Gå til innhold

NY tråd Ørjan Burøe - komiker og komikerfruemann


Crossfitter

Anbefalte innlegg

Meget spesielt at arrangementet på Facebook ble slettet før den planlagte datoen, vanligvis pleier slike eventer å bli liggende som informasjon. Det samme gjelder innlegg på siden til Rådhusteateret om avlysningen. Det ligger heller ingen innlegg om arrangementet på denne siden, bortsett fra under et innlegg om en av komikerne som skulle delta (med henvisning til arrangementet og det var få billetter igjen).  

Det virker som om man vil det skal fremstå som om det aldri var planlagt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da får jeg heller på generelt grunnlag anbefale podcasten til Støme og Jerman. Den tar for seg det som måtte røre seg i komikermiljøet, for de som måtte være interessert i det. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, xemiliex skrev:

Da får jeg heller på generelt grunnlag anbefale podcasten til Støme og Jerman. Den tar for seg det som måtte røre seg i komikermiljøet, for de som måtte være interessert i det. 

Har hørt på en podcast av de to, og det var bare rør og surr. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste episoden var interessant ja. 

 

Ble litt nysgjerrig på hvem det var som hadde stjålet gavekort fra et bryllup, jeg da. Tidligere komiker og NRK-programleder, nå bussjåfør. Hmm....🤔

Endret av Selfie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, vintage skrev:

Har hørt på en podcast av de to, og det var bare rør og surr. 

Jeg har bare hørt utvalgte episoder for å bli opplyst om visse tema og hendelser. Litt på samme måte som jeg benytter meg av Tusvik og Tønne sine podcast. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det paret der har jo alltid vært veldig åpne rundt sexlivet sitt, veldig oversharing. Skryter av at de nettopp har hatt seg etc. Jeg kjenner ingen andre voksne par som holder på slik . Dem om det.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, xemiliex skrev:

Fyren er jo tonedøv. I likhet med hans tilretteleggere og beskyttere. 

Hva i huleste har dette med noe som helst og gjøre?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Love2017juni skrev:

Hva i huleste har dette med noe som helst og gjøre?? 

Regner med at tonedøv spiller på ordet umusikalsk, som brukes i sammenhenger hvor noen gjør noe som er veldig sosialt uintelligent.

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Love2017juni skrev:

Hva i huleste har dette med noe som helst og gjøre?? 

Skjønner du ikke billedlige forklaringer ?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen snakket om at han ikke fikk være på latter mer.. Men dette stemmer jo ikke? Han har jo show der fremover

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han selger minst like mange billetter som før...det settes til og med opp ekstraforestillinger rundt. Innse det; folk flest bryr seg ikke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...