Gå til innhold

Kari Traa Rose ullundertøy- Verdt prisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er jo så pent, men koster jo rundt 750 pr del, er det virkelig verdt Det, eller betaler man bare for merke og design?

Anonymkode: 9e7b4...505

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo så pent, men koster jo rundt 750 pr del, er det virkelig verdt Det, eller betaler man bare for merke og design?

Anonymkode: 9e7b4...505

Jeg elsker mitt. Godt og mykt. 

Anonymkode: ab29b...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo så pent, men koster jo rundt 750 pr del, er det virkelig verdt Det, eller betaler man bare for merke og design?

Anonymkode: 9e7b4...505

Skal du vise deg frem og være motebevisst så kjenner vel moten ingen prisbegrensninger? 

Skal du derimot holde varmen så finnes der mange langt billigere alternativer. 

Forøvrig bør ingen støtte denne produsenten, fordi hun har satt størrelsene sine på plaggene sine så små at jenter og kvinner med normal størrelse ikke har sjangs til å få plass i disse petitklærne. Dette igjen fremmer syltynnejenter og at jenter skal være tynnere enn tynnest. 

Anonymkode: 433fb...570

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er pent å se på og varmt, men kommer til å velge det mønstrede fra stormberg som er mye billigere neste gang. Synes 750 kroner er for mye for en del når man kan få to deler til samme prisen.

Anonymkode: 92616...70f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal du vise deg frem og være motebevisst så kjenner vel moten ingen prisbegrensninger? 

Skal du derimot holde varmen så finnes der mange langt billigere alternativer. 

Forøvrig bør ingen støtte denne produsenten, fordi hun har satt størrelsene sine på plaggene sine så små at jenter og kvinner med normal størrelse ikke har sjangs til å få plass i disse petitklærne. Dette igjen fremmer syltynnejenter og at jenter skal være tynnere enn tynnest. 

Anonymkode: 433fb...570

Absolutt ikke enig. Bruker ofte L i underdel og klarte meg med M her.. Overdelene bruker jeg også M srlv om jeg ellers bruker S men det er fordi jeg liker at det er litt romslig. Ser ingen grunn fpr at ikke damer med former skal kunne bruke det. 

Anonymkode: ab29b...df4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er merket man betaler for. F.eks Pierre Robert er minst like bra, men ulla til Kari Traa er absolutt ikke noe dårlig. 

Jeg er uenig i størrelse-kommentaren fra noen over her. Jeg bruker samme størrelse i Kari Traa som til vanlig. 

Anonymkode: 1c4bf...dad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du vise deg frem og være motebevisst så kjenner vel moten ingen prisbegrensninger? 

Skal du derimot holde varmen så finnes der mange langt billigere alternativer. 

Forøvrig bør ingen støtte denne produsenten, fordi hun har satt størrelsene sine på plaggene sine så små at jenter og kvinner med normal størrelse ikke har sjangs til å få plass i disse petitklærne. Dette igjen fremmer syltynnejenter og at jenter skal være tynnere enn tynnest. 

Anonymkode: 433fb...570

Totalt uenig. Greit nok at størrelsene er litt mindre enn vanlig, men normale kvinner kan fint gå i disse. Jeg er vanligvis en small, men bruker M i Kari Traa (og da er den romslig), og jeg er overhodet ikke sylslank eller undervektig. Er faktisk helt gjennomsnittlig.

Størrelsene går opp til XL, og du skal være ganske stor for å ikke komme inn i dem, altså langt større enn normal og overhodet ikke sylslank som du sier. Er veldig fornøyd med mine ulltrøyer. Har enda til gode å finne annet ulltøy som ikke klør i det hele tatt og som faktisk ser pent ut. 

Endret av altflyter
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, altflyter skrev:

Totalt uenig. Greit nok at størrelsene er litt mindre enn vanlig, men normale kvinner kan fint gå i disse. Jeg er vanligvis en small, men bruker M i Kari Traa (og da er den romslig), og jeg er overhodet ikke sylslank eller undervektig. Er faktisk helt gjennomsnittlig.

Størrelsene går opp til XL, og du skal være ganske stor for å ikke komme inn i dem, altså langt større enn normal og overhodet ikke sylslank som du sier. Er veldig fornøyd med mine ulltrøyer. Har enda til gode å finne annet ulltøy som ikke klør i det hele tatt og som faktisk ser pent ut. 

Angående størrelse så tar dere faktisk feil. Dette er et "problem" som er målt og tatt opp i media i flere ulike programmer. Der produsenten av klærne også har sagt at de er mindre enn små og andre klær i sine størrelser. 

Anonymkode: 433fb...570

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal du vise deg frem og være motebevisst så kjenner vel moten ingen prisbegrensninger? 

Skal du derimot holde varmen så finnes der mange langt billigere alternativer. 

Forøvrig bør ingen støtte denne produsenten, fordi hun har satt størrelsene sine på plaggene sine så små at jenter og kvinner med normal størrelse ikke har sjangs til å få plass i disse petitklærne. Dette igjen fremmer syltynnejenter og at jenter skal være tynnere enn tynnest. 

Anonymkode: 433fb...570

Det er bare bullshit! Størrelsene er helt som de skal være, om det er noe er de heller litt store i størrelsen. Jeg bruker som regel M i det meste, i Kari Traa bruker jeg S og M. 

Ellers er kvaliteten god som gull. Det eldste settet mitt er åresvis gammelt og like fint. Har mye ullundertøy og det eneste som varmer i nærheten like godt er Devold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Angående størrelse så tar dere faktisk feil. Dette er et "problem" som er målt og tatt opp i media i flere ulike programmer. Der produsenten av klærne også har sagt at de er mindre enn små og andre klær i sine størrelser. 

Anonymkode: 433fb...570

Jeg tar feil når jeg starter innlegget mitt med å si at størrelsene er litt mindre enn vanlig? Jeg bare ser ikke problemet med det. Mange størrelser varierer, og jeg gir blaffen i om jeg må bruke S/M eller L så lenge jeg føler meg konfortabel i klesplagget. Hvorfor henge seg sånn opp i en bagatell? Det er jo bare å gå opp en størrelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker et pent sett jeg kjøpte på cubus fremfor Traa settet. Det kom hull i det første eller andre gang jeg brukte det og så er det så tynt, får knær i det o.l.

Er ellers veldig fornøyd med Kari Traa produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er smått i str. Er 180 cm høy og veier over 100 kg, får fint på meg XL

Anonymkode: d0409...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dyrt, men bra. Kastet mitt nettopp etter 3 1/2 år. Har vasket der litt mer enn jeg burde, og IKK vært så flink til å bruke ullvask på ulltøyet. Skal være flinkere neste gang jeg kjøper nytt ull undertøy 😊

Anonymkode: eb2f7...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, altflyter said:

Jeg tar feil når jeg starter innlegget mitt med å si at størrelsene er litt mindre enn vanlig? Jeg bare ser ikke problemet med det. Mange størrelser varierer, og jeg gir blaffen i om jeg må bruke S/M eller L så lenge jeg føler meg konfortabel i klesplagget. Hvorfor henge seg sånn opp i en bagatell? Det er jo bare å gå opp en størrelse

Du bryr ikke deg, nei..

 

Anonymkode: f10b3...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Angående størrelse så tar dere faktisk feil. Dette er et "problem" som er målt og tatt opp i media i flere ulike programmer. Der produsenten av klærne også har sagt at de er mindre enn små og andre klær i sine størrelser. 

Anonymkode: 433fb...570

enig med deg, og skjønner hva du mener, heldigvis har et bra selvbilde og selvtillit at det  ikke plager meg..

Anonymkode: f10b3...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...