Gå til innhold

Hvor ofte dasser dere rundt i slåbrok eller pysj?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har endelig begynt juleferie. Det er så deilig å stå opp å dasse rundt i slåbrok. Uten å måtte sminke meg, uten truse og bare la puppene henge og slenge rundt:fnise:Har ordnet alt av gaver og mat, så nå tenkte jeg og gå sånn resten av helga fram til julaften:) Har jo ferie:tree: Hvor ofte går dere slik? Hele dagen rundt i slåbrok eller pysj.

Anonymkode: 18fa3...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri. Det er ingen luksusfølelse å gå i nattøyet når jeg har stått opp. 

Anonymkode: 61ea3...691

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hele dagen, men gjerne noen timer etter jeg har stått opp, deilig å bare ta det helt med ro 😍 

Anonymkode: 18828...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ofte med en gang jeg står opp til jeg skal dusje. Vil ikke ta på meg rene klær når jeg er skitten etter natten. Ellers så går jeg i joggeklær hjemme, mest for å spare på de normale, pene klærne slik at de skal vare lenger før de blir utslitt og fordi det er komfortabelt 

Anonymkode: 27f11...5e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og samboer går slikt så lenge vi er hjemme og ikke venter besøk :) 
(Ikke morgenkåpe, men kosebukse og en god t-shorte)
Gir en følelse av det å kunne slappe av hjemme, uten stress :) 
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjøre det et par timer, men må ut på tur med hunden så da blir det turtøy og ullgenser. Dusjer etter skogstur, og hopper gjerne i joggebuksa etterpå. Spiser aldri middag i pysjen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hund, så det blir liksom ikke så mye, for den må luftes og sånn. Daffer jeg rundt så blir det i slapp joggebukse og ullgenser :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, men har jeg en søndag der jeg ikke gidder bevege meg ut så kan jeg finne på å dasse rundt i joggebukse og T-skjorte eller genser hele dagen. Pysj og slåbrok finnes ikke her i  huset. (Sistnevnte er det mest ubrukelige plagget jeg noensinne har hatt så den ble ikke fornyet da den døde av alderdomssvakhet.) 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har aldri skjedd og kommer garantert aldri til å skje heller. Er jo folk innom fra morgen til kveld og jeg ville følt det ubehagelig å gå sånn med folk på besøk. Og dessuten så blir jeg lat bare av tanken og det passer meg dårlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte :)
Gjerne før dusjen på morgenen og om jeg har trent sent og bare er litt mer våken etter en dusj og før jeg skal legge meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å trene bryr jeg meg fint lite om. Jeg er langt ifra feit, men syntes det er litt luksus å late seg rundt i slåbroken med en kopp kaffe. Når jeg ikke venter besøk😊 

Ts

Anonymkode: 18fa3...c24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri. Ikke engang hvis jeg er syk. Det hender vel at jeg slapper av hele dagen, men jeg tar alltid på meg klær

Anonymkode: 626e5...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eier ingen "daffeklær", men kan gå i badekåpen i noen timer hvis jeg dusjer på kvelden.
Hvis jeg går hele dagen i bekledning som er upassende utenfor leiligheten, så føles det usunt, litt som å spise usunne ting hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Hvis jeg skal «daffe» hjemme (noe jeg så og si aldri gjør), står jeg opp på vanlig vis og kler på meg kari traa ullundertøy i stedet for vanlige klær. Da får jeg litt hytte eller skitur-stemning, men er likevel klar slik at jeg kun mangler å ta på bukse/genser for å være klar til å møte folk.

Å gå rundt i pysj synes jeg er litt ekkelt.

Anonymkode: da9ab...c12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Går ikke rundt i pysjen, dusjer på morgenen. Men skal jeg ingenting så er det slaskete joggebukse og slengpupper i baggy t-skjorte som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...