Gå til innhold

Froskefamilien venter på enda en minifrosk!


lille_frosk

Anbefalte innlegg

Jeg syns 1 var som mange da jeg bare hadde en. To unger ble som 10. Hvertfall den første tiden. Og nå hvis jeg bare har en unge hjemme føles det som ingen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Verdande
På 28.12.2017 den 22.35, lille_frosk skrev:

Oh, lurt! Hvordan? 

Jeg brukte Bullzip pdf-printer, tror jeg det var. Da kunne man skrive ut en og en side, til samme pdf-dokument :jepp:

 

Jeg husker lite av det første halvåret med begge ungene. Eldste på grunn av depresjonen og yngste fordi det var totalt kaos, siden de er så tette :hoho: Men nå koser vi oss mer enn det er slitsomt. De er SÅ FINE til tider. Omtenksomme, samarbeider, leker, ler, tøyser og koser seg. Og så kommer jo øyeblikkene der jeg glatt hadde solgt dem for en melkerull. Men på generell basis har vi vært veldig heldige. Overgangen fra 0 til 1 er definitivt større enn fra 1 til 2, i hvert fall for oss. Særlig når de er små også. Du er vant med å ikke ha total frihet, vant med at nettene kan bli avbrutt og at varm kaffe er en myte. :fnise:

Og nå er du vel sånn at babyen nesten like godt kunne vært her i går, siden du har bestemt deg. Eller? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2017 den 13.28, Beccy87 skrev:

Enig i at to er som to mesteparten av tiden, men det kommer helt sikkert an på hvilke to barn man får da. 
Uansett var overgangen fra 0 til 1 barn tusen ganger verre/større enn fra 1 til 2, tenk bare så mye mer proff du er nå når du får baby nummer to enn når du fikk L i armene for første gang! ;) 

Kjempe spennende med prøving allerede da! :yvonne:

Det er det jeg håper og tenker jeg og!

På 29.12.2017 den 15.22, blomst12 skrev:

Jeg syns 1 var som mange da jeg bare hadde en. To unger ble som 10. Hvertfall den første tiden. Og nå hvis jeg bare har en unge hjemme føles det som ingen 😂😂

Ja, man måler det vel hele tiden opp mot det man står i der og da ... 

På 30.12.2017 den 10.02, Verdande skrev:

Jeg brukte Bullzip pdf-printer, tror jeg det var. Da kunne man skrive ut en og en side, til samme pdf-dokument :jepp:

 

Jeg husker lite av det første halvåret med begge ungene. Eldste på grunn av depresjonen og yngste fordi det var totalt kaos, siden de er så tette :hoho: Men nå koser vi oss mer enn det er slitsomt. De er SÅ FINE til tider. Omtenksomme, samarbeider, leker, ler, tøyser og koser seg. Og så kommer jo øyeblikkene der jeg glatt hadde solgt dem for en melkerull. Men på generell basis har vi vært veldig heldige. Overgangen fra 0 til 1 er definitivt større enn fra 1 til 2, i hvert fall for oss. Særlig når de er små også. Du er vant med å ikke ha total frihet, vant med at nettene kan bli avbrutt og at varm kaffe er en myte. :fnise:

Og nå er du vel sånn at babyen nesten like godt kunne vært her i går, siden du har bestemt deg. Eller? :ler:

Så fint svar, takk! Overgangen fra null til en var enorm, akkurat på grunn av det du sier. Forventer at det blir enormt travelt med to, men jeg håper sjokket blir litt mindre!

 

Godt nyttår da, dere! Vi hadde en fin og rolig kveld med et vennepar, L sovnet der og våknet klokken tolv. Var så koselig å feire nyttår med henne (og hun syntes rakettene var innmari fine! «Lys, lys!!). Fineste ungen min. Hun er så raus med klemmer og kos, og er så glad i alle menneskene sine. Det smilet når hun ser meg ... Altså :strix::strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2017 den 10.02, Verdande skrev:

 

Og nå er du vel sånn at babyen nesten like godt kunne vært her i går, siden du har bestemt deg. Eller? :ler:

Og eh, JA! :ler: Eller, jeg kunne vært gravid i går! Gleder meg til det jeg :nigo: Med spying og bekkenløsning og alt som hører med. Er jo litt spent på hvordan det blir nå med tanke på hvordan det var sist. Jeg håper på et kjedelig, ukomplisert svangerskap der jeg går på overtid! :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eventuelt nye lesere - og for min egen del - her kommer et lite sammendrag av froskegraviditet nummer 1!

21. juli 2015 fikk jeg positiv test etter ca to uker som aktiv prøver. Surrealistisk og fantastisk og UTROLIG skremmende. Jeg ble egentlig ganske skrekkslagen for å være helt ærlig, ikke for å miste og sånt, men for å være en dårlig mamma, for at ungen min skulle få en dårlig barndom, for alt det grusomme som kan skje med et barn. Sikkert mye fordi jeg har en jobb der jeg "vasser" i mennesker med traumatiske barndommer, og følte at sjansen var større for at det ikke skulle gå bra enn at det skulle gå bra. Noe som jo faktisk ikke stemmer, men ja. Nå i ettertid har jeg jo skjønt at angst for at fæle ting skal skje barna dine er noe som følger med foreldrerollen, så det får man jo bare finne en måte å leve med rett og slett. 

Kvalmen kom også kjapt, og jeg kastet opp i månedsvis. 4/11 var det OUL;

"Etter 25 minutters venting ble to veldig spente og tissetrengte (vel, en av oss i alle fall) kommende foreldre sluppet inn i undersøkelsesrommet. Vi møtte en herlig jordmor, og jeg ble lagt på benken, klar for dyst. Den lille frøkna ( :hjerte:  :hjerte::hjerte: ) har fremdeles en nydelig profil, har fem fingre på hver hånd og fem tær, en perfekt hjerne ( :fnise: ), ypperlige nyrer, hjerte, ryggrad og bein. Alt var helt perfekt, hun hadde ikke noen ting å sette fingeren på eller stille spørsmålstegn ved. Morkaken ligger midt foran på magen, og det er visstnok derfor jeg har hatt så mye vondt. Det sa hun før jeg i det hele tatt hadde nevnt noe om vondt, men hun sa at jeg måtte regne med mye kynnere, og å få vonde kynnere - særlig ved aktivitet, og spesielt i oppoverbakke. Det er jo akkurat det jeg har hatt, så det var godt å få en ufarlig forklaring på det :) Det gjør jo også at jeg ikke trenger å bli redd hvis det går lang tid før jeg kjenner tydelige spark, eller hvis jeg ikke kjenner hver dag ... Jeg har allerede kjent noen spark da, men det er når hun sniker seg rundt og sparker på venstre side. Uansett godt med alt man ikke trenger å bekymre seg for! Sist, men ikke minst, termindato 2. april og igangsatt senest 13. april.

Hurra, dette er så stas! Jeg fikk helt klump i halsen da hun sa det var en jente (det var virkelig ingen tvil, hun er ikke så sjenert denne her :ler: ), det ble liksom en person med en gang. En liten datter :strix::strix:Jeg håper hun blir modig og livlig og rampete og snill - et lite Marikken-barn. Uansett er hun hjertelig velkommen og jeg gleder meg så masse til å bli kjent med henne! Steike ... Der fikk jeg klump i halsen igjen. :ler: "

(Fra gammel dagbok)

I begynnelsen av desember begynte det å krongle seg litt til, med mye smertefulle kynnere. Jeg kom inn på sjekk på sykehuset, der de fant en baby som var i nedre del av normalområdet og litt dårlig gjennomstrømning til morkaken. Det ble flere tette kontroller, og 18. januar ble jeg lagt inn med stort vekstavvik på snuppa. Da var jeg i uke 29, og fikk lungemodningssprøyter og beskjed om at jeg måtte bli på sykehuset til fødsel. Det var en tung dag med mye tanker, og jeg følte ikke akkurat at dette babyeventyret var veldig eventyraktig på det tidspunktet. Heldigvis snudde det på uforklarlig vis, jeg fikk reise hjem igjen og være poliklinisk pasient med kontroller flere ganger i uken. :nigo: Myye bedre å være hjemme enn på sykehuset, og for hver dag som gikk var vi en dag nærmere målet. Så snudde det igjen, og 5/3 ble jeg lagt inn. Da hadde ikke snupp vokst på noen uker, og blodtrykket mitt var på god vei oppover. Jeg ble igangsatt med ballong og hadde to surrealistiske døgn på sykehuset, der jeg det første døgnet ble litt glemt (føden trodde barsel hadde ansvaret for meg, og omvendt), så jeg fikk mye tid alene til å tenke. I ettertid knytter det seg en magisk følelse over disse dagene, det var så utrolig spesielt å ligge der og vente. Og å vite - at snart var hun her!

Fødselshistorie i neste innlegg! :strix:

 

cute_frogs_kawaii_mother_and_baby_frog_c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødselshistorien - da lille L, aka minifrosk kom til verden - klippet og limt fra gammel dagbok: 

Takk for heiingen folkens! Jeg kan oppdatere litt selv jeg :) Fikk som sagt satt inn ballong i går kveld i halv ti - tiden. Var ganske så lukket og låst, hun fikk vel inn en finger, så den upålitelige livmorhalsen min kan jo bare ta seg en bolle. Unødvendig å drive med nebbing hele tredje trimester, og så lukke seg igjen i uke 36. 

Selve innsettet gikk fint, og i løpet av en halvtime fikk jeg menssmerter. La meg med et par paracet, og sov fra 23-01:50. Da hadde jeg vonde, regelmessige maserier. Kort fortalt fortsatte de gjennom hele natten, jeg ble koblet til ctg igjen, gode sammentrekninger med et par minutters mellomrom. Fordi de håper på å dytte meg videre i dag kunne jeg ikke få noe sterkere enn paracet, og jeg har stort sett vandret rundt og pustet så godt jeg kan i hele natt. Klokken fem var jeg så sliten at jeg sovnet mellom hver sammentrekning, og da roet de seg litt også. Sov til syv. Ballongen sitter enda, så de har ikke vært så effektive som jeg ønsket meg ... noe som var litt demotiverende da det stod på som verst :PNå får vi se hva dagen bringer! Fordi hun er så liten er de skeptiske til å bruke modningstabletter eller sette i gang på noen annen måte enn å ta vannet, så det er mulig jeg blir liggende et halvt døgn ekstra med ballong. Egentlig er det 24 timer. Hvis det fortsetter sånn som det var i natt er det en risiko for at jeg blir bittelitt sliten ... :PMen er ved godt mot! 

Lille keiserinne L ble født klokken 13:55. Riene kom så fort de tok vannet, og alt gikk egentlig fint. Sterke rier, etterhvert med ett minutt mellom. Men L sin hjerterytme sank veldig dramatisk, så det ble akutt keisersnitt i narkose. 

Alt er  bra med henne, vi er på barsel og ikke på nyfødtintensiven!! Ikke fullt så bra med meg (vondt med keisersnitt!!), men jeg får dop i lange baner :) 2180 gram og 45 cm, og helt nydelig!! :strix:Seriøst, hun er virkelig helt skjønn! :hjerte: Jeg er veldig redusert, klarer ikke noe annet enn å ligge, så håper på rask bedring :)

 

Skrevet Mars 9, 2016

 

Fødselen ja! Merkelig nok sitter jeg ikke igjen med dårlige følelser rundt fødselen. Det ble som det ble, men vi følte oss i trygge hender begge to! :) Mandag morgen datt ballongen ut, og vannet ble tatt. Omtrent en time senere hadde jeg gode rier, men var bare 3-4 cm, ikke helt i aktiv fødsel enda. Jeg brukte lystgass og prekestol, og riene ble bare sterkere og sterkere. Ting kunne absolutt tyde på at dette ville gå relativt raskt! JM var helt fantastisk, det var mannen også, og helt ærlig følte jeg meg ganske awsome selv! Rundt klokken ett hadde jeg rier på godt over ett minutt, og med bare minuttet mellom. Jeg kjente at hun stanget og stanget, noe jordmor også bekreftet, men åpningen ble ikke noe særlig større. På dette tidspunktet var jeg bare opptatt av å puste gjennom masken, og det ble nok litt roping inn i masken også ;)

 

Plutselig kommer en ny jordmor inn sammen med lege, begge undersøker meg (behagelig med tøyning midt under en ri), og de blir stående og diskutere ved ctg-skjermen. Legen (herlig hun og) snur seg og sier at det blir keisersnitt, for hun tåler ikke riene så bra nå. Det blir spinalbedøvelse og mannen skal få være med. De forsvinner ut en tur, og jeg griner litt og sier jeg ville klare det selv, og at jeg jo i alle fall har opplevd ordentlige rier, så jeg har jo nesten født på skikkelig og kan være med i skryteklubben! :fnise: Nå har jeg mer ri enn pause, så det er ikke all verden som blir sagt mer enn dette. Plutselig er rommet fullt av folk. Hjertelyden har falt drastisk, hun må ut nå. Alarmknappen ble trykket inn, det blir katastrofesnitt, og de raser ut døren med sengen min. Fremdeles har jeg så tette rier at jeg ikke klarer å fokusere på så mye annet enn å puste. Operasjonssalen er fylt med grønne folk,  det er skikkelig heftig, men verdens flinkeste anestesimann får meg til å konse på han og bare han. I løpet av sekunder er jeg lagt i narkose, ti minutter etter de løp fra fødestuen er de tilbake med L hos pappaen. Han får henne rett opp på brystet, og alle tester er fine - vesle tøffe mennesket :hjerte:

Det tar noen timer før jeg kommer til overflaten, og så uendelige tre kvarter før jeg får henne til meg. Hun er bare helt nydelig, og ganske fremmed - annerledes enn jeg tenkte. Alt i alt er jeg ikke skremt fra å føde igjen - men jeg har vært fryktelig dårlig i tiden etterpå, og er det fremdeles. Mye morfin!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende at dere skal prøve på nr 2. Om det klaffer raskt blir det jo en veldig fin alder mellom de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, plastfolien skrev:

Så spennende at dere skal prøve på nr 2. Om det klaffer raskt blir det jo en veldig fin alder mellom de :)

Veldig spennende! Jeg håper det klaffer raskt. Tålmodighet er ikke min sterkeste side. 

 

--

Ok, TMI (og beklager det, men er man i en prøverdagbok så får man tåle det): jeg sluttet på pillen midt i syklusen denne gangen (det var denne tålmodigheten da ...), men fikk bortfallsblødning/TR med en gang. Og jeg blør så mye! Hadde helt glemt hvordan TR uten piller er, ikke noen lystig opplevelse altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jegbegynte nesten å grine selv om jeg jo har lest det før. Lettrørt much? :fnise: 

Siden vi snakker om å blø så må jeg bare få klage litt over at jeg også blør. På hormonspiral. Det var jo en av de største grunnene til at jeg valgte hormonspiral, at man ikke blør. Måtte til og med kjøpe bind i dag liksom. Møkkakropp! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, lille_frosk skrev:

Veldig spennende! Jeg håper det klaffer raskt. Tålmodighet er ikke min sterkeste side. 

 

--

Ok, TMI (og beklager det, men er man i en prøverdagbok så får man tåle det): jeg sluttet på pillen midt i syklusen denne gangen (det var denne tålmodigheten da ...), men fikk bortfallsblødning/TR med en gang. Og jeg blør så mye! Hadde helt glemt hvordan TR uten piller er, ikke noen lystig opplevelse altså. 

Æsj ja, TR uten piller er grusomt. Når jeg gikk på piller var jeg bortskjemt med å ha mensen i kun 1 dag, og behøvde bare truseinnlegg.. Nå derimot....kan trygt si jeg fikk et lite sjokk da jeg slutta på pillene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TR uten piller er noe drit. Jeg har ikke gått på p piller på et år nå, jeg glemte å ta de hele tiden, så droppet hele greia. Og det er sååå mye kjipere å ha mensen :roll: mye mer vondt, mer kviser og større blødning :riste: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å lese litt om forrige svangerskap og fødsel! Hun høres bare herlig ut :Nikke:

Krysser fingrene for deg! Håpet spira sitter fort :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, A4-livet skrev:

Åh, jegbegynte nesten å grine selv om jeg jo har lest det før. Lettrørt much? :fnise: 

Siden vi snakker om å blø så må jeg bare få klage litt over at jeg også blør. På hormonspiral. Det var jo en av de største grunnene til at jeg valgte hormonspiral, at man ikke blør. Måtte til og med kjøpe bind i dag liksom. Møkkakropp! :sur:

:hoho: Gjett om jeg også hadde en mimre-snufse stund da jeg gikk gjennom den gamle dagboken! Og HVA - masse blødning på hormonspiral? Bah. Jeg savner det perfekte prevensjonsmiddelet altså (det som ikke tuller med kropp eller psyke annet enn at man ikke blir gravid og ikke får mensen eller søtsug ever. Og gir masse energi og overskudd. Og evne til å ikke impulsshoppe bort lønnen.)

14 timer siden, plastfolien skrev:

Æsj ja, TR uten piller er grusomt. Når jeg gikk på piller var jeg bortskjemt med å ha mensen i kun 1 dag, og behøvde bare truseinnlegg.. Nå derimot....kan trygt si jeg fikk et lite sjokk da jeg slutta på pillene :fnise:

Ugh, ja. Jeg måtte bruke bind i en tre dagers tid på pillen jeg da, men det er jo himmelvid forskjell på nå! Begynner å bli bekymret for om jeg kommer til å trenge jevnlig blodoverføring hvis dette fortsetter!

12 timer siden, kaffemor skrev:

TR uten piller er noe drit. Jeg har ikke gått på p piller på et år nå, jeg glemte å ta de hele tiden, så droppet hele greia. Og det er sååå mye kjipere å ha mensen :roll: mye mer vondt, mer kviser og større blødning :riste: 

Helt enig! Altså, når frykten fra ungdomsskolen er tilbake (HJELP - tenk om jeg blør gjennom!) så føler jeg at jeg har tatt noen steg tilbake i utvikling, ikke fremover! :fnise:

25 minutter siden, Mumsy skrev:

Så gøy med prøving :yvonne: Her vil jeg følge med :)

Så koselig! Hjertelig velkommen!

12 minutter siden, Aryamili skrev:

Så spennende å lese litt om forrige svangerskap og fødsel! Hun høres bare herlig ut :Nikke:

Krysser fingrene for deg! Håpet spira sitter fort :mrgreen:

Hun er herlig! :nigo: Det er verdt alt faktisk! Tusen takk for lykkeønskinger, det samme tilbake selvfølgelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter spent på eggløsningstestene jeg har bestilt (i går fikk jeg en pakke i posten, og skuffelsen var stor da det var støvsugerposer i den :dry:), og i mellomtiden bruker jeg appen womanlog. I følge den skal EL komme rundt den 11. januar. Jeg har alltid vært velsignet med ekstremt pålitelige sykluser, og håper at det ikke er noen endring i det nå. Tiden går selvsagt akkurat like sakte som den alltid gjør i prøveperioden, men det er godt å ha både barn og full jobb til å distrahere litt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mynona:Ny dagbok!! Juhuuuu!!! Og her skravles det over en lav sko, intet nytt der altså :hoho: Men masse nytt sånn ellers da, hallo!! Så så spennende med prøving da :hjerte: Kjenner meg nesten litt misunnelig - og sinnssyk som kan si akkurat det i det hele tatt :skratte: Det var det jeg hadde tid til idag av skravling (:fnise:) jeg kommer forhåpentligvis sterkere tilbake over helga!

Tudelu så lenge :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lest fødselshistorien din før men sitter her og griner litt allikevel. 
Så tøft og fint og alt. 
Tenk at du skal igjennom det her igjen da! 
Forhåpentligvis ikke helt på samme måte da men. :P  

Også hoppe av midt i pillebrettet da. Du er jo helt crazy! :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin, men tøff fødselsopplevelse :hjerte:

Er imponert over at du ikke et skremt fra å føde igjen altså. Jeg var livredd for å føde igjen etter hastekeisersnittet mitt, enda det var et kontrollert hastesnitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med :nordvesta:

Måtte tørke noen tårer når jeg leste fødselshistorien din! Tøff opplevelse, men så godt du ikke ble skremt.

Og mensen etter fødsel er pyton! Blødningen min ble også så mye kraftigere og varte så mye lengre. Forhåpentligvis skal du ikke ha flere av de på en stund da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Diddles skrev:

:mynona:Ny dagbok!! Juhuuuu!!! Og her skravles det over en lav sko, intet nytt der altså :hoho: Men masse nytt sånn ellers da, hallo!! Så så spennende med prøving da :hjerte: Kjenner meg nesten litt misunnelig - og sinnssyk som kan si akkurat det i det hele tatt :skratte: Det var det jeg hadde tid til idag av skravling (:fnise:) jeg kommer forhåpentligvis sterkere tilbake over helga!

Tudelu så lenge :blomst:

Jeg skjønner ikke hva du snakker om! :fnise:

Kjempespennende med prøving, jeg synes også det er litt sinnsykt faktisk, å innlate seg på alt dette igjen! Men det blir gøy og! :nigo: Jeg har full forståelse for travle dager altså, nå er jeg jo tilbake i kontorjobb og har litt tid mellom slagene til å slenge inn noen ord her og der. Tudelu selv!

20 timer siden, Beccy87 skrev:

Jeg har lest fødselshistorien din før men sitter her og griner litt allikevel. 
Så tøft og fint og alt. 
Tenk at du skal igjennom det her igjen da! 
Forhåpentligvis ikke helt på samme måte da men. :P  

Også hoppe av midt i pillebrettet da. Du er jo helt crazy! :mynona:

:hjerte: Det var tøft og fint og alt! Og hahaha, ja, helt galskap her nå!

10 timer siden, Pjusk skrev:

Så fin, men tøff fødselsopplevelse :hjerte:

Er imponert over at du ikke et skremt fra å føde igjen altså. Jeg var livredd for å føde igjen etter hastekeisersnittet mitt, enda det var et kontrollert hastesnitt :ler:

Det var fint og tøft. Jeg skjønner godt at man kan bli redd for å føde igjen, men jeg ble så innmari godt ivaretatt at selve keisersnittet ikke ble så skremmende. Men klart, jeg er jo spent på om jeg får en reaksjon etter hvert. Hvis vi har samme utgangspunkt før fødsel som sist, med veksthemmet baby og høy risiko, så kommer jeg til å spørre om det er mulig å få planlagt KS. Vil jo helst føde vaginalt, men jeg vil VELDIG gjerne slippe katastrofesnitt igjen om det kan unngås!

10 minutter siden, Sille4 skrev:

Her vil jeg følge med :nordvesta:

Måtte tørke noen tårer når jeg leste fødselshistorien din! Tøff opplevelse, men så godt du ikke ble skremt.

Og mensen etter fødsel er pyton! Blødningen min ble også så mye kraftigere og varte så mye lengre. Forhåpentligvis skal du ikke ha flere av de på en stund da :)

Hurra, så koselig! Velkommen skal du være! :nigo: Og ja! 

 

--

Ugh, jeg har ikke hatt det beste døgnet altså. Jeg sitter i samarbeidsutvalget i barnehagen som foreldrekontakt, og skal på et møte i den forbindelse om noen uker. I går fikk jeg innkalling i hyllen til L, og da spurte jeg pedleder om dette møtet (vi skal ha vernerunde i barnehagen, og jeg lurte på om det var noen mulighet for at jeg ikke trenger å være med akkurat på L sin avdeling, så hun slipper å bli så lei seg for at jeg dukker opp og går igjen uten henne), og pedleder ser på innkallingen og sier at det kan hende det er et annet møte jeg er innkalt til.

Jeg ble så stresset! Alt fra at jeg har glemt ett eller annet ordinært møte til at det er noe galt med L og at jeg er innkalt til samtale med barnehagen i den forbindelse, seriøst - katastrofetankene bare bygde seg opp til uante dimensjoner! :sukk:Jeg tror jeg tenkte alle tanker som var mulige. Ja, hun har jo hatt endel blåmerker i høst - hun klatrer over alt og slår seg hele tiden. Tenk om de tror de er vi som påfører henne det! Ja, hun går jo litt rart, og de har hatt besøk av fysioterapeut i høst - tenk om det er oppdaget noe galt der! Hun har jo snakket mye om at hun blir dyttet i barnehagen, tenk om hun blir mobbet! Helt håpløst, men jeg klarte ikke å komme meg ut av det i det hele tatt! Ved levering i dag var heldigvis samme pedleder der, og jeg tok mot til meg og spurte om det var et møte jeg hadde glemt eller burde ha visst om, og hun bare "neeeeeei nei, jeg tenkte bare at det kunne være et annet møte i foreldreutvalget enn akkurat det med vernerunde!" :roll: En fjær til fem høns muligens? :hoho: Altså, en vakker dag kommer jeg til å bli gal om jeg ikke får mer styr på katastrofetenkingen min!

 

Sånn ellers hadde vi en fin dag da. :fnise: Vi var invitert i en toårsdag etter jobb, og lille store jenta mi trippet så fint fra bilen og til huset vi skulle være i, med kjole og jakke og gave i hånden. Tok av seg skoene og gikk og leverte gaven til bursdagsbarnet. De blir så store så fort ... Dessuten fikk jeg EL-testene i posten, MED sjokolade! De vet hvordan de skal smøre folk de der altså!! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...