Gå til innhold

Hvordan dekorere vrihassel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte vrihassel før jul og dekorerte med fine små julekuler og synes det ser så fint ut. Nå ryddes julen ut og jeg synes grenene ser litt triste ut uten pynt. Jeg ser for meg små påskeegg til påske, men kunne tenke meg litt pynt ellers i året også. Noen gode forslag?

Anonymkode: 2b517...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hengt opp ungenes perlerier. Ikke så moteriktig, men de er nå fornøyde.. :P 

Ellers vet jeg ikke hva jeg hadde hatt på. 

Anonymkode: 0d7d9...fa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en lyslenke med hvite kuler som henger på den hele året. Og så legger jeg til sesongpynt når jeg har lyst.

Anonymkode: 570b2...11f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan innimellom henge reagensrør e.l. med litt vann og en rose eller annen frisk blomst i hvert glass. Pleier å bli riktig så snasent. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1.1.2018 den 23.03, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte vrihassel før jul og dekorerte med fine små julekuler og synes det ser så fint ut. Nå ryddes julen ut og jeg synes grenene ser litt triste ut uten pynt. Jeg ser for meg små påskeegg til påske, men kunne tenke meg litt pynt ellers i året også. Noen gode forslag?

Anonymkode: 2b517...bb2

Jeg har små hjerter på mine vrihassel. Isoporhjerter, trekt i stoff i sølv og sort og litt rødt, da det er fargene jeg har i stuen min, med sølvperlebånd i skøyter og i oppheng. Så har jeg en fin svart vase med en liten sølvrand på til vrihasselet, og en høy pidestall som den står på. Men hjerter av ulike varianter gjør seg godt hele året på vrihassel. Bruk fargene i stuen din som tema.

Anonymkode: fc820...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...