Gå til innhold

Feigt/egoistisk å forlate på dette grunnlaget?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært sammen i hele vårt voksne liv, vi er nå rundt 40. 

Det har vært mange år med lite oppmerksomhet, lite sex, vi har på mange måter bare bodd sammen og tatt oss av hus og barn... 

Jeg har alltid hatt mer lyst på sex enn han, og stadig blitt avvist... Som endte med at jeg sluttet å ta initiativ... Og det har vært slutt en gang før.... 

Vi har veldig forskjellige sex behov og jeg har lyster og ønsker som han ikke  deler... 

Vi har testa åpent forhold, men det funka ikke for han. Følelsene mine har de siste årene blitt stadig redusert.  Jeg er veldig glad i han, men jeg tror ikke jeg elsker han lenger.... Lengter på mange måter ut og vil treffe andre igjen, som jeg har gjort.... 

Er det helt sprøtt å gå etter så mange år? Vi har det jo ikke fælt sammen, men jeg blir stadig mer frustrert.... Har prøvd mye forskjellig, jeg var på vei ut av forholdet men gikk med på å prøve div for å se om vi kunne få liv i forholdet og jeg få litt følelser tilbake..... 

Føler meg egoistisk om jeg skal gå nå, men samtidig er jeg redd jeg blir bitter og vil ikke klare å være trofast om jeg blir... 

Og kanskje han kan finne noen som virkelig elsker han slik han fortjener? 

Anonymkode: 3feb2...296

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...