Gå til innhold

Hva gjør dere på første date?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor pleier dere å møtes og hva gjør dere på første date?

Anonymkode: 8a440...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor pleier dere å møtes og hva gjør dere på første date?

Anonymkode: 8a440...20c

Jeg bruker å avtale å møte daten min på en kafe. Der tar vi en kaffe/øl/brus for så å prate for å bli bedre kjent. Dette kan da vare alt fra 1-3 timer. 1 time eller mindre på de det ikke klaffer med. Avslutter som regel med en klem. Hvis kjemien skulle være virkelig god kan det bli litt klining, men som regel blir det klining på andre date om første date er vellykket. 

Anonymkode: f8f04...01d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Offentlig sted med mennesker rundt så daten føler seg trygg/komfortabel. En gåtur i sentrum langs vannet med en is eller kaffe :)Jeg selv slapper av mer av å gå tur og opplever som oftest at daten også gjør det. Man har alltid noe å prate om og slipper disse awkward stillhetene om man sitter i en cafe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, John_Felipe skrev:

Offentlig sted med mennesker rundt så daten føler seg trygg/komfortabel. En gåtur i sentrum langs vannet med en is eller kaffe :)Jeg selv slapper av mer av å gå tur og opplever som oftest at daten også gjør det. Man har alltid noe å prate om og slipper disse awkward stillhetene om man sitter i en cafe.

Foretrekker det samme, av de samme grunnene. Jeg er kvinne.

Anonymkode: f9e70...4cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Tar noen øl og sier litt for mye . Dummer seg ut litt og har det gøy også da . Det er så mye lettere å forholde seg avslappet og edru neste gang . For da har en allerede dummet seg litt ut ovenfor hverandre og brutt isen .

Men UPS ! En må ikke drikke seg dritings . Det er ikke sjarmerende på noen som helst måte ! Usj . 

Så får en samtidig se at daten er i stand til å stoppe i tide . Jo , heier litt på en sånn første date . Og ikke sex . Sier ikke at det ikke må skje , men lurest å avslutte ikke for sent . Sikkert mange tips , alt etter hvor vellykket en selv har opplevd det .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Han jeg dater for tiden avtalte å møtes på en bar for å ta en øl eller tre. Alltid greit, for da styrer du tiden litt selv 😊 vi hadde så god kjemi at vi var der i tre timer før vi dro videre å spilte shuffleboard sammen 😊

Anonymkode: 9ddb6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet to forskjellige menn, den andre daten ble min nåværende samboer. På begge første-datene ble det avtalt å møtes på en p-plass i by, ganske naturlig å parkere og møtes på samme sted. Så har vi gått litt, synes det er lettere å bryte isen når man er ute. Med min samboer ble første daten på 8 (!) timer, vi klarte ikke løsrive oss.. Så vi fant på alt mulig rart for å dra ut tiden til en av oss virkelig måtte reise på grunn av klokka - så en liten kaffedate endte opp med både middag, et vinglass på en kafé, en kaffe på en annen, lange gåturer.. Ja, og vi endte med å råkline en god stund ved bilene før vi dro :biggrin:

Anonymkode: 33706...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Jeg foretrekker å gå ut for iskrem, men blir gjerne med på en hel middag. Jeg er ikke noe stor fan av å henge på café å skravle, og jeg forsøker å unngå alkohol under første møte fordi jeg vil se hvem personen er uten en halvliter innabords. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...