Gå til innhold

Var denne kjolen fin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns den mørkegrønne kjolen var helt fin, men jeg ville personlig valgt en litt mer spennende farge til et sommerbryllup. Syns den lilla kjolen var veldig fin, også i den fargen, selv om jeg ser at du ville hatt en annen farge. Likte den lilla best av de tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.12.2017 den 16.20, AnonymBruker skrev:

Min far skal gifte seg i juli. Kanskje litt tidlig å se etter kjole, men jeg elsker å se på kjoler, så hvorfor ikke. Hva syns dere om denne kjolen? Passer den til sommerbryllup? Hva syns du generelt om den? Har ikke vært i bryllup siden jeg var barn, så vet ikke hva som er vanlig. 

152D85EF-BD73-478E-945F-FF29C3736474.png

F3A80B24-FDF7-4F4E-A1DF-289488B0FD9C.png

Anonymkode: 543a0...dc6

Gå for denne! Jeg elsker sånne kjoler. Syns kroppsnært og kort i brylluper (som de andre du linket til) kan være vulgært. Denne er tekkelig men samtidig litt "fashion".

Anonymkode: ecd37...a49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjolen var fin, men JJsHouse er kjent for svindel... Bildene deres er stort sett kopier fra andre motehus; hva du faktisk får i posten kan være noe helt annet. Man kan være heldig, men også uheldig. Verdt å ha i bakhodet før man bestiller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var fin , men det er viktig å huske på at jjshouse ikke er kjent for å være en seriøs aktør. Mye av det de leverer er kinaræl som ikke ser ut som bildene de har på nettsiden sin

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, WubWub skrev:

kvinneguidens erfaringer med jjshouse :

 

Oisann. Ja da burde jeg nok kjøpe et annet sted. Vil ikke ta sjansen da. Burde nok også gi en heads up til stemoren min, da hun også har sett seg ut en brudekjole derfra. Takk for advarsel. TS 

Anonymkode: 543a0...dc6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den beige/hudfargede hadde VELDIG lav skjæring, noe jeg synes ser litt uclassy ut(du ser det ikke så godt på bildet, men det blir veldig synlig ellers). den lilla synes jeg fort blir litt fjortis, men det kan gå om du ikke er høy.

Den grønne hadde for høy skjæring. Mine ben funker i sånt, men jeg ville jo ikke gått med den i bryllup uten å sy litt ned. til mellom lår/kne liksom(når man sitter). 

Har sett noen bestille fra denne type leverandører, og det ble dessverre virkelig ikke bra.

Hadde heller gått for en penere kjole på Floyd eller noe sånt siden du linker til relativt liknende stil som de har der i kjoler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...