Gå til innhold

Dårlig humør uten sex, er jeg virkelig helt gal?


Gjest Axl Rose

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose

Jeg og typen til ei venninne har en liten diskusjon. Han ba meg spørre her hvem som har mest rett.

Blir alltid i dårlig humør når jeg ikke får det og mener det er normalt Etter to dager er jeg skikkelig sur. Jeg blir i godt humør etter sex og det er jo normalt? Kan klare opp til en uke eller to uten i nød, men blir da skikkelig deprimert og sur.

Han mener det går fint an å leve uten sex uten å bli i dårlig humør og det er ikke normalt å bli sur etter to dager uten. Blir man sur uten sex så burde man komme seg til psykolog. 

Hvem er du mest enig med? 

Jeg mener jeg har rett og det han sier er normalt for de som ikke er vant med mye sex. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett om det er normalt eller ikke, så høres det ikke bra ut. Verken for deg eller din partner. Skal hun måtte gå rundt med en sur fyr om hun ikke orker å ha sex annenhver dag resten av forholdet? Skal du måtte gå rundt sånn? Høres forferdelig slitsomt ut. (Og, ja, jeg er selv i et langvarig forhold med regelmessig sex).

Anonymkode: 72fbe...523

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på inntaket. Blir i hvert fall mye gladere og morsommere å være med når jeg har fått meg noe, men det varierer helt sikkert. Orgasmer er bra for helsa :)  Kommer også an på kvaliteten på sexen man pleier å ha. Jeg blir kanskje ikke direkte sur hvis jeg ikke får sex på et par dager, men er gladere med. 

Endret av karamellterte
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En real grinebitter halve tiden? Lykke Per andre halvdel? Syk form for balanse. Lytt til kompisen din du.

Anonymkode: a41f0...a75

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om det er normalt eller ikke, så høres det ikke bra ut. Verken for deg eller din partner. Skal hun måtte gå rundt med en sur fyr om hun ikke orker å ha sex annenhver dag resten av forholdet? Skal du måtte gå rundt sånn? Høres forferdelig slitsomt ut. (Og, ja, jeg er selv i et langvarig forhold med regelmessig sex).

Anonymkode: 72fbe...523

Jeg er ikke i et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall burde jeg har vært i dårlig humør i snart seks år. Og det har jeg jo ikke.

Jeg tenker at man er sexavhengig hvis man ikke klarer en eller to uker uten å klikke i vinkel. Så jeg syns han har mest rett her.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du blir skikkelig sur etter kun 2 dager uten sex? Og til nøden kan du gå max 2 uker uten? Det høres hverken bra eller normalt ut. Dersom du noen gang har planer om å inngå et seriøst forhold med noen, burde du gjøre noe med deg selv først. Veldig umoden atferd etter min mening og jeg hadde aldri holdt ut i et forhold preget av sexpress som ligger i luften hele tiden, og en som blir sur fordi han ikke har fått dekket behovet sitt på hele 48 timer :roll:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper det ikke å runke? 

Anonymkode: bace9...203

Det er ikke helt det samme alene så hjelper ikke noe særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke normalt å bli sur uten sex nei. Det blir som en unge som furter fordi han ikke får lekebil eller godteri. Det gjør bra for humret å ha, men gjør ikke dårlig for humøret å ikke ha, man greier seg helt fint uten. Men forklarer hvorfor du skriver så kvinnehatende sure ting her inne i ny og ne xD Kan ikke være ofte dere får dere fitte :fnise:

Anonymkode: 158da...e8e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enig med kompisen din. Hvis folk drev å ble sure/sinte uten sex i hytt og banan ville ikke samfunnet gått rundt. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ensom og puler masse til vanlig. Det er rett og slett en vane, noe du eventuelt måtte ha avvent deg med.

Anonymkode: f2851...7ef

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm se for deg følgende. Du i et langvarig forhold. Forpliktelser. Evt barn. Oppi dette du si  blir i dårlig humør hvis du ikke "får" sex......

Hva hvis partneren din blir syk..... må hun evt også forholde seg til en furten fyr....

Mitt råd.... bli voksen!

 

Anonymkode: c6a9d...adf

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mye negativitet i denne tråden! Tror ikke Axl Rose mener at han bevisst vil oppføre seg surt om han ikke får ha sex lmao. At man naturlig blir i godt humør av sex er vel normalt? Det er liksom meningen at det skal være avhengighetsskapende, for at vi skal formere oss videre osv :) de som har sterkere drifter eller er mer avhengig av det er vel mer drevet av insinktene bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet iallfall at JEG hadde blitt pissesur om jeg hadde vært sammen med en type som ble et hespetre etter 48 timer uten sex! Det evige sexpresset hadde jeg ganske enkelt ikke funnet meg i, ferdig med den saken.

Det må være forferdelig å være i et forhold med deg, må jeg dessverre si. Enten legge seg på rygg og gi deg sex, eller leve med det  pissesure trynet ditt i dagesvis. DET får man i alle fall ikke noe mere sexlyst av, det kan jeg garantere...

Det du beskriver er ikke normalt. Jeg har vært i mange forhold i mitt 50 årige liv, både kortere og lengre, men aldri opplevd at noen blir drittsure og vrange å ha med å gjøre bare pga de ikke får sex to dager på rad.

Endret av Million
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke normalt å bli sur uten sex nei. Det blir som en unge som furter fordi han ikke får lekebil eller godteri. Det gjør bra for humret å ha, men gjør ikke dårlig for humøret å ikke ha, man greier seg helt fint uten. Men forklarer hvorfor du skriver så kvinnehatende sure ting her inne i ny og ne xD Kan ikke være ofte dere får dere fitte :fnise:

Anonymkode: 158da...e8e

Skriver jeg kvinnehatende sure ting? Får både fitte og kuk, men det er ikke alltid jeg får det hver dag. Så der har du rett. Ikke ofte nok. Sex hjelper på humøret men det betyr ikke at folk som har sex aldri kan bli forbanna. Jeg vet fra før av at jeg har mye sinne inni meg, men jeg skriver ikke noe kvinnehatende. I så fall må dere få det inni hodene dere. Det gjelder ikke alle kvinner! Jeg elsker kvinner, ellers hadde jeg ikke hatt kvinnelige venner, og hengt på et kvinneforum.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ensom og puler masse til vanlig. Det er rett og slett en vane, noe du eventuelt måtte ha avvent deg med.

Anonymkode: f2851...7ef

Det har du nok rett i. 

50 minutter siden, karamellterte skrev:

Mye negativitet i denne tråden! Tror ikke Axl Rose mener at han bevisst vil oppføre seg surt om han ikke får ha sex lmao. At man naturlig blir i godt humør av sex er vel normalt? Det er liksom meningen at det skal være avhengighetsskapende, for at vi skal formere oss videre osv :) de som har sterkere drifter eller er mer avhengig av det er vel mer drevet av insinktene bare.

Nettopp. Det er ikke med vilje. Jeg vil ikke være sur og gretten med vilje. Hvem vil vel det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men får du seriøst så mye sex når du ikke er i et forhold?? 

Anonymkode: 59b35...a85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...