Gå til innhold

Blir jeg full av 5 øl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg bare har 5 øl å rutte med til kvelden, planen var å bli ganske full. Er det nok?

Anonymkode: 7ec4e...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Fant ut at jeg bare har 5 øl å rutte med til kvelden, planen var å bli ganske full. Er det nok?

Anonymkode: 7ec4e...be3

Om du lurer på det, er du sikkert ikke gammel nok til å drikke.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant ut at jeg bare har 5 øl å rutte med til kvelden, planen var å bli ganske full. Er det nok?

Anonymkode: 7ec4e...be3

Høres ut som du aldri har drukket 5 øl. I såfall er det stor sannsynlighet for at det holder til å gjøre deg full. 

Anonymkode: 5d225...113

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg drikker ellers så er det ofte fri bar, og da husker jeg kanskje 1/5 del av kvelden. Nå er jeg alene med ansvaret så er litt spent på hvor mye jeg tåler :P

 

ts

Anonymkode: 7ec4e...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg drikker ellers så er det ofte fri bar, og da husker jeg kanskje 1/5 del av kvelden. Nå er jeg alene med ansvaret så er litt spent på hvor mye jeg tåler :P

 

ts

Anonymkode: 7ec4e...be3

Hvor gammel er du egentlig? 

Anonymkode: 47e36...123

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Når jeg drikker ellers så er det ofte fri bar, og da husker jeg kanskje 1/5 del av kvelden. Nå er jeg alene med ansvaret så er litt spent på hvor mye jeg tåler :P

 

ts

Anonymkode: 7ec4e...be3

Er det et mål å huske minst mulig av kvelden?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo umulig å gi svar på, da det ikke finnes noe fasitsvar! Jeg blir full av 2 corona liksom og jeg er kvinne:P

Anonymkode: 6f93e...32a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt at jeg har blitt godt brisen når jeg er halvveis nedi andre boksa med cider, så det er vel ikke umulig å bli full på fem øl heller. Jeg drikker ekstremt fort, da.

Anonymkode: 2a1cf...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bli brisen av to øl, eller jeg kan bli brisen av fem øl. Det kommer an på dagsform og hva jeg har spist. 
Det finnes ingen fasit på hvor mye man kan drikke før man blir full. 

Om du vanligvis drikker sånn at du bare husker 1/5 av kvelden, så bør du revurdere nivået av alkoholinntak. 

Anonymkode: 1ea86...0f7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ganske sørpe full med mindre du drikker 4 ganger i uka og har forhøyet toleranse.
3-4 øl holder lenge, 5 da blir man så full at man ikke klarer å stoppe og våkner opp med hodepine og angrer, 6-7 da blir man blackout full og 8 ligger man i grøfta

Anonymkode: d04e7...547

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen absolutt fasit, enkelte som drikker mye merker nesten ikke fem øl, andre kan bli dritings. I gjennomsnitt blir nok de fleste godt brisen i hvertfall, om ikke på nippet til småfull avhengig av hva man har spist, dagsform, hvor fort man har drukket det (forskjell å drikke fem øl på en hel kveld fra 20 til 03 og det å kjøre innpå på et par timer eller kortere) osv. 

Anonymkode: 1a534...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Jeg trenger 4 øl for å bli brisen, rundt 7 for å bli godfull og 9-10 for å bli hæla i taket og nesa i rennesteinen type full.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir litt som å spørre: Blir jeg mett på to brødskiver?

For min del holder det med to brødskiver, for samboeren min så bare "erter han sultfølelsen". 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Sirah said:

Det blir litt som å spørre: Blir jeg mett på to brødskiver?

For min del holder det med to brødskiver, for samboeren min så bare "erter han sultfølelsen". 

 

og jeg får diarè av brød. Vi er alle forskjellig!

Anonymkode: cf278...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ganske sørpe full med mindre du drikker 4 ganger i uka og har forhøyet toleranse.
3-4 øl holder lenge, 5 da blir man så full at man ikke klarer å stoppe og våkner opp med hodepine og angrer, 6-7 da blir man blackout full og 8 ligger man i grøfta

Da skal du drikke veldig sjelden og være tynn. Det spørsmålet ts stiller kan ingen svare på, uten at de kjenner han godt. Drikker han sjelden, og han er tynn, ja så holder det lenge med 5 øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Duftavsommerregn skrev:

Da skal du drikke veldig sjelden og være tynn. Det spørsmålet ts stiller kan ingen svare på, uten at de kjenner han godt. Drikker han sjelden, og han er tynn, ja så holder det lenge med 5 øl.

Trenger ikke være tynn heller så lenge det drikkes sjelden. Lett overvekt og 5-6 øl vil jeg si er nok til å bli godfull. 

Anonymkode: 8aae7...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt individuelt, feks blir ikke engang full av 10 cider/øl, men ganske brisen (men det kommer jo hva du definerer som full). Da mener jeg en som ikke har kontroll på seg selv. Vet mange som ikke engang blir full av mange shots med sterk brennevin. Jeg mener du burde ikke prøve hvis du ikke engang vet om du blir full av 5 øl eller ikke... det er ikke kult eller gøy å være full.

Endret av kimchi wasabi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger ikke være tynn heller så lenge det drikkes sjelden. Lett overvekt og 5-6 øl vil jeg si er nok til å bli godfull. 

Anonymkode: 8aae7...9fb

er det 0,33 eller halvlitere man snakker om ? Jeg hadde ikke blitt full av dette der, brisen maks. Men jeg er stor og har mye muskler og kroppsvekt å fordele det på. Det hjelper selvfølgelig, og så er det mange andre faktorer som hvor mye man spiser, hvor lenge man bruker på å drikke de 5 ølene på. Går hele kvelden blir du aldri normalt sett full på 5 bokser øl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, kimchi wasabi skrev:

det er ikke kult eller gøy å være full.

Det kan jeg skrive under på, det er totalt mislykket. Godt å ta seg en øl og noen Whiskey av og til, men det blir med dette. Regulere det med å drikke godt med vann i mellom. For som du sier, bli full er ikke noe gøy i det hele tatt. Det er faktisk bortkastet tid.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...