Gå til innhold

Dine seksuelle ønsker for 2018


Dathos

Anbefalte innlegg

Jeg håper på sex med min kjære minimum 1 gang i uka, mye god oralsex og at hun av og til tar initiativet. 

Hva med deg? hva står på toppen av ønskelisten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg finner en pulevenn, samt at jeg får oppfylt noen av mine fantasier nå som jeg er singel og har muligheten ;) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer av det jeg har hatt i mange år! Var så heldig at jeg traff min perfekte seksuelle match for 15 år siden. Ennå får vi ikke nok av hverandre. Andre ting kan være vanskelig, men når det kommer til sexen er den fullstendige fantastisk. Sitter her helt nypult og deilig øm, og i natt... herregud så deilig! Tror jeg har samme forhold til pikken hans som en narkoman har til heroin. To unger og hektisk hverdag, men kroppen min hungrer etter ham like intenst som da vi var nyforelsket. Vet at han og synes at dette er det mest fantastiske mellom oss. Han er alltid klar, jeg alltid kåt på ham. Så mange år... det er ganske fantastisk! 

Skulle jeg ønske noe mer må det være at vi får en ny venninne å dele dette med. Det er litt lenge siden vi var tre nå. Men har en i sikte, som har lyst på oss begge, så tror ikke ventetiden blir så mye lengre. :nori:

Anonymkode: fb5b6...507

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle mine ønsker er seksuelle. På første plass kommer at jeg vil ha en dame som kan flytte inn hos meg, helst en underachiever som bare er opptatt av sex. Jeg kan stå for kost og losji. Når det er på plass kommer en liste på femti-seksti punkter med seksuelle ting jeg har lyst til å gjøre. 

Anonymkode: 80679...aa2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer lek. Og så hadde det vært fint å få en bj uten å måtte spørre om den. Har lyst til at hun skal ha lyst til å gi en.

Anonymkode: 892d2...de3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer sex i hverdagen med min kjære som jeg har vært sammen med i snart 10 år.  Vil gjerne at han tar litt mer initiativ til sengekos og gir mer munnsex. Ellers så er jeg ganske fornøyd. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Mer lek og eksperimentering med partner. Veldig spent på hvor eksperimenteringen vil føre oss. Vi er begge to veldig i flyt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Flere sexslaver. Har to. 

Trenger ei til som tenner på femdom som vil være fast knullevenn. Gjerne ei som kan gi meg litt smerter uten å si unnskyld var det vondt hele tiden:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At jeg og mannen har sex 3-4 ganger per uke. Nå ligger vi bare på 1 gang per uke, og det syns jeg er for lite. 

Anonymkode: 1522a...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Skriblerinna skrev:

At jeg finner en pulevenn, samt at jeg får oppfylt noen av mine fantasier nå som jeg er singel og har muligheten ;) 

 

hva slags fantasier er det? ;)

Selv har jeg bare et ønske om å bli sammen med en jeg er hodestups forelsket i og forhåpentligvis får ha masse bra sex med denne ene personen :)

Anonymkode: 6d12f...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, stf skrev:

Jeg kan ikke sette meg noen mål, akkurat, etter fem hele kalenderår uten så mye som et eneste kyss.

Det hadde vært fint om NOE skjedde. Bare en liten fremgang, liksom. Et kyss, en gjensidig flørt eller noe. Hadde ikke sagt nei takk til sex, enten det er noe useriøst eller noe som kan bli til noe mer. En kjæreste hadde jo vært helt topp.

Det er noe godt å ikke føle seg god nok, når man egentlig ser ganske ok ut. Noen burde da klare å tenne på meg?

Noen må da finne det positivt at en fyr har hatt få partnere.

At du har hatt få partnere har ingen sammenheng med at du ikke har kysset de siste fem årene. Hvorfor har du konkludert med dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finne FF, at typen får bj av en yngre dame en gang, og at jeg kanskje blir gravid... I det minste bare sexe på litt mer? Trenger det. 😜

Anonymkode: 228e1...adf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

hva slags fantasier er det? ;)

Selv har jeg bare et ønske om å bli sammen med en jeg er hodestups forelsket i og forhåpentligvis får ha masse bra sex med denne ene personen :)

Anonymkode: 6d12f...c1a

Har blant annet lyst til å ha trekant med et par, det jeg kan være det spennende krydderet for dem. Haha! Også har jeg alltid hatt lyst til å ha sex med en jente, men siden jeg har vært i forhold med menn mesteparten av livet, har jeg aldri fått opplevd det. 

Sikkert flere ting som jeg ikke kommer på i farta :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...