Gå til innhold

Stayups som strømper


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått studentjentene hjem på juleferie, og er tilbake i rollen som hushjelp. Riktignok ganske så frivillig! Uansett - jeg har lagt merke til at de nesten kun bruker stayups som strømper ... Spurte de og fikk vel egentlig ikke noe svar, men er det sånn at de yngre nå bruker slike i stedet for strømpebukser? Jeg har selv forsøkt det et par ganger, men har ikke følt meg komfortabel. 

Anonymkode: 5bc0c...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strømpebukse er mer slik menn bruker under om vinteren når det er kaldt. Det er mye mer feminint og finere med stayups.

Anonymkode: 66c8b...a78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått studentjentene hjem på juleferie, og er tilbake i rollen som hushjelp. Riktignok ganske så frivillig! Uansett - jeg har lagt merke til at de nesten kun bruker stayups som strømper ... Spurte de og fikk vel egentlig ikke noe svar, men er det sånn at de yngre nå bruker slike i stedet for strømpebukser? Jeg har selv forsøkt det et par ganger, men har ikke følt meg komfortabel. 

Anonymkode: 5bc0c...625

tenker du har de bruker stayups isteden for sokker til daglig, eller tenker du stayups isteden for tynne strømpebukser til fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, barbent skrev:

tenker du har de bruker stayups isteden for sokker til daglig, eller tenker du stayups isteden for tynne strømpebukser til fint.

 

Det er nok når de bruker kjoler og skjørt. 

Anonymkode: 5bc0c...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...