Gå til innhold
Crossfitter

NY tråd Ørjan Burøe - komiker og komikerfruemann

Anbefalte innlegg

Crossfitter

Sist tråd ble stengt pga for mange regelbrudd.. Så da starter jeg en ny i håp om at vi kan fortsette å diskutere denne mannen og situasjonen rundt han i håp om å få oppmerksomhet rundt dette, da mediene fortsatt ikke har tatt tak i det. Men husk å forholde dere til reglementet(sjekk stengt tråd).

Så Ørjan sin story på instagram i sta, direktesendt mange minutter hvor han kjører bil og setter på diverse dramatiske/triste låter i bakgrunnen mens han kjører rundt gravalvorlig.. Dette er hans første snev av en ytring som viser at ikke alt er "helt på stell".. Flere som har sett? :ac:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kosemose

Hvilke "situasjon rundt ham" er det snakk om? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Crossfitter
Akkurat nå, Kosemose skrev:

Hvilke "situasjon rundt ham" er det snakk om? 

se gammel tråd som nylig ble stengt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
gurolh
1 minutt siden, Cavatina said:

Lurer litt på denne formuleringen: "ryktespredning, uansett om det kommer fra podcaster, twittermeldinger eller lignende, fremdeles er å regne som ryktespredning, uavhengig av hvem som har publisert dem".

Altså, om jeg - under fullt navn, forteller venninnen min/vennekretsen/arbeidskolleger/media - at jeg har blitt utsatt for noens befølende hender og orale oppgulp, så skal dette regnes som "ryktespredning" og ties i hjel?
Jeg setter svært liten pris på at seksuell trakassering skal ties ihjel inntil angjeldende trakassør selv innrømmer å ha trakassert, eventuelt blir anmeldt for trakassering når terskelen er så lav at "man ikke må snakke om det for det kan jo bidra til ryktespredning".

#Metoo - og jeg nekter å holde kjeft om det.

Dette!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Mass

Men blir dere ikke lei av denne diskusjonen? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Leifern
12 minutter siden, ti10 skrev:

Hvorfor outes Giske i media og ikke Burøe?

Fordi Giske har vært en potensiell ny statsministerkandidat. Burøe, hvem er det? Kjent for å være mannen til ei dame som er kjent for å være dama til en ellers ukjent mann? Hvorfor skal de gidde å skrive om noe så uinteressant?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
maipai

Marna forteller på sin snap at de har vært i familieterapi i dag. Kan nok være behov for det i disse dager.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
JackIost

Han er vel ikke viktig nok til at vil komme noen sak om dette hvor han blir navngitt i de store mediene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Luguber
1 time siden, Crossfitter skrev:

Sist tråd ble stengt pga for mange regelbrudd.. Så da starter jeg en ny i håp om at vi kan fortsette å diskutere denne mannen og situasjonen rundt han i håp om å få oppmerksomhet rundt dette, da mediene fortsatt ikke har tatt tak i det. Men husk å forholde dere til reglementet(sjekk stengt tråd).

Så Ørjan sin story på instagram i sta, direktesendt mange minutter hvor han kjører bil og setter på diverse dramatiske/triste låter i bakgrunnen mens han kjører rundt gravalvorlig.. Dette er hans første snev av en ytring som viser at ikke alt er "helt på stell".. Flere som har sett? :ac:

Så storyen jeg også, stemningen var skikkelig trist og dyster. Det var noe helt annet enn hva han som regel byr på i videosnuttene sine, han sa knapt noen få ord på slutten av storyen.

Spørs om det er konsekvensene som har begynt å vise seg da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

ti10
1 time siden, minimymlen skrev:

Fordi Arbeiderpartiet har tatt grep i denne saken. Noe Tv2 etterhvert også gjorde da de skjønte de ikke hadde noe annet valg. Noe Stand Up Norge/Latter også burde gjøre. 

Tatt grep? Har du hørt Støre? Man kan mene hva vil om Giske, men å omtale Støres (og en del andre AP-toppers) reaksjoner som å ta grep, det vil jeg si er en velvillig tolkning av situasjonen. En annen ting: Grisete oppførsel er og forblir grisete oppførsel, uavhengig av hvordan arb.giver/ kunde behandler saken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Thisisnotmyname
6 minutter siden, ti10 skrev:

Leser du nettaviser i det hele tatt? De kjører bl.a. oppslag om at Pilotfrue er gravid. De slår hva som helst om alle mulige imbesile realitykjendiser stort opp. Manglende nyhetsverdi som forklaring kjøper jeg bare ikke.

De har vær varsom plakaten de må følge. 

Og når ingen anmeldelse er på plass, eller noen står fram med fult navn så kan de ikke skrive om det. 

Så instastoryen nå. Veldig spesielt, særlig for en voksen mann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
ti10
25 minutter siden, Thisisnotmyname skrev:

Det med tusvik og tønne, ble ikke det skrevet om i avisene når det skjedde? Det julebord greia.

Lurer på om når det kommer til politikere så har de et ansvar å skrive om slike ting? Kan hende jeg tar feil.

Godt mulig det har blitt nevnt, men er ganske sikker på at ikke ØB har blitt navngitt. Tviler på at det har noe med moralsk ansvar å gjøre. Tidligere har de skrevet om lignende saker uten å navngi politikerne det gjelder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
7 timer siden, Crossfitter skrev:

Da går det kun kort tid så blir denne tråden stengt pga regelbrudd.. Folk oppfører seg vel ikke bedre her

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
princesse
5 timer siden, ti10 skrev:

Leser du nettaviser i det hele tatt? De kjører bl.a. oppslag om at Pilotfrue er gravid. De slår hva som helst om alle mulige imbesile realitykjendiser stort opp. Manglende nyhetsverdi som forklaring kjøper jeg bare ikke.

Har du tatt kontakt med nettavisen da? Sørget for at de får brettet denne saken om burøe ut på 1 siden? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden