Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke kjøp brudekjole på Wish.com.... Vær så snill

Anonymkode: 1ace9...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ronantisk og vakker, men kansje litt lite formell for min smak, og litt for mørk i fargen. 

Om du skal gjenskape denbe "looken" på bildet bør du også en "keira knightley" kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var stilig, men den passer nok kun til de som har lik fasong som hun på bildet. Den blir fort vulgær med store pupper.

Anonymkode: 35949...8df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synes den var veldig søt! Men som de andre seie, du må ver normalt slanke for at den skal se finest ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2017 den 19.06, AnonymBruker skrev:

Til et sommerDAA92DA5-3804-4FB9-B6F4-720A0A460456.thumb.jpeg.4a853e78bd02193f28e4254cc541cfea.jpegbryllup med kun familie 

Anonymkode: 2589c...765

Ååå nydelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.12.2017 den 23.03, atropos skrev:

Jeg synes den var kjempefin, men du bør ha ganske små bryster for å ikke bli vulgær i den. Jeg kunne aldri ha gått i den 🙈

Jeg syns ikke den var ille. Jeg har sett verre enn det der. Overvektige bruder som har trykket seg inn i en stroppeløs tubekjole sak der puppene tyter ut og det tytet ut valker under armene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2017 den 19.06, AnonymBruker skrev:

Til et sommerDAA92DA5-3804-4FB9-B6F4-720A0A460456.thumb.jpeg.4a853e78bd02193f28e4254cc541cfea.jpegbryllup med kun familie 

Anonymkode: 2589c...765

Jeg synes kjolen er nydelig! Men den ser/føles litt "tung" ut, til å brukes i et sommerbryllup. Tenker man må være høy, slank og ha små bryster for å kunne bruke denne kjolen, for at det ikke skal bli vulgært. Til et sommerbryllup synes jeg kjolen blir veldig utvasket, til et høstbryllup passer den bedre inn med tanke på høstfargene osv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2017 den 23.09, kisskissbangbang skrev:

Dødsfin om du er høy, slank og har små pupper. Ikke bra ellers. 

Syntes ikke man trenger å være høy i denne kjolen, den kan passe fint om man er petite også. A-formet skjørt og v-utringning forlenger kroppen. Enig at du må være tynn med små pupper da...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte forøvrig kjolen godt, passer fint i et litt lite og intimt bryllup med bare de nærmeste, det hadde jo ikke passet så godt med en stor pompøs veldig "brudete" (hvis de går an å si?) brudekjole i den settingen heller... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2017 den 13.27, Anonymus Notarius skrev:

Jeg synes den var fin, men du må være høy og slank med små pupper for å se bra ut i den. 

Eller liten og tynn med små pupper. Hva er greia med at mange mener man må være lang for å kle lang kjole? ALLE har vel lang brudekjole. Proporsjonene har da mer å si for hvilke klær man kler enn høyden?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2017 den 13.27, Anonymus Notarius skrev:

Jeg synes den var fin, men du må være høy og slank med små pupper for å se bra ut i den. 

Dobbeltpost

Endret av Thyra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Thyra skrev:

Eller liten og tynn med små pupper. Hva er greia med at mange mener man må være lang for å kle lang kjole? ALLE har vel lang brudekjole. Proporsjonene har da mer å si for hvilke klær man kler enn høyden?

Joda, er vel mer det at kjolen sannsynligvis må legges opp dersom man er lav. Slike kjoler er ofte ekstremt lange. Jeg som er 174 cm måtte ha 10 cm hæl for ikke å få en kjole med lignende fasong i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Joda, er vel mer det at kjolen sannsynligvis må legges opp dersom man er lav. Slike kjoler er ofte ekstremt lange. Jeg som er 174 cm måtte ha 10 cm hæl for ikke å få en kjole med lignende fasong i bakken.

Det er da ikke noe problem? Alle beudekjoler må jo tilpasses litt. Det er jo ikke så vanlig å ikke gjøre noen tilpasninger til en kjole. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Joda, er vel mer det at kjolen sannsynligvis må legges opp dersom man er lav. Slike kjoler er ofte ekstremt lange. Jeg som er 174 cm måtte ha 10 cm hæl for ikke å få en kjole med lignende fasong i bakken.

Modellen på bildet hadde jo kjole som subbet i bakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

nydelig. kan få tilpasses om du er lavere enn 180, som jeg tipper mod er. 

Anonymkode: cb51c...29c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Anonymus Notarius skrev:

Joda, er vel mer det at kjolen sannsynligvis må legges opp dersom man er lav. Slike kjoler er ofte ekstremt lange. Jeg som er 174 cm måtte ha 10 cm hæl for ikke å få en kjole med lignende fasong i bakken.

Er ikke problem å få lagt opp en kjole da. Kan jo være den må sys inn eller noe og siden hun har bestilt drn på nett og ikke får prøvd den først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig kjole :) 

Jeg ser mange klager over utringningen. Men det er da bare å ha en singlet i passende nøytral farge under. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hulderen skrev:

Nydelig kjole :) 

Jeg ser mange klager over utringningen. Men det er da bare å ha en singlet i passende nøytral farge under. 

Ser og mange klager over utringningen. Jeg syns slett ikke den er ille. Har sett verre enn det på brudekjoler

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...