Gå til innhold

Var denne kjolen fin?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min far skal gifte seg i juli. Kanskje litt tidlig å se etter kjole, men jeg elsker å se på kjoler, så hvorfor ikke. Hva syns dere om denne kjolen? Passer den til sommerbryllup? Hva syns du generelt om den? Har ikke vært i bryllup siden jeg var barn, så vet ikke hva som er vanlig. 

152D85EF-BD73-478E-945F-FF29C3736474.png

F3A80B24-FDF7-4F4E-A1DF-289488B0FD9C.png

Anonymkode: 543a0...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt høy split til å være i din fars bryllup. ( men jeg er en aldrene småbarnsmor så vet ikke om min mening bør telle )

Anonymkode: 9e255...190

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker den veldig godt, hadde jeg hatt lange bein hadde jeg gjerne brukt en sånn kjole, også i bryllup :)

Anonymkode: 4b7c1...551

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min far skal gifte seg i juli. Kanskje litt tidlig å se etter kjole, men jeg elsker å se på kjoler, så hvorfor ikke. Hva syns dere om denne kjolen? Passer den til sommerbryllup? Hva syns du generelt om den? Har ikke vært i bryllup siden jeg var barn, så vet ikke hva som er vanlig. 

152D85EF-BD73-478E-945F-FF29C3736474.png

F3A80B24-FDF7-4F4E-A1DF-289488B0FD9C.png

Anonymkode: 543a0...dc6

Kommer an på prisen det, hvor mye er den verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt gardinassosiasjoner...Synes det er finere når det er tilpasset figuren.

Anonymkode: 4e101...f3f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig ville ha gått for en lysere farge da det er snakk om sommerbryllup. Men fasongen er veldig fin, og absolutt passende. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den var helt perfekt til anledningen. En sånn type kjole jeg kunne sett hos de motebloggerne jeg følger. Men her må du begynne å stole på din egen smak, jente! Det som betyr noe er om du liker kjolen.

Anonymkode: 3b6c5...620

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig farge, den kan du med glede bruke 😃 Det er du som bestemmer, det er din smak så bær den med hevet hode. Lykke til 😉

Endret av Mira..
For kort svar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin hvis du syr igjen noe av splitten. Husk at du trenger et sjal til å dekke til skuldrene dine, og det kan fort bli litt mye stoff på en gang hvilket kan gi gardin-assosiasjoner. 

Anonymkode: 68298...02d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS her. Tja, blir litt usikker.. jeg er helt gjennomsnittlig i høyden, så kanskje jeg ikke vil kle den? Og jeg er nå litt redd for den gardinassosiasjonen, det var også litt av grunnen til at jeg oppretta tråden. Ikke det at jeg ikke stoler på egen smak, men jeg vet som sagt ikke hva som er innafor eller vanlig i bryllup. Er det liksom slik at man må dekke til visse ting, som f.eks. skuldrene? Men jeg elsker fargen på kjolen da. Forstår det med lysere farge pga. det er midt på sommeren, men det er jo mye grønt ute om sommeren da? Men vi får nå se. Man kan jo bestille kjoler i andre farger :) 

Har sett meg ut litt andre varianter også. Med den lilla vil jeg definitivt bestille i en annen farge, for den lillafargen syns jeg var fæl på den kjolen. Med den andre er jeg usikker fordi den er mye mer figurnær enn jeg er vant til å gå med. Noen tanker? Hvilken syns dere var finest? Ender selvsagt med den jeg liker best selv, men liker å få flere tanker om dem. 

 

 

85D1EFA1-AE45-4B13-8B3F-E9ABC3352016.png

8CB1A1DE-96CC-44CD-81CA-2754419BDD11.png

C853380E-4C4A-4B7F-91EA-56BF5D107C9A.png

0607E29B-D996-4F30-8A50-2D0AFE1EDEEF.png

Anonymkode: 543a0...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er kirkebryllup er skikken å dekke til skuldrene inni kirken. Sleng på et sjal eller lignende. På festen etterpå kan du godt ha bare skuldre.

Anonymkode: 141db...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke den verste kjolen jeg har sett, men det kommer an på hvem som bærer den. Om man har store bryster eller er litt grov i benbygningen (slik mange nordiske jenter er) så kan en sånn kappekjole gjøre at man ser stor og uformelig ut. Man må helst være slank og nett for å kle den fasongen. Har du mer former, så er det mye kledeligere med snittet på de to siste kjolene du viste bilde av her, som er mer klassiske og med innsving i midjen.

Anonymkode: 33954...cba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin farge! Det er sånn man får fine øyne av :) Speielt fin er den om du er brunette.

Men den der kjolen passer nok dessverre best til de med litt byste (da snakker jeg ikk M-cup, men mer en D/DD). Jeg med min lille B ville sett litt formløs og guttete ut i en sånn.

Ingenting i veien med kjolen!

Endret av Tibbie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...