Gå til innhold
Crossfitter

NY tråd Ørjan Burøe - komiker og komikerfruemann

Anbefalte innlegg

Papirfly

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lapper

Noen snakket om at han ikke fikk være på latter mer.. Men dette stemmer jo ikke? Han har jo show der fremover

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vintage

Han selger minst like mange billetter som før...det settes til og med opp ekstraforestillinger rundt. Innse det; folk flest bryr seg ikke. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Poit
3 minutter siden, vintage skrev:

Han selger minst like mange billetter som før...det settes til og med opp ekstraforestillinger rundt. Innse det; folk flest bryr seg ikke. 

Folk flest vet ikke om det, og det er ikke så rart når media ikke skriver noe om det heller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lapper
2 minutter siden, vintage skrev:

Men da stemmer det jo ikke det som ble sagt her at latter har kuttet han ut? Han holder jo på som før 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hotellet
3 minutter siden, vintage skrev:

De vet ikke om det :( 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Christy89

Taktikken til Ørjan er vel at han bare later som ingenting og håper dette går vekk, så holder han vel på som før.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kalunka

Folk veit det ikke.  Min lillesøster og en venneflokk på 15 jenter hadde alle kjøpt billetter før jeg informerte dem. De vil alle heve kjøpet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
vintage
2 minutter siden, Kalunka skrev:

Folk veit det ikke.  Min lillesøster og en venneflokk på 15 jenter hadde alle kjøpt billetter før jeg informerte dem. De vil alle heve kjøpet.

Folk vet. Se i grupper på Facebook. Mange som synes dette inngår i «metoo-hysteriet»

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Trude.lutt
På 27.12.2017 den 19.42, millemåne1 skrev:

Enig, men den videoen er egentlig gammel. Tror det var fra ammetiden med minstemann.

Men han la den ut nå? Får en jo til å lure på om fyren rett og slett er dum......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
millemåne1

Jeg tror heller ikke folk flest vet dette her. Har selv en stor omgangskrets, en jobb med mange kollegaer og i det hele tatt så omgås jeg med mange mennesker. Har aldri hørt at Ørjan har blitt nevnt med et negativt ord. Tvert i mot.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
icock
3 minutter siden, millemåne1 skrev:

Jeg tror heller ikke folk flest vet dette her. Har selv en stor omgangskrets, en jobb med mange kollegaer og i det hele tatt så omgås jeg med mange mennesker. Har aldri hørt at Ørjan har blitt nevnt med et negativt ord. Tvert i mot.

Egentlig ikke så rart. Ø. Burøe er en D-kjendis. Mulig han og Marna samlet sett har C-status. Det hadde vært noe helt annet om det var snakk om toppkomikere med A-kjendisstatus.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
minimymlen

Apropos Tv2 og DW, noen som vet om media skrev om saken FØR han selv gikk ut i media? Det første jeg leste om saken var at det var sendt ut en intern mail om at han hadde valgt å si opp, men usikker på om dette var det første som ble publisert rundt det. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

marthes

Jeg forteller iallefall alle jeg kjenner som nevner han eller showet hans om saken! Hvis det kan iallefall stoppe en person fra å kjøpe bilett så er jeg fornøyd!  Helt tragisk at en sånn person kan fortsette som vanlig! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Liselotte

Ligger sceenshots av samtaler, historier etc liggende en annen plass enn KG?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Papirfly

Tråden er ryddet for ryktespredning.

Papirfly, mod.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Hotellet
6 timer siden, vintage skrev:

Folk vet. Se i grupper på Facebook. Mange som synes dette inngår i «metoo-hysteriet»

Hvilke grupper? Send gjerne PM. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
amadine
1 time siden, Hotellet skrev:

Hvilke grupper? Send gjerne PM. 

Metoo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
amadine

Utrolig at showet hans fordommer ruller videre. Burde vært kansellert for lengst. Men igjen money talks. Når skal noen ta ansvar og fjerne han fra stand up miljøet? ja morna til hele Burøe slekta. 

Endret av amadine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
NotNaomi

Det er ikke hevn overfor Bureø jeg er ute etter . Syns det er kjedelig at han ikke står fram for de som har følt seg trakkaserer . At han ignorerer dem . Det er derfor jeg har vært , og er , kritisk til Bureø . Men mulig det kommer noe derfra når turneen er over eller noe .

Så syns jeg noen bør roe litt ned på uttalelser om hva kona bør gjøre eller ikke . Herregud , det har vel ikke noen her noe med . En støtter vel partneren gjennom mangt og mye , og hva hun bør gjøre er da vel for svingende ingen andres sak ? :-D jez.

Blir mye rart i tråden , men alt handler om anerkjennelse av de som følte seg trakassert av Bureø . Og da må han jo si noe om det . Hvilket han ikke gjør . Tror det vil komme noe derfra etterhvert . 

Han vil ikke leke blind og døv i all framtid .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden