Gå til innhold

Typen fikk orgasme i mine jeans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var jo kanskje bare 13-15år da jeg drev på med dette. Kom ganske fort, husker at jeg ble veldig tent bare av å gjøre jukke-bevegelser mot noe. Syns også det var nok stimulering, tror jeg var veldig følsom der nede, så det passet meg fint å ha noen lag med klær mellom. Var først da jeg begynte å ligge med gutter, at jeg ble vant til fingring. 

Anonymkode: 1d924...6da

Var det dine aller første orgasmer, i stramme jeans? Hørtes på en måte deilig ut også 

TS

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de kult at typen min har sex med seg selv i mine jeans?

Går helt fint at du syns det, men blir usikker av det jeg. 

Anonymkode: ef724...82f

Nei, ikke bli usikker. Bare bli med på leken ! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venn som tenner på det, og så vidt jeg vet er han ikke alene. Han kjøper brukte jentejeans og koser seg med dem, siden samboerens er for store. Han kan gå med dem hele dagen. Jeg tror samboeren synes det er greit, og tror ikke det påvirker sexlivet negativt, for de har vært sammen i mange år. Jeg synes det er pinlig når hun gnukker på han på fest, når de er skikkelig drita, men det er ikke akkurat en hemmelighet. Andre kliner og klår på hverandre, det er like pinlig det. De er godt voksne.

Anonymkode: 6110d...b4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det dine aller første orgasmer, i stramme jeans? Hørtes på en måte deilig ut også 

TS

Anonymkode: ef724...82f

Ja, det var det. Jeg kan fortsatt bli veldig tent av å ligge oppå typen og kline og jukke litt når begge har på jeans. Jeg blir så kåt, men det stramme stoffet holder liksom tilbake den direkte stimuleringen. Så det er på en måte pirrende. 

Anonymkode: 1d924...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Madde123 skrev:

Nei, ikke bli usikker. Bare bli med på leken ! :)

Oki, takk altså for råd. Skal prøve å bli med på der.  Bør jeg selv kle meg i stramme jeans, for at han skal få fult utbytte av det?

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var det. Jeg kan fortsatt bli veldig tent av å ligge oppå typen og kline og jukke litt når begge har på jeans. Jeg blir så kåt, men det stramme stoffet holder liksom tilbake den direkte stimuleringen. Så det er på en måte pirrende. 

Anonymkode: 1d924...6da

Kult, har din også tenning på stramme jeans?

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kult, har din også tenning på stramme jeans?

Anonymkode: ef724...82f

Jeg tror ikke det, men jeg vet at han syns jeg er ekstra sexy i bar overkropp og jeans.

Anonymkode: 1d924...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke det, men jeg vet at han syns jeg er ekstra sexy i bar overkropp og jeans.

Anonymkode: 1d924...6da

Bør jeg teste å prøve selv, for å forstå typen bedre, kanskje låne han jeans av meg og la han få leve det ut?

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bør jeg teste å prøve selv, for å forstå typen bedre, kanskje låne han jeans av meg og la han få leve det ut?

Anonymkode: ef724...82f

Det er vel ganske vanlig å starte forspillet med å kline og småjukke litt med klær på. Så det er jo ikke vanskelig å prøve. Jeg liker også godt at han tar på meg mellom bena mens jeg har jeans på. Men for meg på klærne av tilslutt da.

Anonymkode: 1d924...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Fjelldronning skrev:

Takk for en fin novelle i romjulen :)

Ikke helt novelle, er selv erfart da. Håper jeg finner ut av dette med typen.:P

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venn som tenner på det, og så vidt jeg vet er han ikke alene. Han kjøper brukte jentejeans og koser seg med dem, siden samboerens er for store. Han kan gå med dem hele dagen. Jeg tror samboeren synes det er greit, og tror ikke det påvirker sexlivet negativt, for de har vært sammen i mange år. Jeg synes det er pinlig når hun gnukker på han på fest, når de er skikkelig drita, men det er ikke akkurat en hemmelighet. Andre kliner og klår på hverandre, det er like pinlig det. De er godt voksne.

Anonymkode: 6110d...b4e

Har han fortalt om sin fetish? Eller går han offentlig i stramme jeans og jukker lissom?

Anonymkode: ef724...82f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har en venn som tenner på det, og så vidt jeg vet er han ikke alene. Han kjøper brukte jentejeans og koser seg med dem, siden samboerens er for store. Han kan gå med dem hele dagen. Jeg tror samboeren synes det er greit, og tror ikke det påvirker sexlivet negativt, for de har vært sammen i mange år. Jeg synes det er pinlig når hun gnukker på han på fest, når de er skikkelig drita, men det er ikke akkurat en hemmelighet. Andre kliner og klår på hverandre, det er like pinlig det. De er godt voksne.

Anonymkode: 6110d...b4e

Er det et poeng at de skal være brukt av jenter? For da ligger det jo noe mer i denne fetishen enn bare følelsen av stram bukse.

Anonymkode: 35e56...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ganske vanlig å starte forspillet med å kline og småjukke litt med klær på. Så det er jo ikke vanskelig å prøve. Jeg liker også godt at han tar på meg mellom bena mens jeg har jeans på. Men for meg på klærne av tilslutt da.

Anonymkode: 1d924...6da

Må prate med han om det, kanskje bare la han få låne mine jeans å få leve det ut. Prøve å bli med  selv også.

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det et poeng at de skal være brukt av jenter? For da ligger det jo noe mer i denne fetishen enn bare følelsen av stram bukse.

Anonymkode: 35e56...02c

Sikkert lettere å kjøpe brukte jentejeans enn å gå i butikk å kjøpe selv.

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Forundret.. skrev:

Igjen? 

Hva har jeg gått glipp av, fortell :popcorn:

Vet ikke helt hva han snakker om. 

TS

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...