Gå til innhold

Hva ser dere etter i en partner?


Problembarnet3

Anbefalte innlegg

Min drømmemann har god humor og det er viktig at vi kan tulle og le sammen i hverdagen :) Samtidig så kan vi snakke sammen om alt mulig, men også bare være stille sammen. Jeg liker også rolige menn og han kan godt være introvert, men må like å komme seg ut av huset og gjøre sosiale ting noen ganger også. Han bør også ha noe i hodet. Jeg liker også godt snille menn.

Vi bør dele de samme verdiene og også dele noen interesser. Ærlig, lojale og respektfull er åpenbare ting for meg. 

Utseendemessig liker jeg så mye forskjellig og har aldri falt for den typiske kjekkasen. Utstråling er det som trekker meg mot en mann, og så setter jeg pris på fine øyne og et flott smil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

snill, behandler meg og andre med respekt, kjærlig, trofast, selvinnsikt, ansvarsfull, ryddig, sympatisk, empatisk, omsorgsfull, selvsikker, sosiale antenner, ydmyk, målrettet, familieorientert ja, evnen og viljen til å binde seg dypt og evig til meg. Eller får han ingenting. Jeg lar meg ikke utnytte. Men er vist mange med dårlige holdninger, som skulle tatt ansvar for sine issues og ikke la de gå utover andre og det er vanskelig å finne en mann med disse egenskapene. I det hele tatt en som bare er glad i deg, forelsket og respekterer deg. Hvorfor er det så vanskelig å bli glad i en partner? når han synes hun er kjempe pen og viser interesse, men klarer aldri å få følelser og se personligheten hennes. Ser folk for hvem de er ganske fort, mens andre klarer aldri å kjenne noen... 

Anonymkode: 33bb1...b0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...