Gå til innhold

Dårlig humør uten sex, er jeg virkelig helt gal?


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Ja, jeg blir i godt humør av sex. Jeg hadde også blitt i dårlig humør dersom sexlivet ikke fungerte. Det er en viktig del av et forhold. 

Men hadde ikke blitt gretten etter to dager uten sex. Jeg synes det høres ganske ekstremt ut og tenker det utelukker de fleste som partnere om dette gjelder i alle situasjoner.  

Hadde det vært meg ville jeg ikke ønsket at hyppigheten av sex hadde såpass stor "makt" over livet mitt. 

Anonymkode: 1f8b6...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men får du seriøst så mye sex når du ikke er i et forhold?? 

Anonymkode: 59b35...a85

Han er visstnok høy og kjekk. Jeg synes han lyser sexy gjennom hele forumet. Hadde lett ligget med fyren.

Anonymkode: f2851...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men får du seriøst så mye sex når du ikke er i et forhold?? 

Anonymkode: 59b35...a85

Det er ikke så vanskelig å få seg et ligg hvis vi bare vil, men vi må gjøre mye selv for å få det til. De kommer ikke på døra bare av å knipse. Det ytre har mye og si. Tren mye, ha en bra kropp, tenk på utseendet så går det, og har vi knullevenner, helst flere enn en så får du ofte tilgang på sex. Knullevenner blir jo nesten som et forhold, bare at alt skal handle om sex, vi elsker ikke hverandre sånn som kjærestepar og vi bor ikke sammen. 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er visstnok høy og kjekk. Jeg synes han lyser sexy gjennom hele forumet. Hadde lett ligget med fyren.

Anonymkode: f2851...7ef

Takk, det betyr jo at du liker personligheten min også det? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Axl Rose skrev:

 

Takk, det betyr jo at du liker personligheten min også det? ;) 

Jepp, selv om jeg er rykende uenig med deg til tider. Det hjelper ikke. Du virker sexy.

Anonymkode: f2851...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at det skal være en privilegert gave å få sex. Man skal være takknemlig og at det er et resultat at man er glad i og setter pris på hverandre. Er det bare for å få tilfredstilt egne lyster kan det fort bli litt egosentrisk og da mister jeg fort lysten. Det merkes fort for å si det sånn. :a034:

Anonymkode: d88fc...120

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Axl Rose skrev:

Nettopp. Det er ikke med vilje. Jeg vil ikke være sur og gretten med vilje. Hvem vil vel det?

Så ta deg sammen da, mann! Du har vel selvkontroll?

Anonymkode: 20082...4e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Axl Rose
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så ta deg sammen da, mann! Du har vel selvkontroll?

Anonymkode: 20082...4e7

Det er ikke alltid så enkelt å bare ta seg i sammen

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke sex, man kan fint runke. 

Anonymkode: db4dc...f6e

Jo, men det er ikke helt det samme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir generelt I dårligere humør, mer irritabel når jeg ikke får sex..... Men er utrolig blid og fornøyd når jeg får sex jevnlig..... 

Og ja... Går det mer enn etpar dager uten blir jeg gradvis mer utålmodig osv.... Hvertfall om det nærmer seg 1-2 uker mellom

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
6 timer siden, *Mocca* skrev:

Jeg blir generelt I dårligere humør, mer irritabel når jeg ikke får sex..... Men er utrolig blid og fornøyd når jeg får sex jevnlig..... 

Og ja... Går det mer enn etpar dager uten blir jeg gradvis mer utålmodig osv.... Hvertfall om det nærmer seg 1-2 uker mellom

 

Godt jeg ikke er alene:tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gradvis mer gretten uten sex også. Dør etter nærhet og sex med sambo. Er det dagligdagse ting som setter stopper for oss blir jeg frustrert. Men tror ikke jeg lar det gå ut over sambo akkurat. Kanskje jeg blir litt overivrig på sextingen for eksempel.. 🙄

Det tar ikke mange dagene før jeg blir utålmodig og rastløs. Er veldig ofte kåt på sambo. Kvinne.

Anonymkode: d05e3...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.12.2017 den 18.57, Axl Rose skrev:

Jeg og typen til ei venninne har en liten diskusjon. Han ba meg spørre her hvem som har mest rett.

Blir alltid i dårlig humør når jeg ikke får det og mener det er normalt Etter to dager er jeg skikkelig sur. Jeg blir i godt humør etter sex og det er jo normalt? Kan klare opp til en uke eller to uten i nød, men blir da skikkelig deprimert og sur.

Han mener det går fint an å leve uten sex uten å bli i dårlig humør og det er ikke normalt å bli sur etter to dager uten. Blir man sur uten sex så burde man komme seg til psykolog. 

Hvem er du mest enig med? 

Jeg mener jeg har rett og det han sier er normalt for de som ikke er vant med mye sex. 

Jeg tror nok ikke det er unormalt. Altså, en ting er å bli piss-sur. Men humøret vårt er linket mot sex. Fordi vår overlevelse som art er linket mot sex. Hele vår eksistens avhenger av at selv urmennesket pulte rimelig mye. Og det er jo en forutsetning at vi liker det, blir belønnet for å ha det og blir i alle fall litt desperat etter å få hatt oss når det går for lang tid mellom hver gang.

Så har samfunnet satt endel grenser og normer for hva vi «får lov til» å føle. Og de fleste av oss gjør, føler og tenker det vi blir fortalt at vi skal. Spesielt damer skal ikke ha spesielt høyt sexbehov (de som har det sier oftest ikke så mye om det). Og det er ikke innafor for noe kjønn i 2017 å uttrykke sinne, skuffelse eller irritasjon over å få nei til sex. Men de fleste av oss blir nok, selv om vi ikke innrømmer det for oss selv, både nevrologiske og sære av å avstå fra sex. 

Det var jo en grunn til at behandling av nevrologiske kvinnelidelser kan sies å ha startet med oppfinnelsen av ... intimmassasje. ;)  derfra kommer at vi selv i dag sier at noen burde skaffa seg litt sex om de fremstår som lite i stand til å håndtere motgang eller som overdrevent nervøse i møte med hverdagen. 

Anonymkode: 092bc...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir regelrett aggressiv om jeg ikke har orgasme på to dager. Stresset om jeg ikke har sex på en uke-ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min begynner å småsutre og slippe hint når vi har gått 3-4 uker uten (turnusjobb og mye reising, noen ganger går det bare ikke). Men noen som blir grinebiter etter 2 dager? Det hadde jeg ALDRI taklet og det er ikke normalt. Enig med kompisen din, voks opp.

Anonymkode: 42286...b72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Edit: svaret mitt over gjelder SEX - ikke orgasme. Må selv komme hver dag, men onani løser det for oss :P 

Anonymkode: 42286...b72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
På 31.12.2017 den 0.40, AnonymBruker skrev:

Mannen min begynner å småsutre og slippe hint når vi har gått 3-4 uker uten (turnusjobb og mye reising, noen ganger går det bare ikke). Men noen som blir grinebiter etter 2 dager? Det hadde jeg ALDRI taklet og det er ikke normalt. Enig med kompisen din, voks opp.

Anonymkode: 42286...b72

Det er ikke bare å vokse opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha en partner som vil ha mye sex, hvis ikke vil jeg heller være singel, men jeg er ikke sur som singel. Jeg vet jo at det finnes kvinner med stort sexbehov.

Anonymkode: c4720...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.12.2017 den 18.57, Axl Rose skrev:

Jeg og typen til ei venninne har en liten diskusjon. Han ba meg spørre her hvem som har mest rett.

Blir alltid i dårlig humør når jeg ikke får det og mener det er normalt Etter to dager er jeg skikkelig sur. Jeg blir i godt humør etter sex og det er jo normalt? Kan klare opp til en uke eller to uten i nød, men blir da skikkelig deprimert og sur.

Han mener det går fint an å leve uten sex uten å bli i dårlig humør og det er ikke normalt å bli sur etter to dager uten. Blir man sur uten sex så burde man komme seg til psykolog. 

Hvem er du mest enig med? 

Jeg mener jeg har rett og det han sier er normalt for de som ikke er vant med mye sex. 

Jeg blir sur etter 2-3 dager, og er ikke å ha i hus etter 2 uker, og jeg er kvinne 😮🤔

Anonymkode: ef923...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...