Gå til innhold

Flere som skal gifte seg på nytt? Hva slags bryllup velger dere denne gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært gift før, og skal gifte meg til sommeren.

Det føles som to helt forskjellige opplevelser på en måte..

Første gang var litt sånn «vi gifter oss fordi det er deg eneste riktige og fordi alle maser»-bryllup.

Men denne gangen er det helt utrolig å tenke på å få dele resten av livet med denne mannen. Gleder meg så utrolig mye mer til dette bryllupet . Helt avslappet til selve festen. Ønsker bare å feire kjærligheten..

Sist ble det masse mas, fra familie , venner.. Denne gang betaler vi alt selv (selvfølgelig ) og derav kan vi gjøre akkurat det vi ønsker..

Hvilke opplevelser har dere ? 

Anonymkode: 57ffe...0f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med bryllup 🌞 

Jeg gifter meg også for andre gang. Send gjerne pm om du vil snakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :)

Vi skal ha et stort bryllup, større enn da jeg giftet meg første gang. Jeg kunne gjerne hatt et lite bryllup, men mannen vil ha stort, så da synes jeg at han skal få det. Ikke hans feil at jeg har vært gift før. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve bryllupsfesten tenker jeg man kan ha akkurat så stor og så liten som man selv ønsker. Det jeg derimot synes er kleint, er gaver... Om man fikk en stor gave av tante Olga til bryllup nr1, så synes jeg det er kleint å ønske seg gave til bryllup nr 2. Samtidig er det jo litt dumt å skrive at man ikke ønsker gaver om den man gifter seg med ikke også har vært gift før. For da er det jo litt "urettferdig" overfor partneren, og ikke minst familien på den siden som gjerne har gledet seg til å gi gaver. 

Anonymkode: a9a71...c3f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift for andre gang og det var en helt unik opplevelse. Siden det var andre gang ville jeg ha det enkelt mens han ville slå på stortromma. Vi møtes litt over midten. Det ble kirke men en annen kirke enn første gang. Kjolen var som en kjole bør være men uten slør. Det vi gjorde enklere var færre gjester (ca 40 stk) og koldtbord. I ettertid ser vi at vielse, fotografering og en fin middag med foreldre og forlovere hadde vert mere enn nok.

Anonymkode: fdde7...a6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2018 den 16.02, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gift før, og skal gifte meg til sommeren.

Det føles som to helt forskjellige opplevelser på en måte..

Første gang var litt sånn «vi gifter oss fordi det er deg eneste riktige og fordi alle maser»-bryllup.

Men denne gangen er det helt utrolig å tenke på å få dele resten av livet med denne mannen. Gleder meg så utrolig mye mer til dette bryllupet . Helt avslappet til selve festen. Ønsker bare å feire kjærligheten..

Sist ble det masse mas, fra familie , venner.. Denne gang betaler vi alt selv (selvfølgelig ) og derav kan vi gjøre akkurat det vi ønsker..

Hvilke opplevelser har dere ? 

Anonymkode: 57ffe...0f8

Hold det bryllupet dere ønsker.

Anonymkode: 3d931...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

På 2.1.2018 den 15.08, AnonymBruker skrev:

I ettertid ser vi at vielse, fotografering og en fin middag med foreldre og forlovere hadde vert mere enn nok.

Hva med søsken? Vi kunne tenkt oss å gjøre det så enkelt, men kan en utestenge søsken liksom?🙈

Anonymkode: ad081...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...