Gå til innhold

Diskusjon! Er sorel støvlene fine eller stygge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, Igår hadde jeg og beste vennina mi en heftig debatt etter å ha støtt på et par sorel caribou sko på XXL for 699 kr, beste vennina mi synes at dem er utrolig pene, men jeg synes at dem er for harry og at dem ikke ser pene ut i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med de sorel støvlene? hva mener dere Er støvlene pene eller absolutt ikke fine i det heletatt? Og er det egentlig greit at folk går med dem ut på byn? 

Anonymkode: 7c235...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syntes ikke de er særlig pene. Spesielt ikke til å gå ut på byen med. Likevel har jeg venninder som har de som syntes de er fine, så smak og behag. Dog kjenner jeg ingen som bruker de når de går ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er grusome. Alikevel eier jeg et par og de er helt perfekte til sitt bruk ❤️ Men pene? ikke en plass!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er DRITSTYGGE.

Men om jeg var hjemme i permisjon og bodde ganske usentralt så kunne jeg nok helt sikkert brukt dem til spaserturer dersom de var VELDIG varme og isolerende på tjukkeste vinteren. Eller til type hagearbeid.

Men rundtomkring bare sånn helt uten videre til vanlig? Nøu. Og jeg er gammal kjerring på snarlig 37 som ikke akkurat er at moteikon liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være akkurat det samme hvordan de ser ut. De er ikke laget for å være et moteikon. De er laget for å være praktiske i vinterkulden. 

Så utseendemessig så passer de bedre inn i en norsk vinter. Enn en fjortis med bare ankler og tøysko.

Anonymkode: 8059d...9c4

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei man bruker ikke 700 kr på utrolig fæle stygge vinterstøvler.

26 minutter siden, barbent skrev:

er enig med deg, hadde ikke puttet dem på mine føtter om jeg hadde fått betaling,de er fæle

 

 

Anonymkode: 7c235...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ok vintersko til å gå på tur med hunden eller bruke på fjellet/hytta. Ville ikke gått med de på byen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker at min ex mann kjøpe disse sorel støvlene til oss begge, vi hadde nettopp kjøpt i ei hytte på Hemsedal. Jeg nektet å ta skoene i mot men han synes at de ikke så stygge ut i det heletatt, syns det er litt utrolig usexy at en mann bruker sorel støvler. PS. Vi starta å date igjen etter vi hadde slått opp og da han brukte sorel støvlene på den første daten. Det var da jeg  mast all interesse for den mannen.

Anonymkode: 7c235...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan være akkurat det samme hvordan de ser ut. De er ikke laget for å være et moteikon. De er laget for å være praktiske i vinterkulden. 

Så utseendemessig så passer de bedre inn i en norsk vinter. Enn en fjortis med bare ankler og tøysko.

Anonymkode: 8059d...9c4

Jepp! De er praktiske, det er det eneste viktige i sammenhengen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De er ikke pene. Jeg fikk et par til jul i fjor. Bruker dem masse når jeg lufter hunden i skogen. Kan vasse gjennom snøen uten å bli våt eller kald. Det er de beste vinterskoene jeg har hatt! Det er verdt mer enn utseende for min del. Bruker dem dog ikke i byen. 

Anonymkode: b7a27...be8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Igår hadde jeg og beste vennina mi en heftig debatt etter å ha støtt på et par sorel caribou sko på XXL for 699 kr, beste vennina mi synes at dem er utrolig pene, men jeg synes at dem er for harry og at dem ikke ser pene ut i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med de sorel støvlene? hva mener dere Er støvlene pene eller absolutt ikke fine i det heletatt? Og er det egentlig greit at folk går med dem ut på byn? 

Anonymkode: 7c235...cdb

Harry, nei. Pene, definitivt ikke. Det blir som med gummistøvler. Man har dem til sitt bruk. Men jeg ville ikke blitt sett død i dem på byen. Ærlig talt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg husker at min ex mann kjøpe disse sorel støvlene til oss begge, vi hadde nettopp kjøpt i ei hytte på Hemsedal. Jeg nektet å ta skoene i mot men han synes at de ikke så stygge ut i det heletatt, syns det er litt utrolig usexy at en mann bruker sorel støvler. PS. Vi starta å date igjen etter vi hadde slått opp og da han brukte sorel støvlene på den første daten. Det var da jeg  mast all interesse for den mannen.

Anonymkode: 7c235...cdb:nori:

:alice:

Anonymkode: e788d...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De er stygge, men alt for ikke å fryse på beina så kjøpte et par. Jeg fryser fremdeles på beina. 

Anonymkode: 9034c...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg husker at min ex mann kjøpe disse sorel støvlene til oss begge, vi hadde nettopp kjøpt i ei hytte på Hemsedal. Jeg nektet å ta skoene i mot men han synes at de ikke så stygge ut i det heletatt, syns det er litt utrolig usexy at en mann bruker sorel støvler. PS. Vi starta å date igjen etter vi hadde slått opp og da han brukte sorel støvlene på den første daten. Det var da jeg  mast all interesse for den mannen.

Anonymkode: 7c235...cdb

vell greit at støvlene er stygge, men visst det er støvlene som er avgjørende for deg om mannen er int, så tenker jeg at han er better off without you og er vinneren her 😊

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Igår hadde jeg og beste vennina mi en heftig debatt etter å ha støtt på et par sorel caribou sko på XXL for 699 kr, beste vennina mi synes at dem er utrolig pene, men jeg synes at dem er for harry og at dem ikke ser pene ut i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med de sorel støvlene? hva mener dere Er støvlene pene eller absolutt ikke fine i det heletatt? Og er det egentlig greit at folk går med dem ut på byn? 

Anonymkode: 7c235...cdb

De er stygge, men varme. Fine å ha hvis man skal være timevis ute i kulden. 

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

, syns det er litt utrolig usexy at en mann bruker sorel støvler.

Anonymkode: 7c235...cdb

Ok, men jeg er ikke i sexbransjen så jeg prioriterer å være varm på føttene.

Man kan selvsagt ikke ha sånne støvler ute på byen. Alt til sitt bruk. 

Endret av Isambard
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, Igår hadde jeg og beste vennina mi en heftig debatt etter å ha støtt på et par sorel caribou sko på XXL for 699 kr, beste vennina mi synes at dem er utrolig pene, men jeg synes at dem er for harry og at dem ikke ser pene ut i det hele tatt. Er det noen som har erfaring med de sorel støvlene? hva mener dere Er støvlene pene eller absolutt ikke fine i det heletatt? Og er det egentlig greit at folk går med dem ut på byn? 

Anonymkode: 7c235...cdb

Nei nå må dere gi dere, De er jo kjempe pene vinterstøvler som passer fint om vinteren! Elsker mine brune Sorel Caribou støvler, har brukt dem i tre vintersesonger på rad nå. jeg bruker de når jeg skal gå på tur med huden/fjellet, jeg bruker de som hverdagssko når det er minusgrader. Men de skoene er ikke et alternativ når jeg skal  gå ut på byn og skal feste, de er litt tunge og høye for den slags, men ellers er de fine sko. I hvertfall Caribou modellen. 

 

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg husker at min ex mann kjøpe disse sorel støvlene til oss begge, vi hadde nettopp kjøpt i ei hytte på Hemsedal. Jeg nektet å ta skoene i mot men han synes at de ikke så stygge ut i det heletatt, syns det er litt utrolig usexy at en mann bruker sorel støvler. PS. Vi starta å date igjen etter vi hadde slått opp og da han brukte sorel støvlene på den første daten. Det var da jeg  mast all interesse for den mannen.

Anonymkode: 7c235...cdb

 

9 timer siden, barbent skrev:

vell greit at støvlene er stygge, men visst det er støvlene som er avgjørende for deg om mannen er int, så tenker jeg at han er better off without you og er vinneren her 😊

 

helt enig, hvorfor skal et par sko, ødelegge interessen din for en mann? Herregud det er jo bare et par sko... tullete.

Anonymkode: a58a3...ac3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...