Gå til innhold

NY tråd Ørjan Burøe - komiker og komikerfruemann


Crossfitter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Komikermiljøet er såpass lite, at der tror jeg ikke han har noe mer å komme til. Tror han uproblematisk kan finne seg en annen jobb.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det skjer overgrep og lovbrudd av ALLE typer må disse politianmeldes. 

Det etterforskes, og politijurister avgjør om det skal tas ut tiltale. Dersom så skjer overlates saken til rettsvesenet.

I Norge er det jo slik at man er uskyldig inntil man er dømt. 

Jeg tenker at det er viktig at politi/rettsvesen må få gjøre jobben sin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Når det skjer overgrep og lovbrudd av ALLE typer må disse politianmeldes. 

Det etterforskes, og politijurister avgjør om det skal tas ut tiltale. Dersom så skjer overlates saken til rettsvesenet.

I Norge er det jo slik at man er uskyldig inntil man er dømt. 

Jeg tenker at det er viktig at politi/rettsvesen må få gjøre jobben sin.

Metoo-kampanjen handler ikke først og fremst om lovbrudd som rammes av straffeloven, men om seksuell trakassering som ikke er straffbart, men like fullt etisk forkastelig.

Ut fra ditt resonnement kunne man jo bare lagt hele kampanjen død.

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Snuppelupp.. skrev:

Hva sier TV2 til å ha med han i Bloggerne? 

Med tanke på alt det tv2 har med på bloggerne så konkluderer jeg med at de kun tenker (naturlig nok) seertall, de driter i hva de har med så lenge det selger... 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rampegurimalla

tar de han bort så går det utover Marna og hun har jo ikke gjort noe galt!

hun har vel egen kontrakt også som tv2 sikkert ikke kan bryte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

 

29 minutter siden, Liselotte skrev:

Klart de har - men som Hobbelstad skriver: "journalister er altså prisgitt at kildene er villige til å fortelle. Det de forteller, må også kunne granskes nærmere før publisering."

Slik må og bør det også være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Offentlig og offentlig, har inntrykk av at ting som ikke blir slått opp i VG osv går under radaren til mange. Det er nok flere som ikke har fått meg seg disse podcastene, tror ikke mannen i gata (på steder utenfor Oslo) har registrert saken med ØB.

En annen ting, var det virkelig bare jeg som tenkte mitt da Komikerfruen skrev om overgrep på bloggen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ti10 skrev:

Offentlig og offentlig, har inntrykk av at ting som ikke blir slått opp i VG osv går under radaren til mange. Det er nok flere som ikke har fått meg seg disse podcastene, tror ikke mannen i gata (på steder utenfor Oslo) har registrert saken med ØB.

En annen ting, var det virkelig bare jeg som tenkte mitt da Komikerfruen skrev om overgrep på bloggen sin?

Nei det var ikke bare du som tenkte det. Men jeg lurer på hva i helvete Komikerfrue tenkte på. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, ti10 skrev:

Offentlig og offentlig, har inntrykk av at ting som ikke blir slått opp i VG osv går under radaren til mange. Det er nok flere som ikke har fått meg seg disse podcastene, tror ikke mannen i gata (på steder utenfor Oslo) har registrert saken med ØB.

En annen ting, var det virkelig bare jeg som tenkte mitt da Komikerfruen skrev om overgrep på bloggen sin?

Ser ikke ut som folk rundt Oslo bryr seg heller. Utsolgt utsolgt, utsolgt...https://www.latter.no/shows/ørjan-burøe-1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest marie_82

Ingen av mine venner har fått med seg dette, ihvertfall. Så lenge ikke media (som tv, Dagbladet og VG) vil ta i saken så er det få som får det med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På storyen til Burøe sin instagram har han nå lagt ut at han er backstage på Latter og skal på "jobb"......... What?? Så han jobber fortsatt der?? :sad:
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...