Gå til innhold

Uformelt billig bryllup


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tips? Enten bare middag på en restaurant eller grilling med de nærmeste. Hva setter gjestene mest pris på, og hva er realistisk mtp pris? For vår del kunne vi gjerne droppet det hele, men vet at en del blir snytt så vi velger en liten markering i stedet. 

Anonymkode: b2764...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville satt pris på grilling, men ikke midt på vinteren 😅 

Anonymkode: 00400...91c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde bare koldtbord og hjemmebakte kaker hjemme. Det var langt billigere enn på restaurant, og i tillegg mer behagelig og rolig. Grilling hadde gått om vi ikke hadde bodd i Bergen ;)

Det er jo også helt innafor å invitere til spleiselag, og i stedet for gaver, be om at hver gjest tar med seg en rett/kake. 

Anonymkode: 64be1...0ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi gifter oss, ser jeg helst at det skjer bare oss to. I en eller annet vakker kirke i en fin by. Vil ha vakker kjole og fine bilder fra dagen, men utover det ikke noe. 

Men storfamilien ville nok føle seg litt «snytt» for en feiring. Å ha «kalas» hjemme utgår, da det uansett hadde blitt for mange. Settingen hadde også blitt for «uformell» og kjedelig for meg. Ville mye heller leid en salong/avdeling på et bedre spisested/gård ETTER vi var gift, og ønsket at folk kom på en «femretters» og staselig kveld istedet for å gi oss gaver. :) 

Mine tanker om temaet ihvertfall. -At selvom man helst vil føles litt mer spesielt å ha minner/bilder fra en fine omgivelser, god mat og oppvartning, enn i fra sofaen/cerandaen hjemme med kaka til søstreren din og kattedoen på badet og naboen som klipper plenen i shorts og baris... :P

 

:bryllup:

 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har tips? Enten bare middag på en restaurant eller grilling med de nærmeste. Hva setter gjestene mest pris på, og hva er realistisk mtp pris? For vår del kunne vi gjerne droppet det hele, men vet at en del blir snytt så vi velger en liten markering i stedet. 

Anonymkode: b2764...235

Akkurat når det kommer til bryllup hadde jeg gitt f... i hva andre tror og tenker, det er deres dag! Vil dere gjøre dette stille og rolig, gjør det :) Selv stakk vi av til et annet land og gjorde det i all hemmelighet, svigermor ble litt snurt, men det var vår dag, ikke hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...