Gå til innhold

Hvem har gjort kosmetiske inngrep?


Dolly1982

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36 minutter siden, orfeus skrev:

Hvis vi begynner med Kardashians kan utfordringen bli å finne ut hva som ikke er gjort noe med.

Kris, Kim, Khloe og Kylie er de verste. De har fikset på MYE. Kendall og Kourtney er mer naturlig, men har nok fikset på ting de og

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller bloggere også (selv om et fåtall av de faktisk er kjendiser)?

Eirin Kristiansen ser i hvert fall ut som en svensk hollywoodfrue som har blitt hektet på botox og fillers. Hun som var så søt og naturlig før! Triste greier.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Kris, Kim, Khloe og Kylie er de verste. De har fikset på MYE. Kendall og Kourtney er mer naturlig, men har nok fikset på ting de og

Virker som Kendall har fikset på mye det siste året. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorthe skappel, Kathrine Moholt, Inger Lise Rypdal, Eli Kari Gjengedal osv osv osv....  Hvilke kjente kvinnelige tv tryner er det som IKKE har fikset på seg egentlig? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, PatrickBateman_ skrev:

Virker som Kendall har fikset på mye det siste året. 

Får hun lov til det? Trodde ikke modeller kunne det jeg. Eller i hvertfall ikke mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, elisaday skrev:

Dorthe skappel, Kathrine Moholt, Inger Lise Rypdal, Eli Kari Gjengedal osv osv osv....  Hvilke kjente kvinnelige tv tryner er det som IKKE har fikset på seg egentlig? 

Karen Marie Ellefsen👍🏻

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste av Kris Jenner. Som en 30 åring? Eh, nei. 

Elin i god morgen Norge. Linni Meister, Carina Dahl, Jan Thomas, cbe, villapaprika. Kan ramse opp mange. Spm er heller hvem har ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kjendiser fikser på seg,mer bare Google navnet og before and after plastic surgery.

de fleste bloggerne i Norge har fikset på ting, typisk nese, lepper og bryst. Men også fillers i kinn og botox er vanlig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Christy89 skrev:

Får hun lov til det? Trodde ikke modeller kunne det jeg. Eller i hvertfall ikke mye

Hvem sier modeller ikke kan gjøre det? Mulig det finnes noen regler for deltagere i missekonkurranser, men for vanlige modeller er vel kosmetiske inngrep nærmest en investering i fremtidige inntekter ...

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Det er sjukt, er det ikke? Noen har for mye fritid og for mye penger.  

Hva skal de gjøre når senskadene dukker opp? Når de sliter med ødelagte muskler, strukket hud, kuttede nervetråder og ikke minst psykiske skader. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forside Se og hør i dag: Slik fikser vi på utseende. Norske kjendiser står frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3.1.2018 den 13.59, Christy89 skrev:

Får hun lov til det? Trodde ikke modeller kunne det jeg. Eller i hvertfall ikke mye

Har du sett hvordan eks Bella Hadid så ut før? Ser nesten ut som en annen person.. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, mm456 skrev:

Har du sett hvordan eks Bella Hadid så ut før? Ser nesten ut som en annen person.. 

:hakeslepp:

Jeg har ikke Googlet henne før. Det er noe av det sykeste! De fleste ligner da i det minste litt på seg selv etter operasjonene!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mippi skrev:

:hakeslepp:

Jeg har ikke Googlet henne før. Det er noe av det sykeste! De fleste ligner da i det minste litt på seg selv etter operasjonene!

Ja, det er helt vilt :( Det er ikke like tydelig på Kendall, men leppene hennes er blitt mye større det siste året, og det er ikke bare overlinede lepper.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest orfeus
1 time siden, mm456 skrev:

Har du sett hvordan eks Bella Hadid så ut før? Ser nesten ut som en annen person.. 

Hun må da bli litt skrudd i hodet av å møte en fremmed i speilet ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kendall kan jeg forstå hvorfor har fikset på ting når mora og søsterene er som de er. Hadde jeg vært født inni verdens mest overfladiske familie,så hadde vel jeg og begynt å fikse på ting. Håper ikke hun blir like ille som Kylie da. Kylie er jo ikke til å kjenne igjen 

De fleste toppbloggere har fikset på ting, men Sophie Elise og Isabel Raad er uten tvil de verste!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, mm456 said:

Ja, det er helt vilt :( Det er ikke like tydelig på Kendall, men leppene hennes er blitt mye større det siste året, og det er ikke bare overlinede lepper.. 

Nesen er også opererte betraktelig smalere. Kinnbein fillers. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...