Gå til innhold

Typen fikk orgasme i mine jeans.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå i jula kom typen en kveld å spurte om å få prøve mine stramme jeans. Lurte litt på hvorfor, men han sa han syns det var kult å prøve om han fikk de på. Han er jo tynn, å sa bare oki, bare å prøve det, men tror det blir vanskelig. Fordi de er så stramme. Oki, da prøver jeg uten boxer under.  Han gikk på badet, hørte det romsterte og etter en stund kom han ut å bare om hjelp med resten og til å få igjen knappen og glidelåsen. Jeg dro i hempene, han vrikket å vrei seg inn i jeansen.  Fikk i fellesskap igjen knapp og glidelås. Jeg syns synet var kult, men han fikk jo nesten ikke puste. Haha. Han gikk i jeansen hele kvelden å la seg på kvelden med jeansen på seg. Jeg var trøtt og tenkte ikke noe spes over det. Men ute på natten våknet jeg av stønning. Han lå å jukket i jeansen, holdt i linningen å dro opp å gnikket utenpå jeansen min. Han holdt på lenge, han vrei seg som en ål. Han var kåtere enn jeg noen gang har sett han. Jeg lot som jeg sov, ble både kåt å lei meg, aldri sett han sånn. Han holdt på lenge, han stoppet mange  ganger, når orgasmen var nære. Etter sikkert nærmere 2 timer mistet han helt beherskelsen. Han stønnet intenst å jukket som en gal. Han stivnet å ristet veldig, aldri opplevd han sånn. Kroppen hans store spent i bue når orgasmen kom, hørte faktisk at han sprutet i jeansen min, så han ble helt våt i skrittet sitt. 

Jeg lot som jeg våknet og så søvnig, hva skjer? Han lot nok som han brå våknet, jeg vet ikke. Våknet av at jeg trodde vi hadde sex å følte jeg fikk orgasme.  Han ble lissom overrasket når han så at han var våt i skrittet, han sa, tror det gikk for meg. Ser sånn ut sa jeg bare. Han ble liggende med jeansen på, resten av natten. Våknet på morgenen, av stønningen igjen. Denne gangen våknet jeg, nå bare fortsatte han, sa bare det er så deilig. Nå la jeg hånda på pikken utenpå jeansen å onanerte han. Nå jukket han i mot, holdt på i omtrent 15 minutter, før han strammet seg å ristet. Han omtrent skreik høyt når orgasmen kom i jeansen min.

Etterpå var han flau og innrømmet å ha fetish for stramme jeans. Jeg ble sjokkert, å vet ikke helt hva jeg skal mene, har han ikke lyst på meg? Hva ville dere gjort? 

Trenger litt råd her please.

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel. Du kan jo velge selv om du vil delta eller ikke. 

 

Jeg tenker at dette er ikke akkurat det verste. Litt sært, men ok. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personling hadde non prøvd å ta del i det :) 

Kanskje du kan prøve å nyte denne fetisjen sammen med han :) kanskje komme eg et eget ønske om å prøve noe nytt, kan være ganske så spennende det :) 

Anonymkode: a2433...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Trenger litt råd her please.

Anonymkode: ef724...82f

Jobb med språk og innhold i novellene. Vask buksene dine på høy varme.

Anonymkode: 246c5...d64

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette ble bare....rart.

Anonymkode: fc141...275

Det ble rart også. Rett og slett fordi han tente sånn på det. Aldri opplevd noe sånt før og vet ikke hvordan jeg skal ta det. 

TS

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personling hadde non prøvd å ta del i det :) 

Kanskje du kan prøve å nyte denne fetisjen sammen med han :) kanskje komme eg et eget ønske om å prøve noe nytt, kan være ganske så spennende det :) 

Anonymkode: a2433...105

Takk for råd. Han innrømte å ha en fetish for stramme jeans.  Gjør forsåvidt ikke no det, men redd han skal miste tenning og fokus og lysten på meg.

Må jo si jeg syns det var både rart og spennende å se han sånn. Kan jo prøve å spørre litt ut med han. Er 3 dager siden, ikke snakket mer enn den morgen vi våknet.

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg også gjort.. mange ganger!

Anonymkode: 10b69...bcb

Hvordan da? Er du gutt, eller jente som har opplevd det samme?

TS.

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Mona123 skrev:

Vel. Du kan jo velge selv om du vil delta eller ikke. 

 

Jeg tenker at dette er ikke akkurat det verste. Litt sært, men ok. 

Oki, det kan jeg, men vet jo ikke om det er meg han er kåt på, eller om det er meg?

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg begynte å onanere som ungdom, var det ved å ta på ekstra stramme jeans og jukke mot noe. Er jente.

Anonymkode: 1d924...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg begynte å onanere som ungdom, var det ved å ta på ekstra stramme jeans og jukke mot noe. Er jente.

Anonymkode: 1d924...6da

Hørtes jo deilig ut, hvordan fant du ut det, tilfeldig? Kanskje det ikke er så snodig med typen til hun i tråden her. Er kanskje vanlig å gjøre det, spesielt i starten når unge oppdager sin sexualitet. 

Anonymkode: d5c0a...656

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hørtes jo deilig ut, hvordan fant du ut det, tilfeldig? Kanskje det ikke er så snodig med typen til hun i tråden her. Er kanskje vanlig å gjøre det, spesielt i starten når unge oppdager sin sexualitet. 

Anonymkode: d5c0a...656

Husker ikke helt, det var nok tilfeldig. Pleide å finne den trangeste jeansen uten stretch, og legge en pute på gulvet som jeg la meg over og jukket på. Jeg syns nok det var deilig med den stramme følelsen, at jeg ikke kunne bevege meg helt fritt liksom. Også var det en tykk søm akkurat i skrittet som buttet så fint i mot klitoris. Puh nesten så jeg fikk lyst til å prøve det igjen. Er voksen nå, men det var slik jeg gjorde det tidlig i tenårene..

Anonymkode: 1d924...6da

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke helt, det var nok tilfeldig. Pleide å finne den trangeste jeansen uten stretch, og legge en pute på gulvet som jeg la meg over og jukket på. Jeg syns nok det var deilig med den stramme følelsen, at jeg ikke kunne bevege meg helt fritt liksom. Også var det en tykk søm akkurat i skrittet som buttet så fint i mot klitoris. Puh nesten så jeg fikk lyst til å prøve det igjen. Er voksen nå, men det var slik jeg gjorde det tidlig i tenårene..

Anonymkode: 1d924...6da

Ikke bare gutter da, som liker å gjøre det i stramme jeans. Kommer det enklere å hardere? Kan det være det typen tenner på, eller er det den stramme følelsen. Syns jo selv den stramme følelsen er god, men ikke tenkt på at jeg blir kåt av det. 

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare gutter da, som liker å gjøre det i stramme jeans. Kommer det enklere å hardere? Kan det være det typen tenner på, eller er det den stramme følelsen. Syns jo selv den stramme følelsen er god, men ikke tenkt på at jeg blir kåt av det. 

Anonymkode: ef724...82f

Jeg var jo kanskje bare 13-15år da jeg drev på med dette. Kom ganske fort, husker at jeg ble veldig tent bare av å gjøre jukke-bevegelser mot noe. Syns også det var nok stimulering, tror jeg var veldig følsom der nede, så det passet meg fint å ha noen lag med klær mellom. Var først da jeg begynte å ligge med gutter, at jeg ble vant til fingring. 

Anonymkode: 1d924...6da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Madde123 skrev:

Haha ! Så kult ! :)

Er de kult at typen min har sex med seg selv i mine jeans?

Går helt fint at du syns det, men blir usikker av det jeg. 

Anonymkode: ef724...82f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...