Gå til innhold

Blir deprimert av at damer ikke gir meg en sjanse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en mann som har ganske høye forventninger til meg selv. Tar høy utdanning og drømmer om å bli noe stort i livet. Er 23 år.

På damefronten går det derimot skikkelig dårlig. Ingen jenter vil egentlig gi meg en sjanse. 

Årsaken er sannsynligvis overfladisk og fordi jeg er noe angstfull. Dette kan selvsagt løses ved å være mer ute blant folk, spise mindre osv. Dette kan jo løses på sikt.

Men jeg blir likevel ganske deprimert av at jenter, uansett om de er på mitt nivå, ikke gidder å holde på med meg. Personligheten min mener jeg er god, er høfflig, snill og generelt en skikkelig person. Jeg sier fine ting, er en gentleman osv. 

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 756c3...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjipt da. Du har jo ikke noe grunn til å være deprimert for det. Men tror heller det er angsten din son gjør deg deprimert, ikke damene. 

Du er sikkert en bra fyr og det er slettes ikke uvanlig å ikke ha kjæreste eller noe på gang med noen i din alder. De fleste er jo faktisk som deg opptatt med utdannelse og orker ikke fokusere på noe annet med mindre de føler det virkelig er sjelevennen. Jeg tipper at du er litt stiv og tørr i væremåte og personlighet siden du ikke er så mye vant til å være rundt folk og sjarm og avslappende personlighet har mye å si for å få noens interesse, ikke kun det at du sier fine ting som en opplært robot. Det skal også godt gjøres å få noen av de få man omgås (i profesjonelle settinger som skolen) romantisk interessert i en , man må saumfare gjennom mange mennesker og å bli mer sosial og ute blandt folk vil nok gi deg flere muligheter :)

Anonymkode: c1260...af4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke gå etter damer i 20-åra. De er på sitt mest attraktive og kan velge og vrake på livets øverste hylle.

Selv ikke Trond Giske fikk napp hos ei dame i 20-åra han prøvde seg på. Selv om han er høy, kjendis, maktperson, relativt rik og med snakketøyet i orden.

Anonymkode: 4df6b...063

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sikter nok for høyt. Det finnes noen for alle der ute, du må bare velge fra riktig hylle. Svært mange langtidssingle er det fordi de sikter for høyt og overvurderer egen attraktivitet.

Anonymkode: f3384...d6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke gå etter damer i 20-åra. De er på sitt mest attraktive og kan velge og vrake på livets øverste hylle.

Selv ikke Trond Giske fikk napp hos ei dame i 20-åra han prøvde seg på. Selv om han er høy, kjendis, maktperson, relativt rik og med snakketøyet i orden.

Anonymkode: 4df6b...063

Hvem er det jeg skal gå etter da om ikke de i 20 åra?

Anonymkode: 756c3...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sikter nok for høyt. Det finnes noen for alle der ute, du må bare velge fra riktig hylle. Svært mange langtidssingle er det fordi de sikter for høyt og overvurderer egen attraktivitet.

Anonymkode: f3384...d6e

Det gjør jeg faktisk ikke.  Er ganske åpen med de fleste kvinner.

Anonymkode: 756c3...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Du sikter nok for høyt. Det finnes noen for alle der ute, du må bare velge fra riktig hylle. Svært mange langtidssingle er det fordi de sikter for høyt og overvurderer egen attraktivitet.

Anonymkode: f3384...d6e

Dette er som regel et kvinnefenomen. De fleste menn går for damer under sitt eget nivå. Det så vanlig å se en godt over gjennomsnittlig attraktiv fyr drasse rundt på ei dame som både veier for mye og kler seg som ei sjuske, og ofte har de en negativ og dårlig holdning også, men likevel klart å få kustus på en talentfull, energisk,og bra fyr. Dette oppstår hovedsakelig fordi langt flere menn enn kvinner har dårlig selvfølelse og føler det er en belønning i seg selv å ha dame, mens damer går rundt med overdimensjonerte egoer og tror de fortjener en bra fyr fordi de er damer. Det er ille å se på.

Mitt råd til deg ts blir å prøve å få deg til å forstå det jeg sier her, og fortsett å ha ambisjoner å jobbe deg opp her i livet, men skaff deg også ambisjoner om å drite litt mer i kvinner og forstå at du ikke går glipp av noe stort der. De kommer etter hvert så du lykkes med livet ditt, og når de gjør det så bør du forstå at du ikke er heldig fordi du endelig finner noen som vil gi deg en sjanse, men at når de først kommer så er det du som kan gi dem sjansen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Jens Even skrev:

Dette er som regel et kvinnefenomen. De fleste menn går for damer under sitt eget nivå. Det så vanlig å se en godt over gjennomsnittlig attraktiv fyr drasse rundt på ei dame som både veier for mye og kler seg som ei sjuske, og ofte har de en negativ og dårlig holdning også, men likevel klart å få kustus på en talentfull, energisk,og bra fyr. Dette oppstår hovedsakelig fordi langt flere menn enn kvinner har dårlig selvfølelse og føler det er en belønning i seg selv å ha dame, mens damer går rundt med overdimensjonerte egoer og tror de fortjener en bra fyr fordi de er damer. Det er ille å se på.

Mitt råd til deg ts blir å prøve å få deg til å forstå det jeg sier her, og fortsett å ha ambisjoner å jobbe deg opp her i livet, men skaff deg også ambisjoner om å drite litt mer i kvinner og forstå at du ikke går glipp av noe stort der. De kommer etter hvert så du lykkes med livet ditt, og når de gjør det så bør du forstå at du ikke er heldig fordi du endelig finner noen som vil gi deg en sjanse, men at når de først kommer så er det du som kan gi dem sjansen.

Så du anser ikke TRond Giske som vellykket?

Han klarte ikke å dra i land dame selv med jobb som statsråd, statsrådbil og egen sjåfør. Hvordan mener du TS skal toppe det?

Anonymkode: 4df6b...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så kjipt da. Du har jo ikke noe grunn til å være deprimert for det. Men tror heller det er angsten din son gjør deg deprimert, ikke damene. 

Du er sikkert en bra fyr og det er slettes ikke uvanlig å ikke ha kjæreste eller noe på gang med noen i din alder. De fleste er jo faktisk som deg opptatt med utdannelse og orker ikke fokusere på noe annet med mindre de føler det virkelig er sjelevennen. Jeg tipper at du er litt stiv og tørr i væremåte og personlighet siden du ikke er så mye vant til å være rundt folk og sjarm og avslappende personlighet har mye å si for å få noens interesse, ikke kun det at du sier fine ting som en opplært robot. Det skal også godt gjøres å få noen av de få man omgås (i profesjonelle settinger som skolen) romantisk interessert i en , man må saumfare gjennom mange mennesker og å bli mer sosial og ute blandt folk vil nok gi deg flere muligheter :)

Anonymkode: c1260...af4

Dette svaret her fikk meg ærlig talt lyst til å reise på en ferdie til Tyskland og kjøpe sex.

Anonymkode: 756c3...7da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du anser ikke TRond Giske som vellykket?

Han klarte ikke å dra i land dame selv med jobb som statsråd, statsrådbil og egen sjåfør. Hvordan mener du TS skal toppe det?

Anonymkode: 4df6b...063

Kan ikke du bare stikke og gjøre noe annet. Du er kvalm person.

Anonymkode: 756c3...7da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette svaret her fikk meg ærlig talt lyst til å reise på en ferdie til Tyskland og kjøpe sex.

Anonymkode: 756c3...7da

Det er ulovlig for nordmenn å kjøpe sex, også i utlandet.

Anonymkode: 4df6b...063

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Så du anser ikke TRond Giske som vellykket?

Han klarte ikke å dra i land dame selv med jobb som statsråd, statsrådbil og egen sjåfør. Hvordan mener du TS skal toppe det?

Anonymkode: 4df6b...063

Nå er vel kvinner med politiske ambisjoner notoriske for å være ute etter raskeste vei til gode permisjons og pensjonsordninger, og gjøre karriere på å spille offer å uttale seg i media, så klart du ber om trøbbel om du gir dem en anledning til å bruke deg som gjenstand for offerstatusen sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Jens Even skrev:

Nå er vel kvinner med politiske ambisjoner notoriske for å være ute etter raskeste vei til gode permisjons og pensjonsordninger, og gjøre karriere på å spille offer å uttale seg i media, så klart du ber om trøbbel om du gir dem en anledning til å bruke deg som gjenstand for offerstatusen sin

Dette var ikke en dame med politiske ambisjoner, men en helt vanlig servitrise. Poenget er at det ikke er noen garanti for å få dame selv om man "lykkes" i yrkeslivet. Så slutt å gi TS falske håp.

Anonymkode: 4df6b...063

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det jeg skal gå etter da om ikke de i 20 åra?

Anonymkode: 756c3...7da

Ikke gå etter damer i hele tatt, hvis du ikke har lyst til å plukke opp rester i 30-årsaldern...

Anonymkode: e5b90...c1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bruk heller tiden på noe meningsfullt. 

Anonymkode: dc62a...126

Som?

Anonymkode: 756c3...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenker at dette ordner seg. Før du vet ordet av det.

Det er veldig vanlig å føle seg litt stokkete og usikker på seg selv i den alderen, og jeg tenker at det viktigste for deg må bli å kjenne deg trygg på deg selv. Ikke fokuser på at du er gentleman etc. Bare at du er jordnær, høflig og vennlig. Og så kan du tenke litt på hva slags interesser du har og gå for å finne jenter som deler de samme interessene og ting du liker å prate om. 

For om du går etter jenter med helt andre interesser vil det og være en medvirkende årsak til evt avslag.

Ta vare på deg selv, finn trivselen i deg selv så skal nok dette ordne seg. 

Anonymkode: 13a0d...659

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som?

Anonymkode: 756c3...7da

Alt det fine i verden. Ta et ekstra fag. Begynn som frivillig for hjemløse. Lær deg å spille et instrument. 

Anonymkode: dc62a...126

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dette var ikke en dame med politiske ambisjoner, men en helt vanlig servitrise. Poenget er at det ikke er noen garanti for å få dame selv om man "lykkes" i yrkeslivet. Så slutt å gi TS falske håp.

Anonymkode: 4df6b...063

Det er ingen garantier, men han øker sjansene sine betraktelig og får uansett noe ut av det. Bedre enn å la de deppe han til å bli tiltaksløs. Kvinner er virkelig ikke verdt å deppe over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette svaret her fikk meg ærlig talt lyst til å reise på en ferdie til Tyskland og kjøpe sex.

Anonymkode: 756c3...7da

Hvorfor det? Er det urettferdig at man ikke finner kjærligheten så lett? Hva hadde vært så spesielt med kjærligheten om man fant den overalt... 

Sånn er livet. Noen finner verdi i andre ting enn å jakte kjæreste og andre er tapere som velger å kjøpe sex bare fordi livet ikke fungerer som å ha en ånd i flasken som oppfyller ønskene du har på sekundet. 

Anonymkode: c1260...af4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...