Gå til innhold

NY tråd Ørjan Burøe - komiker og komikerfruemann


Crossfitter

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Crossfitter skrev:

På storyen til Burøe sin instagram har han nå lagt ut at han er backstage på Latter og skal på "jobb"......... What?? Så han jobber fortsatt der?? :sad:
 

Så JÆVLA skuffende. Unnskyld ordbruken men fy fuckings faen. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra
33 minutter siden, Crossfitter skrev:

På storyen til Burøe sin instagram har han nå lagt ut at han er backstage på Latter og skal på "jobb"......... What?? Så han jobber fortsatt der?? :sad:
 

Han har ett show der i dag, samt 2 i morgen - utsolgt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavmål av Marna å opprettholde fasaden. Hun har vært klar over mannens patetiske oppførsel. Forstår ikke hvorfor det skal sensureres her. Hun outet ham jo selv på bloggen sin. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogginnlegget "Munnkurv" der hun skriver at første time hos samlivsterapeut tok en av de trappene og den andre heisen, mens nå tar de heisen sammen opp og ned fra timen og at de skylder barna å gjøre det riktig... Får vond smak i munnen når jeg tenker på innlegget hun la ut som hun slettet. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, nanban said:

Hvorfor er andre enn ØB fjernet?

2 kjente navn og 5 ukjente navn. Skjedde samme tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, nanban said:

Så rart.... Det var jo ØB, ingen andre som er nevnt i denne sammenhengen.

Gå inn på gamle sider så klarer du kanskje se det selv. ØB sa opp sin avtale med den i sommer. Står i gammelt blogginnlegg. Gikk over til der kona blogger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Dolly1982 skrev:

Gå inn på gamle sider så klarer du kanskje se det selv. ØB sa opp sin avtale med den i sommer. Står i gammelt blogginnlegg. Gikk over til der kona blogger.

Hvorfor kan du ikke bare si det i steden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, i så fall skrev:

Hvorfor kan du ikke bare si det i steden?

United Influencers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heier på de!Håper de klarer å redde og styrke forholdet. Og at han slutter med oppførselen sin, regner med at han har fått en solid smekk nå.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
44 minutter siden, Moongirl skrev:

Heier på de!Håper de klarer å redde og styrke forholdet. Og at han slutter med oppførselen sin, regner med at han har fått en solid smekk nå.

 

Jeg gjør også det, jeg fatter ikke at det skulle være et mål å splitte opp en familie hvis det er mulig å "restarte" den. Jeg heier på familier som gjør seriøse forsøk først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, xemiliex skrev:

Alle skjønner hvorfor han har slettet snapchat. 

Hvorfor? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2018 den 20.40, elisaday skrev:

Lavmål av Marna å opprettholde fasaden. Hun har vært klar over mannens patetiske oppførsel. Forstår ikke hvorfor det skal sensureres her. Hun outet ham jo selv på bloggen sin. 

Men er det ikke opp til henne selv å bestemme hvordan hun skal takle dette da? I bunn og grunn så har ingen andre noe med hva som skjer mellom dem, og hva hun skal godta og ikke. Det er jo opp til henne selv. 

Jeg blir heller litt imponert over at hun står med hodet hevet og tar på seg et smil når dette her har stormet. Det kan umulig være lett å gå gjennom noe vanskelig med så mange øyne rettet mot seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra
8 minutter siden, Mass skrev:

Men er det ikke opp til henne selv å bestemme hvordan hun skal takle dette da? I bunn og grunn så har ingen andre noe med hva som skjer mellom dem, og hva hun skal godta og ikke. Det er jo opp til henne selv. 

Jeg blir heller litt imponert over at hun står med hodet hevet og tar på seg et smil når dette her har stormet. Det kan umulig være lett å gå gjennom noe vanskelig med så mange øyne rettet mot seg.

Jeg er så enig med deg 👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...