Gå til innhold

Hvem blogger om vektnedgang?


Halloi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Okei, @Papirfly, da prøver jeg en gang til: Espen Hilton har en ålreit blogg som inneholder tips og oppskrifter. Hans fortid som overvektig har han vært ærlig på, og innrømmer menneskelige utskeielser. http://www.espenhilton.com/ 

Bloggere som fremstår som supermennesker eller bare legger ut bilder, er uinteressante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kjørte han på med 3 treningsøkter fordi han hadde ligget syk noen dager. Denne mannen er overhode ikke noe godt forbilde. 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Miranda16 skrev:

Idag kjørte han på med 3 treningsøkter fordi han hadde ligget syk noen dager. Denne mannen er overhode ikke noe godt forbilde. 

 

Nei, du kan så si. Jeg ser nok forbi akkurat det og har ingen ønsker om å være ham, men tar med meg det som har med kosthold å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Miranda16 skrev:

Idag kjørte han på med 3 treningsøkter fordi han hadde ligget syk noen dager. Denne mannen er overhode ikke noe godt forbilde. 

 

Hvor mange økter man legger opp pr dag/pr uke må man jo ta stilling til selv. En veltrent (som i godt vandt med fysisk aktivitet, ikke nødvendigvis topptrent kropp) person er ikke nødvendigvis usunn fordi hen trener to økter pr dag feks, men tre økter var nok litt overdrevent. Så spørs det jo om det var en styrkeøkt, cardioøkt og en tur feks. En overvektig person som går hardt igang med slanking og trening og trener 3 ganger pr dag (og ikke bare engangstilfelle som det du nevner) er ikke ett godt forbilde. Viktig å ikke se så svart-hvitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Carina Maria skrev:

Det lurer jeg også på for det var et tips om en blogger du mente blogget bra om temaet til tråd starter. Er det lov og reklamere for egen blogg da?

Vedkommende har foreløpig ikke lagt ut lenke til egen blogg, så da går det vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Bragelius skrev:

Alt mulig blogger, men nå skal jeg finne frem den sunne kroppen jeg en gang hadde så det blir trening og vektnedgang på min blogg bragelius.com i hvert fall :)

https://bragelius.com/2018/01/15/from-fat-to-fit/

Ha ha, tror ikke det er lov å reklamere for egen blogg her, men jeg skal ikke sladre! Var inne og kikket og skal definitivt følge deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2018 den 21.25, Pås skrev:

Ha ha, tror ikke det er lov å reklamere for egen blogg her, men jeg skal ikke sladre! Var inne og kikket og skal definitivt følge deg!

Da gjør jeg det samme. Det skal være likt for alle! 

https://karimaritas.blogg.no/

Jeg blogger også om vektnedgang 😊

 

Endret av Lovelulu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

Det er ikke akkurat en blogger da men en snapper. Hun er med i vekt jeg liker som er en del av team jeg liker og hun har gått ned over 20 kg på på under 6 månder og nå holder hun på og utdanne seg til kostholds veileder. Hun der jenta er rå og dedikert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Carina Maria skrev:

Det er ikke akkurat en blogger da men en snapper. Hun er med i vekt jeg liker som er en del av team jeg liker og hun har gått ned over 20 kg på på under 6 månder og nå holder hun på og utdanne seg til kostholds veileder. Hun der jenta er rå og dedikert. 

Hvem er dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
3 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hvem er dette? 

Hun kaller seg tjl.hanne på snap og det er helt rått det hun har klart på de månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

21 minutter siden, Carina Maria skrev:

Hun kaller seg tjl.hanne på snap og det er helt rått det hun har klart på de månedene.

Takk for tipset. Jeg søkte henne opp på snap chat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte lenge bedremeg.no. Vurderer å følge henne igjen. Hun har litt av en historie bak seg. Flott dame og mamma. Er kusinen til Anne Brith, men har en herlig personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Viking-girl skrev:

Jeg fulgte lenge bedremeg.no. Vurderer å følge henne igjen. Hun har litt av en historie bak seg. Flott dame og mamma. Er kusinen til Anne Brith, men har en herlig personlighet. 

Det var en fin blogg! Takk for tips 👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Observer skrev:

Det var en fin blogg! Takk for tips 👍 

Bare hyggelig 😊 Ei skikkelig tøff, stå-på dame! 💪🏽

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...