Gå til innhold

Hvor ofte dasser dere rundt i slåbrok eller pysj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gå rundt i pysj synes jeg er litt ekkelt.

Hvorfor syntes du det?

Ts

Anonymkode: 18fa3...c24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest A National Acrobat

Aldri en hel dag. Men på morgenen, mens jeg drikker kaffe, leser aviser og ser på TV. Og om kvelden etter siste kveldstur og dusj. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, A National Acrobat skrev:

Aldri en hel dag. Men på morgenen, mens jeg drikker kaffe, leser aviser og ser på TV. Og om kvelden etter siste kveldstur og dusj. 

Kveldstur med Ozzy, Geezer, Bill og Toni på øret🤘 

Til Ts: her er det joggebukse og t-skjorte som gjelder. Av og til naken😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for ofte :ler: Har laget meg en regel når jeg har fri om at slåbrok/pysj skal av når klokken passerer tolv på formiddagen :P Men blir mye slaskeklær nå i juleferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Kveldstur med Ozzy, Geezer, Bill og Toni på øret🤘 

Til Ts: her er det joggebukse og t-skjorte som gjelder. Av og til naken😊

Gån naken av og til på sommeren:fnise:

Ts

Anonymkode: 18fa3...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest A National Acrobat
12 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Kveldstur med Ozzy, Geezer, Bill og Toni på øret🤘 

Til Ts: her er det joggebukse og t-skjorte som gjelder. Av og til naken😊

Stortsett alltid musikk 😉 🤘🏼Hører ofte på Motörhead også! 

 

Endret av A National Acrobat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar av meg bulsa med en gang jeg kommer hjem, og daffer rundt i bare strømpebuksa. Hvis det teller.

Anonymkode: 54a6d...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier ikke hverken pysj eller slåbrok (morgenkåpe), men jeg daffer rundt i joggebukse og t-skjorte når jeg er hjemme alene, og ikke skal noe. Og ikke venter besøk! Jeg bor alene med sønnen min.

Er det fare for at noen kommer innom eller jeg venter besøk, så er det på med vanlige klær som jeans og genser etc. 

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker å spise frokost før jeg går på badet (vane fra oppvekst med 3 tenåringer på et bad, jeg hadde sisteøkta), så jeg går rundt i morgenkåpe frem til frokosten er ryddet bort.

Siden jeg er kronisk syk er det noen dager i uka jeg er hjemme, og dersom jeg har en dårlig dag kan det ta noen timer før jeg kommer meg på badet og får stelt meg. Jeg får ikke helt til å kle på meg før jeg har stelt meg, så da kan jeg blir gående halve dagen i morgenkåpe. Jeg har et mål om å få på meg noe klær før kl 12, så på veldig dårlige dager hender det jeg bare går rett fra morgenkåpe til tskjorte og joggebukse rundt kl 12 (ev etter første hvil).

Ofte prøver jeg å få stelt meg litt, og så få på meg fine daffeklær. Nå for tiden består det av tøfler, ullsokker, et behagelig skjørt, tskjorte, ullgenser og nisselue. Jeg føler meg mye bedre i slike klær, og det gjør det mye lettere å få gjort ting (jeg kan stikke nesa ut døra hvis jeg vil, uten å være nødt til å ta på meg mer klær.)

 

For meg er egentlig morgenkåpa en del av det fengselet den kroniske sykdommen har satt meg i, så jeg går ikke rundt i morgenkåpe om jeg kan la være. Det er ikke uten grunn at den begynner å bli ganske tynnslitt.

Anonymkode: 37f39...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Hver gang jeg har mulighet. Elsker å sitte i pysj med håret til alle kanter så lenge jeg kan om morgenen, gjerne både til 12 og 13. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pysjbukse og t-skjorte og ingen bh. Helt nydelig. Alle dager jeg skal jobbe sent, og i helgene. Å krype opp i sofaen i pysj eller morgenkåpe med morgenkaffen er bare herlig.

(må si at jeg ikke sover med pysj, så jeg går ikke rundt og lukter seng)

Om sommeren slenger jeg tilsvarende på meg bare en tunika eller sommerkjole.

Endret av Måbarefåsiat...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...