommer. Men er flink med hudpleie og solfaktor, soler meg ikke og unngår solarium. Kosmetiske inngrep kommer ikke til å skje her. Jeg vil ha et ansikt med mimikk og dessuten syns jeg det er altfor dyrt. Bruker heller pengene mine på ordentlig hudpleie og sminke tilpasset min hud. Blir dessuten skeptisk til sånt når jeg ser hvordan mange kjendiser har ødelagt seg selv. De blir jo helt ødelagte! Det er bare fryktelig trist og jeg tror nesten hvem som helst som begynner med dette kan bli avhengig. 

Er 43, har ikke rynker foruten når jeg smiler. Bruker ikke annet enn såpe og vann på huden. Og solkrem når det er utevær. Far er 74 og har heller ikke rynker. Fikk ikke grått i håret før han var nærmere 70. Så tror gener er det som teller, ikke hvor mye man bruker på "gode"kremer. Men nå gleder jeg meg til grått hår og rynker. Få ting som er vakrere enn å se at noen har levd noen år. 

Nå forstår jeg inngrep hvis noen har utoverører o.l, men noe av det vakreste med oss mennesker er jo at vi ser forskjellige ut og eldes i vårt eget tempo. Blir lei meg når jeg ser alle de som opperere seg til å ligne hverandre, for det er det de gjør. Lik nese, lik rompe, lik hake m.m. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Salka skrev:

Når begynte du med botox, Restylane og Juvederm, @Lovelulu? Hvor ofte går du? Er det vondt? Jeg er bare nysgjerrig.

Folk får gjøre som de vil, men selv vil jeg eldes med stil selv om jeg innrømmer at jeg gruer meg litt til rynkene kommer. Men er flink med hudpleie og solfaktor, soler meg ikke og unngår solarium. Kosmetiske inngrep kommer ikke til å skje her. Jeg vil ha et ansikt med mimikk og dessuten syns jeg det er altfor dyrt. Bruker heller pengene mine på ordentlig hudpleie og sminke tilpasset min hud. Blir dessuten skeptisk til sånt når jeg ser hvordan mange kjendiser har ødelagt seg selv. De blir jo helt ødelagte! Det er bare fryktelig trist og jeg tror nesten hvem som helst som begynner med dette kan bli avhengig. 

Jeg var 38 år. Jeg tar med måte, og går til samme behandler. Er 44 nå. Ja jeg er avhengig, og tror nok jeg fortsetter i mange år til, men med måte! Tar botox ca 3 ganger i året og juvederm ca 2 ganger.

I 2013 fikk jeg utført brystløft, men har ikke silikon.

Endret av Lovelulu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Lovelulu skrev:

Jeg var 38 år. Jeg tar med måte, og går til samme behandler. Er 44 nå. Ja jeg er avhengig, og tror nok jeg fortsetter i mange år til, men med måte! Tar botox ca 3 ganger i året og juvederm ca 2 ganger.

I 2013 fikk jeg utført brystløft, men har ikke silikon.

Så lenge man gjør det med måte, så blir man ikke seende ut som freakshow, slik mange blir.  Jeg kommer nok ikke til å bruke noe sånt. Redd for å bli avhengig og bli seende slik ut. Får heller se ut som et skrukketryne når jeg blir eldre enn helt stram i trynet uten mimikk 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Jeg synes det er stykt på alle som tar det men dem må få gjøre hva dem vil for vil dem ødelegge det som er gitt seg fra naturen sin side så vær så godt. Det er ikke mitt problem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Carina Maria skrev:

Jeg synes det er stykt på alle som tar det men dem må få gjøre hva dem vil for vil dem ødelegge det som er gitt seg fra naturen sin side så vær så godt. Det er ikke mitt problem. 

Nettopp.

Vi har ingenting med å blande oss inn i hva andre gjør med kroppen sin. Heldigvis kan vi gjøre med kroppene våre som vi ønsker, sålenge det er innenfor loven :sminkedokke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 22.17, Xstrella skrev:

Fillers i kinn. Påfyll lepper. Botox i sinnarynken. Nei du ser det på lang avstand. De får det der oppblåste ansiktet.

Jeg kjenner Elin. Hun har ikke fillers i kinn eller lepper :-) Sinnarynken vet jeg ikke. Hun er naturlig pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...