Gå til innhold

Betale barn for å være snille


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en mann som betaler ungen sin på 6 år til hver dag ungen er snill. Denne ungen er veldig storkrevende, sjefete blandt andre unger og har et sktra stort behov for oppmerksomhet hele tiden. Hvordan kan denne ungen bli som tenåring da egentlig???

Anonymkode: 7f50e...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kommer vel til å fortsette å ta betalt for å være snill kan jeg tenke meg, om faren fortsetter med det tullet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke, penger er nå bare en sum og et tall. Om pengene kan avlaste mor og far litt for maset fra ungene, så suser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært vitne til at en far stakk en femtilapp til sin tre-fire år gamle sønn for å få ham til å slutte å klunke på piano under en dåpsseremoni i kirken.

Basert på hvor langvarig effekt han fikk for pengene, estimerer jeg at pappaen er raka fant lenge før guttungen har lært seg å si «hva får jeg for det, da?».

Endret av Hactar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2017 den 3.45, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner en mann som betaler ungen sin på 6 år til hver dag ungen er snill. Denne ungen er veldig storkrevende, sjefete blandt andre unger og har et sktra stort behov for oppmerksomhet hele tiden. Hvordan kan denne ungen bli som tenåring da egentlig???

Anonymkode: 7f50e...52b

Ungen som tenåring kommer til å bli motbydelig! Man betaler da aldri barn for å være snille. Komunikasjon kommer man veldig langt med.

 

Anonymkode: dfd69...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ytelse, naturalia, tjenester eller penger, i den hensikt at mottakeren skal opptre seg på en bestemt måte - da gjerne fordelaktig for yteren, kalles i dagligtalen 'bestikkelse.'

Så det som skjer her, er at denne faren bestikker ungen for at ungen skal være snill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...