Gå til innhold

Diskusjon! Er sorel støvlene fine eller stygge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 1.1.2018 den 18.10, AnonymBruker skrev:

Seriøst??? Så skoene betyr mer enn hvordan mannen er? Wow.. :klaske:

Anonymkode: ade7b...066

 

På 29.12.2017 den 10.18, AnonymBruker skrev:

Nei nå må dere gi dere, De er jo kjempe pene vinterstøvler som passer fint om vinteren! Elsker mine brune Sorel Caribou støvler, har brukt dem i tre vintersesonger på rad nå. jeg bruker de når jeg skal gå på tur med huden/fjellet, jeg bruker de som hverdagssko når det er minusgrader. Men de skoene er ikke et alternativ når jeg skal  gå ut på byn og skal feste, de er litt tunge og høye for den slags, men ellers er de fine sko. I hvertfall Caribou modellen. 

 

 

 

helt enig, hvorfor skal et par sko, ødelegge interessen din for en mann? Herregud det er jo bare et par sko... tullete.

Anonymkode: a58a3...ac3

 

På 29.12.2017 den 1.15, Isambard skrev:

De er stygge, men varme. Fine å ha hvis man skal være timevis ute i kulden. 

Ok, men jeg er ikke i sexbransjen så jeg prioriterer å være varm på føttene.

Man kan selvsagt ikke ha sånne støvler ute på byen. Alt til sitt bruk. 

 

På 29.12.2017 den 1.10, barbent skrev:

vell greit at støvlene er stygge, men visst det er støvlene som er avgjørende for deg om mannen er int, så tenker jeg at han er better off without you og er vinneren her 😊

 Voldsomt til irritasjon da girls hahaha. Neida, det var jo mange andre ting som var feil med den mannen enn sorel skoa:P, men stilen til gutta er viktig da.

Anonymkode: 7c235...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo ikke pent med sorel støvler uavhengig kjønn uansett. Men hvis jeg var nødt hadde jeg med glede brukte sorel sko enn uggs.

Anonymkode: 7c235...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er helt greie. Er jo ment for å holde varmen i snøen, ikke for å pynte seg til byen? :klo: 

Blir litt som å spørre om regnjakke, paraply eller brodder er fint eller stygt. Det brukes vel når det må brukes, gjerne kombinert med andre farger som matcher hvis det er noe man ønsker å tenke på.

Anonymkode: f24c9...b93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørnefaren

Synd ikke de er pent, men de er gull når vi holder på ute i snøen på hytta. Aldri fryst på beina med de skoene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vil ta opp denne tråden igjen på nytt, er det mindre attraktivt for menn å bruke Sorel sko enn damer?, helt ærlig, så jeg syns jeg at Sorel skoa er for oss kvinner... veldig uattraktivt å se menn gå med de bootsa..

Anonymkode: 7c235...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg tenker på når jeg kjøper sko er at de er praktiske og ikke rosa med prinsesser på.

Hørres fælt ut å være kvinne. Synes de skoa så greie ut jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har noen lignende Sorel-sko, jeg elsker dem. Det er som om føttene mine blir spoonet av en varm bamse.

Synes ikke de er veldig fine, valgte bare svelge forfengeligheten og kjøpe et par sko som holder seg varme og tørre når det er ganske tykt med snø og slaps og smelt og salt. De fine skoene mine blir jo ødelagt av det, og jeg hater intenst å fryse på tærne og ha våte sokker. Bruker dem typisk på jobbveien på morgenen og skifter til mer nette sko når jeg er på jobb, og jeg går ikke PÅ byen i dem som at jeg tar dem på når jeg skal ut og feste. Det er litt som støvler for meg, det er å sette funksjon over stil.

Føler også det er noe litt fjortis eller "berte" over dem, om det er fordi de er så klumpete eller hva det nå er.. ikke helt min stil iallfall, men kjærlighet gjør blind.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de ikke i det hele tatt, men har to par Sorel Explorer! De er kule og veldig greie i snø og kulde! :D Ikke bysko noen av dem dog... 

Anonymkode: 26130...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2017 den 0.16, AnonymBruker skrev:

Hei, Igår hadde jeg og beste vennina mi en heftig debatt etter å ha støtt på et par sorel caribou sko på XXL for 699 kr, beste vennina mi synes at dem er utrolig pene, men jeg synes at dem er for harry og at dem ikke ser pene ut i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med de sorel støvlene? hva mener dere Er støvlene pene eller absolutt ikke fine i det heletatt? Og er det egentlig greit at folk går med dem ut på byn? 

Anonymkode: 7c235...cdb

Jeg synes dem er ganske fine om vinteren. Ikke på varme høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg mener helt oppriktig at de som eier/har sorel sko ikke har pelling på mote.

Anonymkode: 7c235...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Sorel støvler. Om de var fine var egentlig det viktigste hvis man kjøper disse, de er først og fremst praktiske! 

De er varme nok til det kaldeste været og gummien gjør at de også kan brukes i slaps. 

Bruker ikke Sorel på byen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29. desember 2017 den 20.44, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri klart å finne et par vinterstøvler som er fine? Praktisk og varme er det jeg er på utkikk etter. Nå har jeg nettopp kjøpt meg Ugg Adirondack. Beste skoene, men absolutt ikke noen skjønnhet.

Anonymkode: 55572...d4f

De har jeg også. Synes faktisk de er ganske kule og kan lett ta de på meg for en shopping runde i byen når det er iskaldt ute 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine? Nei. Gode på foten, ganske varme og supre når det er slaps og sørpe. Ville ikke gått med dem på restaurant for å si det slik, men er føreforholdene ille nok kan jeg fint gå med dem om jeg tar en handlerunde. Selv har jeg riktignok Sorel Cumberland, som er litt "lettere" enn Caribou. 

8948239761438_1038528_Black_97332_jpg.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker dem, men det er selvsagt ikke noe man går på byen i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Glacy Explorer ser sykt behagelige og varme ut. Skulle gjerne hatt dem jeg :)

 

Anonymkode: 7e8a2...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2017 den 17.42, AnonymBruker skrev:

Der der er hyttesko/snøsko på fjellet og ikke noe du tar på deg for å vandre på byen i Oslo. 

Anonymkode: 6dc35...dbe

Herregud da. Det viktigste er at man er varm på føttene. En må ha gode støvletter når man går rundt i byen om vinteren

Anonymkode: 37ab2...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...