Gå til innhold

Blå øyne og tynt mellom blondt hår.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig skandinavisk av utseende, har blå øyne, og tynt mellom blondt hår. Blir litt småbrun om sommeren men fort hvit igjen. Kler jeg da svart eller mørkeblått best? Lurer på om svart er litt hardt farge mot lys hud og blå øyne? Lurer på om mørkeblå farge får øynene mine til å bli mere blå? Men vet ikke. Tenkte på fargen mest mulig nær ansiktet sånn som vinterjakker. Bukse og veske og sko har ikke så mye å si da tror jeg? Passer det best med pels i kragen eller ikke og hvilken farge på pelsen i kragen?

Anonymkode: 34097...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville gått for blå. Svart gjør oss skandinavere veldig bleke i ansiktet...

Anonymkode: c8dc7...812

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du tynn mellom blondt hår? Eller har du tynt mellomblondt hår? 

Anonymkode: 6d961...b99

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.12.2017 den 23.39, AnonymBruker skrev:

Er du tynn mellom blondt hår? Eller har du tynt mellomblondt hår? 

Anonymkode: 6d961...b99

Jeg har langt tynt mellomblondt hår som jeg som oftest har i en hestehale siden jeg liker det best på meg selv.

Anonymkode: 34097...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.12.2017 den 23.26, Eirasi skrev:

http://www.thechicfashionista.com/seasonal-color-analysis-2.html#Light 

Denne siden brukte jeg for å finne mine farger. Tror nok du er en "light", men du får nesten se mer på beskrivelsene av de ulike der for å finne den rette. 

 

Er nok en "light" selv om håret mitt er litt mørkere. Ser at håret til de med "light" er lyst blond men jeg har mellomblondt hår sånn som hun første til venstre på "soft muted" men de tre andre der er helt ulike meg synes jeg. Så jeg vet ikke helt.

Anonymkode: 34097...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville absolutt tatt blått. Er veldig interessert i klær og farger og bruker en del tid på å se på sånt. Hvilken blå farge er vesten? Lys eller marine blått? Når du har lyse øyne og lysere hår så kan svart fort bli litt hardt noen ganger. En ting er å hive på seg en svart genser i hverdagen men hvis du vil føle deg litt ekstra fin og ha farger som gir både hår og øyne det lille ekstra så er blått en fin farge. Jeg har grønne øyne med litt blått i og er fin å militær grønn og marine blått. Håper dette hjalp litt og at du føler deg bra i den vesten du velger :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest carmabell

Ei venninne av meg har også tynt naturlig blondt hår og blå øyne. Hun kler kongeblå så godt og det fremhever øynene hennes så mye at hver gang jeg skal snakke om den fargen med henne så kaller jeg det bare for fargen hennes. Hun er veldig glad i den fargen selv også og kler det såå godt! Så definitivt blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og forresten, ja hvis du har blå øyne og har en blå genser så vil det gjøre noe med øynene dine. Det er dette filmskapere gjør. Feks: Hugh Grant i Love Actually. Han har blå øyne og i filmen ser du at han har et blått slips og så har de noe blå bakgrunn. Dette er for å få øynene hans til å virke enda mer blå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville definitivt sett på linken om seasonal color analysis. Mange blonde kler ikke sort så godt, det blir fort litt hardt. Sannsynligvis er blå bedre til deg. Prøv å holde opp et sort plagg mot ansiktet og deretter et mørkeblått. Se nøye på huden om fargen gir deg glød eller om den gjør deg grå. Kan også hende du kler varme farger best, i så fall bør du kanskje velge varm grå eller brun eller beige. Og husk at det kun er huden som avgjør hvilken sesong du er! :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil mellomblondt egentlig si? Lysebrunt/kommunegrått eller gyllent? 

Jeg har gyldenblondt hår og lyseblå øyne, og jeg får høre at jeg kler svart veldig godt. Men det er kanskje fordi det fremhever det gyldne håret mitt 🤔

Anonymkode: 10d46...8de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...