Gå til innhold

Nyttårsforsett som varer hele året - blir du med?


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jeg skal aktivt ta med småposer og store søppelsekker når jeg går tur. Jeg skal plukke søppel og ta med meg hjem, eller kaste i nærmeste søppelkasse som er lovlig å kaste sånt i. Jeg vil gjøre en liten innsats for omgivelsene og hvis vi er flere som tenker at dette er en så god idè at vi vil gjøre dette regelmessig, så er det mye bedre enn ingenting. Her går det an å rapportere hva vi fant og hvor mye sånn ca.  Forumets søppelryddetråd er herved opprettet.  

         Flere som blir med eller? :tommelopp: 
 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er! Alle burde gjøre det samme :) Jeg plukker ofte søppel, men ikke konsekvent. Spesielt løse plastposer og sånt tar jeg opp. Jeg kan prøve å gjøre det samme som deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi to! :jepp: 
Trenger ikke være så veldig store mengder, men litt når en vet en skal ut på steder hvor søppel finnes. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiii! :biggrin: Dette lover bra....kom frem, kom frem...ikke vær sjenerte, søppelplukkende brigadevenner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Husmusa70

Jeg er med! Prøvde dette i sommer: https://www.storebrand.no/smartere-valg/artikkel/barekraft/tjen-penger-pa-a-samle-havplast-sammen-med-oss Men fikk jo aldri plukket noe plast :P Men skal begynne å ta med meg ryggsekk hver gang jeg går tur med hunden nå. Det er lite søppel her jeg bor så det blir vel ikke så mye men...

Endret av Husmusa70
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

EG E ME EG :nigo: Det er ganske rent her og, men jeg plukker også opp om det ligger noe. Men det er MYE hundedritt i turområdet, noe som har irritert meg grenseløst mange ganger.....løypa går langs sjøen med svaberg på ene siden og skog på andre......men i fare for å tråkke i dritt blir man gående å se i bakken :nei:Vurderte sterkt å kjøpe hundeposer for å, ja plukke...men der gikk altså grensen min. MEN jeg kan kjøpe varselflagg og plante i hver dritt bare for å se om noe skjer.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...