Gå til innhold

Ein god overraskelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har bursdag 14 januar. Jeg har vært gift før og har sagt at det skal jeg ikke gjøre igjen. Men jeg vet han har lyst til å gifte seg, og jeg tenkte derfor å gi det i bursdagave til han. At vi gifter oss lørdag 13 januar, og at han ikke vet noe før vi står på rådhuset. Vi har snakka litt om det innimellom, og komt frem til at ved et evt bryllup vil ingen av oss ha noe stort. Jeg tenker derfor bare meg og han den dsagen, og så invitere venner og familie til en casual middag i sommer. 

Han har vært min største klippe det siste året og jeg kan ikke se for meg livet uten han. Dette blir på en måte min måte å si takk for alt han har gjort for meg og barna mine siden vi traff hverandre. Hva tenker folk om dette?

Anonymkode: 31391...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske urealistisk..

Er ikke bare til å troppe opp.

Dere må søke om lov, bestille time, avtale forlovere osv først. 

Anonymkode: 0753c...fcc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei wtf.... Jeg hadde blitt skikkelig skuffa, ja sint, om noen hadde gjort det med meg. Jeg vil planlegge brylluppet og være mentalt klar på at det skal skje akuratt den og den dagen og ikke bare bli kjørt til rådhuset og få høre at jepp jepp i dag skjer det.

Anonymkode: 1b8ab...037

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lurt å vente litt mer enn ett år? Spesielt om du har vært gift før og har sagt til han at du ikke vil gifte deg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går ikke pga papirarbeidet. Ville heller ha fridd til han og gjort litt ut av det på busdagen hans. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det ikke sånn det funker - man må ha avtalt time til bryllup. Hadde det nå gått an, så ville jeg allikevel syntes at idéen var håpløs. Da ville jeg heller spurt ham på forhånd og avtalt det hele sammen med ham. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...