Gå til innhold

Diskusjon! Er sorel støvlene fine eller stygge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De er ikke pene, men de er ikke stygge heller. De er praktiske og gjør at jeg kan gå til og fra jobb, samt på ettermiddagstur, og være tørr og varm på beina under hele turen. Dessuten er de ikke glatte under når det er is og snø som er underlaget. Jeg tar dem ikke på når jeg skal ut å spise eller på shopping, men det er ikke det de er ment for heller. Er heldigvis over det stadiet der moten er viktigst, går gladelig heller med sorel i -5, vind og snø, enn med converse, ankelsokker og buksa midt på leggen for å passe inn som kul nok for ungdommen. 

Anonymkode: 0b3e0...152

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grusomt stygge. Men jeg har et par i et annet merke, og de er fantastiske å gå med når det er under 10 minus. Da har jeg heller med meg et par med vanlige sko som jeg bytter til når jeg er framme. Men det må altså være beinkaldt før jeg har dem på meg i byen en vanlig ettermiddag liksom. 

Anonymkode: 07591...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Igår hadde jeg og beste vennina mi en heftig debatt etter å ha støtt på et par sorel caribou sko på XXL for 699 kr, beste vennina mi synes at dem er utrolig pene, men jeg synes at dem er for harry og at dem ikke ser pene ut i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med de sorel støvlene? hva mener dere Er støvlene pene eller absolutt ikke fine i det heletatt? Og er det egentlig greit at folk går med dem ut på byn? 

Anonymkode: 7c235...cdb

Der der er hyttesko/snøsko på fjellet og ikke noe du tar på deg for å vandre på byen i Oslo. 

Anonymkode: 6dc35...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse skoene er ikke vakre, men Sorel har en helt fantastisk lest! Brede nok til mine ekstra brede føtter, og nok plass til at man kan ha ullsokker uten at tærne blir flatklemt. 

Det jeg ikke liker med denne modellen er at de er så himla tunge. Det blir litt som å gå med farmors ankelvekter, og det er ikke det jeg trenger når jeg vasser i saltslaps opp bakkene eller springer rundt i akebakken med ungene. På hytta går jeg enten på pent brøyta vei eller på ski, så der er det heller ikke behov for så tunge sko.

Heldigvis har Sorel andre modeller som egner seg bedre til hverdagsbruk, både estetisk og i vekt. Jeg har fått komplementer for skoene mine begge gangene jeg har hatt nye vintersko fra Sorel.

Anonymkode: 49c33...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Disse skoene er ikke vakre, men Sorel har en helt fantastisk lest! Brede nok til mine ekstra brede føtter, og nok plass til at man kan ha ullsokker uten at tærne blir flatklemt. 

Det jeg ikke liker med denne modellen er at de er så himla tunge. Det blir litt som å gå med farmors ankelvekter, og det er ikke det jeg trenger når jeg vasser i saltslaps opp bakkene eller springer rundt i akebakken med ungene. På hytta går jeg enten på pent brøyta vei eller på ski, så der er det heller ikke behov for så tunge sko.

Heldigvis har Sorel andre modeller som egner seg bedre til hverdagsbruk, både estetisk og i vekt. Jeg har fått komplementer for skoene mine begge gangene jeg har hatt nye vintersko fra Sorel.

Anonymkode: 49c33...c3d

Hvilken modell bruker du?

Anonymkode: a58a3...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri klart å finne et par vinterstøvler som er fine? Praktisk og varme er det jeg er på utkikk etter. Nå har jeg nettopp kjøpt meg Ugg Adirondack. Beste skoene, men absolutt ikke noen skjønnhet.

Anonymkode: 55572...d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er grusomt stygge, men det er jo ikke på grunn av utseendet man kjøper den typen sko/støvler. Og er det kaldt nok betyr utseendet fint lite selv om man skal på byen! ;)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var ikke noe fine men de så deilige ut til vinteren da :) 

Anonymkode: 197e7...b81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere om menn som bruker disse sorel sko da?

Anonymkode: a58a3...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke de er fine, men de er praktiske vintersko som er både varme og vanntette.  Jeg bruker mine når jeg går tur med hunden etc.  Det jeg ikke liker med dem er at de er for tunge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde absolutt heller gått med dem på byen enn Uggs iallefall! 

Anonymkode: 0a119...fd8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.12.2017 den 0.56, AnonymBruker skrev:

jeg husker at min ex mann kjøpe disse sorel støvlene til oss begge, vi hadde nettopp kjøpt i ei hytte på Hemsedal. Jeg nektet å ta skoene i mot men han synes at de ikke så stygge ut i det heletatt, syns det er litt utrolig usexy at en mann bruker sorel støvler. PS. Vi starta å date igjen etter vi hadde slått opp og da han brukte sorel støvlene på den første daten. Det var da jeg  mast all interesse for den mannen.

Anonymkode: 7c235...cdb

Seriøst??? Så skoene betyr mer enn hvordan mannen er? Wow.. :klaske:

Anonymkode: ade7b...066

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2017 den 6.16, AnonymBruker skrev:

Hei, Igår hadde jeg og beste vennina mi en heftig debatt etter å ha støtt på et par sorel caribou sko på XXL for 699 kr, beste vennina mi synes at dem er utrolig pene, men jeg synes at dem er for harry og at dem ikke ser pene ut i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med de sorel støvlene? hva mener dere Er støvlene pene eller absolutt ikke fine i det heletatt? Og er det egentlig greit at folk går med dem ut på byn? 

Anonymkode: 7c235...cdb

Når jeg går på byen på vinterstid så tenker jeg på komfort og varme. Samt sko som ikke gjør at jeg sklir på isen. Ikke utseende, men praktisk. Er det ikke lov å være praktisk når man er på byen? Må alt være så veldig sexy?

Anonymkode: 0f9f4...10c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose

Synes de er fine og kule. Ja det er greit at folk går med de ute på byen. Folk går med hva faen de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For rundt 10 år siden gikk stort sett alle hipsterne på Grünerløkka rundt i Caribou hele vinteren. Men det var bare et år eller to før de ble enten gittbort til Fretex eller flyttet til hytta. Har selv et par, mendet er ikke mange dagene i året jeg får brukt dem i Oslo. De er veldig varme, ganske klumpete og de blir grusomt glatte på slapseføre, særlig godt saltet byslaps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes noen få av de er helt greie, men er ikke noe fan av de skoene. Mamma elsker de 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde absolutt heller gått med dem på byen enn Uggs iallefall! 

Anonymkode: 0a119...fd8

Jeg fikk se noen på byen med Uggs da det var veldig populært 😅 Herregud 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorel Caribou er så mye penere og så mye mer praktiske vinterstøvler om vinteren enn de lave ekle uggs skoa som alle går med for tiden uff.. 

Anonymkode: a58a3...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...