Gå til innhold

Dine seksuelle ønsker for 2018


Dathos

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke kravstor, får jeg hatt meg et par ganger i uka fremover, er jeg fornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Overrasket
5 minutter siden, BiancaH96 said:

Jeg er ikke kravstor, får jeg hatt meg et par ganger i uka fremover, er jeg fornøyd. :)

Jeg visste at vi har noe til felles. :edie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg visste at vi har noe til felles. :edie:

Ja, tror det holder for de fleste. xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst må det være å treffe noen og ha sex :P

Så håper jeg at jeg treffer noen jeg har god kjemi med, også i senga. Etter å ha vært med noen i mange år hvor vi ikke var kompatible seksuelt, så har det vært noe jeg har savnet.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt feil i og med at dette ikke har noe med sex(ualitet) å gjøre, men ønsker å kunne lufte ut skapnudisten i meg. Var på en nudiststrand i Danmark i sommer, men i og med at været ikke var all verden var jeg der mutters alene. Forsåvidt spennende nok å tusle rundt naken, men hadde vært mer spennende å være "sammen" med noen andre. Samtidig var et ikke så farlig at lillemann også ble revet med av det...

Var naken i skogen et par ganger i sommer, deilig å bare være naken ute i det fri, pirrende vil jeg si.

Spørs om det blir så lett i og med at kona ikke har peiling at jeg godt kunne tenke meg dette....

Anonymkode: 27649...df1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje litt feil i og med at dette ikke har noe med sex(ualitet) å gjøre, men ønsker å kunne lufte ut skapnudisten i meg. Var på en nudiststrand i Danmark i sommer, men i og med at været ikke var all verden var jeg der mutters alene. Forsåvidt spennende nok å tusle rundt naken, men hadde vært mer spennende å være "sammen" med noen andre. Samtidig var et ikke så farlig at lillemann også ble revet med av det...

Var naken i skogen et par ganger i sommer, deilig å bare være naken ute i det fri, pirrende vil jeg si.

Spørs om det blir så lett i og med at kona ikke har peiling at jeg godt kunne tenke meg dette....

Anonymkode: 27649...df1

Jeg er med!

Anonymkode: 8e89a...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dama slanker seg slik at vi kan ha sex igjen. Hun har blitt for svær til slik akrobatikk, og jeg savner sexen vi hadde før hun este ut.

Anonymkode: 28c7f...840

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

På 3.1.2018 den 18.46, stf skrev:

Jeg har et seksuelt ønske for 2018..

Vi vet jo at det er nokså vanlig at kvinner gir mannen blowjob sånn uten videre (f.eks ved mensen). Jeg syns det er så urettferdig og jeg tenner veldig mye på å skulle gi en kvinne en "lickjob", uten at det skjedde noe annet seksuelt. Bare at hun befaler meg til å gå ned på henne og slikke henne til orgasme, for så å bare trekke på seg trusa igjen når jeg er ferdig:fnise:

Kanskje ikke så mange kvinner som tenner på slikking alene, da.. Hva vet jeg?

Jeg gjør! Og har heldigvis en mann som også gjør det. Han slikker meg nesten hver dag. Samleie har vi ca 3 ganger pr uke. 

Av og til bare gjør han det, f.eks mens jeg ser på tv eller snakker i mobilen. Av og til sier jeg at jeg vil bli slikket. 

Anonymkode: 9348a...049

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.1.2018 den 16.54, AnonymBruker skrev:

Mer av det jeg har hatt i mange år! Var så heldig at jeg traff min perfekte seksuelle match for 15 år siden. Ennå får vi ikke nok av hverandre. Andre ting kan være vanskelig, men når det kommer til sexen er den fullstendige fantastisk. Sitter her helt nypult og deilig øm, og i natt... herregud så deilig! Tror jeg har samme forhold til pikken hans som en narkoman har til heroin. To unger og hektisk hverdag, men kroppen min hungrer etter ham like intenst som da vi var nyforelsket. Vet at han og synes at dette er det mest fantastiske mellom oss. Han er alltid klar, jeg alltid kåt på ham. Så mange år... det er ganske fantastisk! 

Skulle jeg ønske noe mer må det være at vi får en ny venninne å dele dette med. Det er litt lenge siden vi var tre nå. Men har en i sikte, som har lyst på oss begge, så tror ikke ventetiden blir så mye lengre. :nori:

Anonymkode: fb5b6...507

hva er det som gjør sexen så bra ? er han utholden ? tenner du ekstra på ham ? er han bare flink ? han har veldig stor penis ? eller er han veldig god på oralsex ?

Anonymkode: 14acc...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentesex.. Veldig lyst å ha sex med ei jente en gang:)

Anonymkode: 3659b...040

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 4.1.2018 den 14.44, Ian skrev:

Kunne tenke meg å ha sex på kontoret. Helst med en typisk office-girl iført dress og høye hæler.

Du får besøke BarCode 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At sexen blir bedre enn i 2017, som vel var det dårligste året på minst 5 år når det gjelder sex......Alternativt at det byr seg en sjanse til å ha sex med en ex, ei som det funket jævla bra med en gang i tiden. Mye bedre enn de damene jeg har hatt etter henne........

Anonymkode: 81992...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dama overrasker meg med bj litt oftere enn hun gjør og at når hun først gjør det at hun gjør det litt lenger enn 2 min. Ønsker også at den litt beskjedne jenta mi blir litt mer tilfreds med å kunne ligge å slappe helt av mens jeg kysser og koser med hele kroppen hennes. Rett og slett å kunne kose mer med hverandre mens den ene kun nyter og den andre gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sexpartner. Etter 6 1/2 år uten noe fysisk kontakt har jeg mer eller mindre mistet troen.

Anonymkode: d25f1...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...