Gå til innhold

Hvilke blogger anbefaler dere?


badevakta

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner omtrent bare de store navnene som lager overskrifter, som Caroline Berg Eriksen, Anna Rasmussen, Sophie Elise etc. Disse gir meg imidlertid ingenting så jeg er på leting etter blogger med mer substans som omhandler "everyday life", tar opp dagsaktuelle tema, inspirerer og fronter gode verdier uten å skryte av at alt er perfekt. Gjerne en som skriver med glimt i øye.

De som eksponerer barna sine er ikke interessant, heller ikke de som reklamerer for sjokolade den ene dagen og slankeprodukter den andre dagen for å sette det på spissen.

Har veldig sansen for Jenny Skavlan.

Såe, noen med tips? Hva er din favorittblogg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min favorittblogg er http://frodith.blogg.no 

Hun er 51 år, og skriver så tankevekkende og fint. Dessuten lager hun til mye gøy vi kan være med på, bl.a. julekalender, skyggefotografering, konkurranser.

En annen er: http://minmatgaleverden.no

Hun er i 40-årene og skriver med masse humor om hverdagslivet + deler noen gode oppskrifter.

Endret av Hanne67
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pelikanen
På 25.12.2017 den 20.38, badevakta skrev:

Jeg kjenner omtrent bare de store navnene som lager overskrifter, som Caroline Berg Eriksen, Anna Rasmussen, Sophie Elise etc. Disse gir meg imidlertid ingenting så jeg er på leting etter blogger med mer substans som omhandler "everyday life", tar opp dagsaktuelle tema, inspirerer og fronter gode verdier uten å skryte av at alt er perfekt. Gjerne en som skriver med glimt i øye.

De som eksponerer barna sine er ikke interessant, heller ikke de som reklamerer for sjokolade den ene dagen og slankeprodukter den andre dagen for å sette det på spissen.

Har veldig sansen for Jenny Skavlan.

Såe, noen med tips? Hva er din favorittblogg? 

Anbefaler deg å begynne nederst på blogglisten....så går du oppover  mange fine, men de kommer seg ikke oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Dolly1982 skrev:

Liker veldig godt pappahjerte. Ser ting med litt andre øyne? Hva tenker dere?

Forferdelig å si det, men den mannen er så grusomt irriterende! Hva i all verden er det som er originalt der? Og jada, jeg innser at det er mitt problem, jeg har helt sluttet å klikke meg inn på bloggen hans, men det hender jo dessverre han dukker opp på div. andre steder også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Dolly1982 skrev:

Liker veldig godt pappahjerte. Ser ting med litt andre øyne? Hva tenker dere?

Navnet på bloggen får meg til å ta vrangbrillene før jeg har lest et ord der. Når jeg så går inn for å lese får jeg bare bekreftet det jeg ante, intetsigende og en av den alt for store mengden blablablogger av foreldre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Lanolin skrev:

Liker Bragelius frå symesterskapet, syns han er artig å følge med på :)

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...