Gå til innhold

Favorittfarge på klær.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ts. Svart og hvitt regnes som farge her i denne tråden.

Anonymkode: e9704...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker godt såkalte juvelfarger som dette:

Jewel-Tones-600x121.jpg

I klesskapet mitt har jeg mye lilla, grønt og turkis. Det er også flere plagg i oransje, rustrødt, burgunder og mørk rosa. Svart har jeg en del av, men bruker ikke svart alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories skrev:

Er veldig glad i en mørk turkisfarge.

Mørk turkis eller petrolfarge er veldig pent!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min definitive favorittfarge på klær er klarrød. Dernest burgunder, mørkerosa, oransje/korall, lilla (helst lysere lillafarger), grått og mørkegrønt. Bruker også litt blått, men da plagg med mønster i ulike blånyanser. 

Anonymkode: 4bdfc...0c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker gult, gule til guloransje gensere og tskjorter kan jeg nesten bli kåt av utrolig nok. Knallrødt og himmelblått er også favoritter. Elsker farger på klær og er lei den langvarige fargeløse moten, men det begynner å bedre seg. 

Anonymkode: 1451a...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå :)

Ellers har jeg mye svart, og noe burgunder, grønt, rosa, beige, rødt og oransje og mye hvitt

Anonymkode: 7f278...b6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forandret meg helt på hva jeg liker av farger. Før var det mye pudderfarger, nå er det mørke farger som burgunder rød/lilla, kaki grønn, blått og svart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa og brunt,rosa og grått,rosa og oransje,dyreprint og rødt,dyreprint og svart,dyreprint og grått,oransje og svart,oransje og grått,rødt og rosa,blått og grått,blått og gult,blått og svart,vinrødt og rosa,rosa og militærgrønt.Jeg elsker farger,og prøver å sette sammen mange mulige fargesammensetninger som jeg ikke har tenkt på før.

Eneste farger jeg ikke passer er lavendel,lilla,turkis,blasse gulfarger og noen hvitfarger som gjør huden min gusten.🧡farger💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Favorittfargen er svart. Synes den går til absolutt alt, og har veldig mye svart i klesskapet. Liker også grått, og andre mørke farger, spesielt mørkelilla og burgunder. Hater lyse og sterke farger, så de har jeg svært lite av. Hvitt har jeg også lite av, ikke fordi jeg ikke liker fargen, men fordi i et hus med mange kjæledyr er hvit en uheldig farge å ha. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker sort og rødt, sørlig på denne årstiden.  Våren og sommeren går jeg over i lysere farger, hvitt, rosa, sennepsgul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg selv liker jeg best blått, bruker også en del grått, hvitt og brunt. Ellers er burgunder, sennepsgult, gammelrosa og rødt nydelige farger, men ikke farger som passer meg.

Anonymkode: e9e7e...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blå, spesielt klar blått og marineblått. Har også lagt min elsk på rødt, og spesielt burgunderrødt, men også glad i klar rødt. 

Ellers er jeg glad i gult (spesielt okergult), grønt, turkis, lilla osv.

Jeg er egentlig veldig glad i svart, men føler jeg blir veldig trist i det, så prøver å primært velge andre farger. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...